Bülent Tezcan: Bu siyasi bir operasyondur

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP İstanbul Milletvekili ve PM Üyesi Eren Erdem'in tutuklamasına ilişkin açıklama yaptı.

Bülent Tezcan: Bu siyasi bir operasyondur

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP İstanbul Milletvekili ve PM Üyesi Eren Erdem'in tutuklamasına ilişkin açıklama yaptı.

29 Haziran 2018 Cuma 16:37
Bülent Tezcan: Bu siyasi bir operasyondur

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı düzenledi. Tezcan, CHP Milletvekili ve PM Üyesi Eren Erdem hakkında verilen tutuklama kararını siyasi operasyon olarak niteledi.

Tezcan açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:

"Arkadaşımız Eren Erdem hukuksuz biçimde tutuklandı. Yaşamı boyunca FETÖ'yle mücadele edenler; FETÖ'yle iş tutanlarca suçlanıyor. Erdem'in tutuklanması siyasi karar değil, siyasi bir operasyondur. Ancak bu operasyona teslim olmayacağız. 'Kaçma şüphesi' diyorlar. 2 yıldır Erdem'i tutuklayabilirlerdi. 2 yılda 38 kez yurt dışına çıkıp geri döndü. Eren Erdem'in bu dava sonunda aklanacağına inanıyoruz."

Tezcan, AKP ve MHP'nin OHAL'in kaldırılması konusunda uzlaştığı yönündeki haberlerin sorulması üzerine ise, "OHAL kaldırılsa da artık hükümet ülkeyi OHAL şartları altında yönetecek" yanıtını verdi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.06.2018 16:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2018-06-29 18:41:10

Artık bundan sonrası boş konuşmalar. 16 yıllık iktidar ve Tayyip Anayasa, hukuk ve kanun tanımıyor. Halkı patates ve soğana bile muhtaç eden bu iktidar. Mercimeği Kanadadan, tohumu İsrailden, silikonlu pirinci Çinden, sığır eti diye domuz, at ve eşek etlerini Hırvatistan ve diğer Avrupa ülkelerinden İthal edip halka yedirdiler. GDO'lu ve NBŞ'li ürünleri ABD'den gene İthal edip halkın beyinlerini programladılar. Sonuç: % 52 si zombileşti ve istediğin şekilde ve istediğin gibi boyunlarına tasma takıp yönlendirirsin. Haaa böyle yürümez bu iş dersen sokağa çık arkadaşım. Yarın senide fetöcü ve terörist diye tutuklarlarsa şaşırma. Son pişmanlık fayda vermez. Zaman dert yanma zamanı değil, hak arama zamanı. EyvAllah!

Avatar
ert 2018-06-29 16:56:29

ZURNASCI BÜLENT GENE MEYDANDA... SALLLAMA KAVUN GİBİ MEYDANDA

Misafir Avatar
Tezcan teröristtlere aşıktır 2018-06-29 18:21:41 @ert

Bülent Tezcn birazdan APO terörist başınında hukuksuz tutuklandığını söyler. zaten Selahattin Demirtaşı kurtarmak için avukatlık yapıyorlar zyaretler ediyorlar. bu chp ne kadar Türkiye düşmanı varsa hepsine aşık. ne iş?

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-29 19:08:09

ataturkcu ve laik olmayanın chp de işi yok

Avatar
Tarık 2018-06-29 17:58:19

Bile bile lades!

Avatar
Murat 2018-06-29 18:07:37

Reise kandırılıyor diye kızanlar
Sürekli operasyon yiyor Madem öyle siz de operasyon yemeyin.
Seçim gecesi yaptığınız manüpilasyondan dolayı da milletten Özür dilerim.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-29 18:30:12

CEHEPEDE SADECE BERBEROĞLUMU DEĞERLİ.ERDEN ERDEM'E NIYE KARARLILIKLA SAHIP ÇIKILMIYOR.

Avatar
Emine 2018-06-29 18:30:39

Korkaklar...Ermenistan Muhalefeti kadar olamadiniz...Yuh size...InsaAllah RTE chp yi yasaklar...