Bülent Tezcan: Millet artık TAMAM diyor

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan basın toplantısı gerçekleştirdi.

Bülent Tezcan: Millet artık TAMAM diyor

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan basın toplantısı gerçekleştirdi.

11 Mayıs 2018 Cuma 11:50
Bülent Tezcan: Millet artık TAMAM diyor

Tezcan'ın açıklamalarından satır başları şöyle:

Herkesin düşüncesini söylediği ortak bir zemin yerine kutuplaşmayı seçen bir zeka sorunuyla karşı karşıyayız. 

Yetki Kanunu hususunda Anayasa Mahkemesi'ne gideceğiz. 

Millet artık tamam diyor, huzur ,adalet için tamam diyor. Kutuplaşmama olmaması için , gelecek kaygısı için tamam diyor. 16 yıldır Türkiye'yi sıkıntıya sokanlara tamam diyor. 

Gürsel Eroğlu. Elazığ milletvekili aday adayı oldu.

Toplam 2319 aday adayımız var. 

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, Bakanlar Kurulu'na verilen KHK çıkarma yetkisini pazartesi günü Anayasa Mahkemesi'ne (AYM) götüreceklerini açıkladı.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.05.2018 12:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-11 11:52:08

Kazanacak

Misafir Avatar
evet devaaammmmm NIKLI TROL 2018-05-11 20:48:47 @Millet İttifakı

ULKEMIZI UZAYLILAR YONETMEDIGINE GORE AKP IKTIDAR PARTI MADEM HDP SORUNLU AKP NEDEN HDP YI MECLISTE TUTUYOR ????? Milli ittifaki koltuk derdinde degil Milletin derdinde
Cumhur ittifaki koltuk derdinde kapis Millet artik TAMAM diyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e-Seçmen 2018-05-11 20:45:22 @Millet İttifakı

TAMAM TAMAM diyor CHPye DEVAM DEVAM DIYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet devaaammmmm 2018-05-11 16:51:38 @Millet İttifakı

MUHO imce çatlamış. kazanamıyacağını anlamış. Meral hanım ı 2. turda desteklermisiniz soran gazeteciye, yardımcısı olacaksam neden desteklemiyeyim diyor. buyrun bakın kardeşler. bunalrın derdi koltuk KOLTUK. bunları biz sandığa bir gömelim. siyaset çöplüyüne atalım başımız bir daha ağrımasın. siyaset Deniz Baykaldan sonra Kılıçdaroğlu ve iyi partiden beri bu kadar kirlenmemişti. hdp zaten biliyoruz terör partisi. sorun chp ve iyi parti.. AKP İLE YOLA DEVAMMM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Durmak yok 2018-05-11 14:51:41 @Millet İttifakı

Hızlı tren durmak yok DEVAM DEVAM derken Tren Raydan cikti Millet medya narkozundan uyandi ya millet pazara gidince fiyatlar borsa gibi hep zam zam zam elektrik faturasina zam zam ona buna zam derken millet artik medya narkozunu yermi ?? yemezler artik TAMAM TAMAM CHP ye DEVAM DEVAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-11 14:47:20 @Millet İttifakı

akp ray dan cikti gidici millet et yiyemiyor millet borc bataginda eti samani cogu gidayi ithal ediyoruz et sirbistan gibi ulkelerden
askerlerimize at eti bile yedirdiler
gida fiyatlari borsa gibi surekli artis yetti gari
kopru sehir hastaneleri hep dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek kazanan kim yapan sirket

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Anlamak için bakalım lütfen nikli 2018-05-11 14:43:06 @Millet İttifakı

cok haklisin Tezcan Bey agirbasli, yerine gore davranan, saygilli, durust bir insan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-11 14:34:40 @Millet İttifakı

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Anlamak için bakalım lütfen 2018-05-11 14:11:35 @Millet İttifakı

Erdoğan ile tezcanın fotorafını yan yana koymuş soytarı gazeteci. sözde Erdoğanı garip bir hale sokmuş Tezcanıda Adam e benzetmiş. takdir ve yorum aklı başında yürekli vicdanlı okuyucularındır. kim adam gibi adam?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Durmak yok 2018-05-11 14:00:29 @Millet İttifakı

Hızlı tren durmak yok DEVAM. chp kara tren, kömürlü körüklü tren tedavülden kalktı. DEVAMMM KARDEŞİM.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
evet 2018-05-11 13:59:31 @Millet İttifakı

DEVAMMMMMMMMMMMMMMMMMM devam et abi....

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ne yapsanız BOŞ 2018-05-11 13:59:07 @Millet İttifakı

Büyük Türkiye hedeflerine yürüyor. DURMAK YOK YOLA DEVAM.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vah chp vahh kimlere kaldın. 2018-05-11 13:58:34 @Millet İttifakı

BÜlanet. zırvalıyor duruyor. hakaret etmeyi iftira atmayı adamlık sayıyor bilmiyorki adamlıktan çıkıyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-11 11:51:49

yetti gari

Avatar
EASY easy 2018-05-11 11:52:36

TAMAM TAMAM

Avatar
Millet ittifakı 2018-05-11 12:11:36

Kazanacak inşAllah

Avatar
HAYIR DEVAMMMM 2018-05-11 15:00:14

MİLLET ARTIK TAMAM DİYORMOŞŞŞ HAYIR MİLLET DEVAMMM DİYOR TAMAM DİYENLER ABD AB CHP PKK HDP FETÖ İP BÜTÜN TERÖR ÖRGÜTLERİ

Avatar
ŞEDDELİ TAMAM 2018-05-12 09:44:38

Alkolü yasakladılar millet ayıldı!!TAMAM!!

Avatar
aydın 2018-05-11 14:16:13

sen git pkk aterör örgütü degil diyen demirtaşın beşine takıl sonrada tamam .siz soytarısınız soytarı ulan askeri sehit eden kim,söyle söylemesen namersin

Misafir Avatar
ŞEDDELİ TAMAM 2018-05-12 09:46:25 @aydın

Bir demokrasi ayıbını desteklediğin için sanada TAMAM

Beğenmedim! (0)