Bu pazar seçim olsa kim kazanır?

24 Haziran seçim sonuçlarıyla ilgili son anket Piar Araştırma'dan geldi. Genel gündem araştırması sonuçlarına göre, AKP ve MHP'nin oluşturduğu 'Cumhur İttifakı'nın oyu yüzde 32 olarak açıklandı.

Bu pazar seçim olsa kim kazanır?

24 Haziran seçim sonuçlarıyla ilgili son anket Piar Araştırma'dan geldi. Genel gündem araştırması sonuçlarına göre, AKP ve MHP'nin oluşturduğu 'Cumhur İttifakı'nın oyu yüzde 32 olarak açıklandı.

01 Mayıs 2018 Salı 12:58
Bu pazar seçim olsa kim kazanır?

Piar Araştırma 24 Haziran anketinde, Cumhur İttifakı'nın Mart ayına göre 2,5 puan kaybettiğine dikkat çekti. Değerlendirmeye göre, bunun en önemli sebebi ekonomik bozulma olurken, başka bir sebep ise erken seçim sürecinde yaşananlardan kaynaklanan erozyon.

Piar'ın değerlendirmesinde "Özellikle 15 CHP vekilinin geçici olarak İYİ PARTİYE katılarak, Seçimlere girme hakkını elde etmesi psikolojik üstünlüğü Muhalefet partilerinin eline geçirmiştir. Uzunca bir süredir belki de ilk defa gündemi muhalefetin belirlemesi, “Erdoğan'ı yendiler” algısı, seçimi kazanma ümidini de arttırmıştır, bu sebeple sandığa gitme oranı da artmıştır. Sonuç olarak bugün ki oy oranlarının, seçim sandıklarına aynen yansıması durumunda TBMM çoğunluğu muhalefetin eline geçecektir" ifadeleri kullanıldı.

BU PAZAR SEÇİM OLSA KİM KAZANIR?

Anket usulüyle yapılan araştırmada katılımcılara "Bu Pazar seçim olsa kime oy verirsiniz" sorusu yöneltildi. Buna göre seçmenlerin oy tercihleri şöyle:

Cumhur İttifakı: %32.3
CHP: %17.1
HDP: %8.8
İYİ Parti: %12.8
Saadet Partisi: %1.8
Kararsız: %11
Oy kullanmayacak: %16

KARARSIZLARLA BİRLİKTE OY ORANI YÜZDE 44

Kararsızlar dağıtıldığında ise tablo şöyle oluyor:

Cumhur İttifakı: %44.24
CHP: %23.42
HDP: %12.05
İYİ Parti: %17.53
Saadet Partisi: %2.49

İTTİFAK İHTİMALLERİNE GÖRE OY ORANLARI

Araştırmaya göre olası parti ittifakları alternatiflerine göre oy tercihleri şöyle şekillenecek:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 13:07
Anahtar Kelimeler:
AnketIyi PartiCHPMhpAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AYI YOGİ KAZANIR !!!!!!! ehheheheeeey... ::)))) 2018-05-01 14:18:25

nine bak yine algı operasyonu yapiyrım...mehhehehe !

Misafir Avatar
inşallah 2018-05-02 09:00:43 @AYI YOGİ KAZANIR !!!!!!! ehheheheeeey... ::))))

chp baraj altında kalır. Türkiye o zaman kazanır. halkımız o zaman huzurlu olur. kılıçdaroğlu gibi kötü ahlak örneyinden kurtulmuş oluruz.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bir YÜCE HALK 2018-05-01 17:56:54 @AYI YOGİ KAZANIR !!!!!!! ehheheheeeey... ::))))

BAAAAAAA! bU YÜCE HALK ADAMINI BIRAKACAK, ADAMI BIRAKACAK, LİDERİNİ BIRAKACAK LİDERİ BIRAKACAK. ÜLKESİNİ ŞAHA KALDIRAN DÜNYA DEVLETİ YAPAN HAYEL BİLE EDİLMEYEN KALKINMA NİMETLERİ İLE ÜLKESİNİ GELİŞTİREN LİDERİNİ BIRAKACAK. fETÖCÜYE, PKK CIYA, EŞKİYACIYA Amerikancıya , koministe, iş bilmezlere oy verecek öylemi? BİZİM OYUMUZ milli lider TAYYİP ERDOĞANA.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
bir_can 2018-05-01 16:52:46 @AYI YOGİ KAZANIR !!!!!!! ehheheheeeey... ::))))

Demirel, Ecevit hükümetleri döneminde işsizlik artmasın diyerek yolda bir milyon yeni doğan bebeğin ölümünü isteyen zihniyet i şiddetle saf dışı bırakan AKP ye tabiki destek vereceğiz. katillerele, iş bilmezlerle , kendi çıkarını devletten halktan daha üstün gören zihniyeti sandığa gömeceğiz. İnsana değer ülkeye kalkınma topluma zengilik getiren AKP ye tabiki oy vereceğiz.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
parti istemiyoruz 2018-05-01 16:45:35 @AYI YOGİ KAZANIR !!!!!!! ehheheheeeey... ::))))

kimse kazanmasin! Bir defa da Türk Milleti kazansin hani su anayasadan cikardiklari dili türkce adi Türkiye olan devlet var ya orda Türk Milleti kazansin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-01 13:07:30

DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN, KANMAYAN VE KANDIRILMAYAN BİR LİDER İSTİYORUZ

Misafir Avatar
@Vatandaş x---susuz 2018-05-01 16:55:31 @Vatandaş

Eli dili kuruyasıca vatandaş adlı yorumcu. iftira ve yalanları atın bakalım. iftira ettiğin lider Türkiyeyi yokluktan kıtlıktan yoksulluktan yolsuzluktan susuzluktan mafyadan, eşkiyadan kurtardı. siz kahrınızdan ölün . ölüm yetmez hakk ı gizlediğiniz için cehennemide boylayacaksınız.

Beğenmedim! (12)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-05-01 13:18:54

akp bay bay

Avatar
AKP MILLI VARLIKLARIMIZI 2018-05-01 13:55:32

SATIP SATIP YIYIYOR

Misafir Avatar
ege 2018-05-01 18:00:47 @AKP MILLI VARLIKLARIMIZI

AKP MILLI VARLIKLARIMIZI x---adi yorumcu sen önce namus değerine sahip çık zinadanmı peydahlandın yoksa zina karışımı fabrikadanmı çıktında soysuzluk nankörlük iftira yapıyorsun. aslı temiz kanı temiz olan iftira atmaz, yalan etmez.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Vatandaş 2018-05-01 13:12:28

Sıfır baraj DEMOKRASİ İTTİFAKINI ( CHP,İYİ Parti,SP,DP,BTP,Vb.) kurun artık. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Tıpkı Gezi'de olduğu gibi sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir muhalefet oluşturun. Ayarları bozuldu yıkıldı yıkılacak Seçime güçlü girelim.

Avatar
CEKO 2018-05-01 13:52:49

KAYBEDEN KIM OLDU HER SEFERINDE HALK OLDU HALKIN IRADESINI CALIP YOLMAYA DEVAM DEDINIZ HARAM ZIKKIM OLSUN CALDIGINIZ TÜM MALLAR CHP IYI PARTI ÜLKENIN KURTULUSU OLSUN

Avatar
neler duyuyoruz 2018-05-01 13:54:58

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-02 09:33:08 @neler duyuyoruz

chp nin projesi cıkmış parayı chp mi veriyoda hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
garip seyler oluyor 2018-05-01 14:14:22

Yaşar Okuyan, Genelkurmay Başkanı siyasi partinin emrine giremez | 30.04.2018
https://www.youtube.com/watch?v=TYSHlj0IKT0