Flaş Haber
Kapat

Büyüme rakamlarına ilişkin ilk yorum Başbakandan geldi

Bosna Hersek'te konuşan Başbakan Yıldırım, 2017 büyüme oranını değerlendirdi. Yüzde 7.4'lük rakamın dünyadaki en yüksek büyüme oranı olduğunu söyleyen Yıldırım, "Sürpriz değil, büyüme devam edecek" dedi.

Büyüme rakamlarına ilişkin ilk yorum Başbakandan geldi

Bosna Hersek'te konuşan Başbakan Yıldırım, 2017 büyüme oranını değerlendirdi. Yüzde 7.4'lük rakamın dünyadaki en yüksek büyüme oranı olduğunu söyleyen Yıldırım, "Sürpriz değil, büyüme devam edecek" dedi.

29 Mart 2018 Perşembe 14:31
Büyüme rakamlarına ilişkin ilk yorum Başbakandan geldi

Resmi ziyaret için Bosna Hersek’te bulunan Başbakan Binali Yıldırım, başkent Saraybosna’da Bakanlar Konseyi Başkanı Denis Zvizdic ile baş başa görüştü.

Görüşme sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Yıldırım, özetle şunları söyledi:

"Türkiye'de bugün 2017 yılı için büyüme oranı açıklandı. Türkiye 2017'de yıl boyunca 7.4 bir büyüme gerçekleştirdi. Bu ne anlama geliyor. Bu dünyada en yüksek büyüme oranını gerçekleştiren ülke olduğu anlamına geliyor. G20 içinde dahil dünya genelinde en yüksek büyüme oranı. Bizim için sürpriz değil. Böyle olacağını aylar öncesinden görmüştük. Türkiye sürdürülebilir istikrarlı büyüme oranını tutturmak için planlarını yapmıştır. Büyüme, iş, istihdam devam edecek.

Et ithalatıyla ilgili bir sıkıntı yok. Şu anda 15 bin ton yıllık bir kota var. Bunun önümüzdeki 5 yıl içerisinde serbest ticaret anlaşmasıyla belirlenecek bir sisteme göre devam etmesini öngörüyoruz. Bununla ilgili hazırlıklarımız sürüyor.

Balkanların istikrarı ve güvenliği, aslında Avrupa'nın güvenliği demektir, Ortadoğu'nun güvenliği demektir. Bu bakımdan buradaki barışın, buradaki istikrarın bozulmaması için bütün bölge ülkelerine büyük sorumluluk düştüğünü biliyoruz. Bu çerçevede biz, Bosna Hersek başta olmak üzere diğer bütün ülkelerle dostane ilişkilerimizi geliştirmenin gayreti içerisindeyiz.

Türkiye'nin Ortadoğu'da, Suriye alanında, Irak alanında teröre karşı vermekte olduğu mücadele, sadece kendi ülkemizi, kendi vatandaşlarımızı emniyete almakla kalmıyor, aynı zamanda Balkanların, Avrupa'nın bir mülteci akınına uğramasının ve terör faaliyetlerine maruz kalmasının da önüne geçiyor."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.03.2018 14:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yüzde 7.4 Buyumusuz 2018-03-29 15:38:31

UYUSUN DA BÜYÜSÜN NİNNİ,TIPIŞ TIPIŞ YÜRÜSÜN NİNNİ,DANDİNİ DANDİNİ DASTANA, Dandik isler bunlar, TUIK buyutmus, uyuyarak buyunmez. Ekonominin dustugu kotu durum ortada.

Misafir Avatar
KECI COBANI 2018-03-29 18:14:32 @Yüzde 7.4 Buyumusuz

BIR ATA SÖZÜ VAR YALANCININ EVI YANMIS HIC KIMSE INANMAMIS BUNUNDA HERHALDE PROFILI 7,4 YÜKSELMIS

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-03-29 15:22:08

Bunların dışı yeşil türbe içi estağfurullah tövbe Güç zehirlenmesi diyorlar ve vatandaş olarak rahatsız Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa geçim sağlayamıyor emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçe merkezine göçtü köle olarak çalışıyor sözleşmeli personel çıkarılan KHK'dan dolayı endişeli işini kaybetmekten ve çoluk çocuklarının geleceğinden endişeli Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor Bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek hesabı var Telaşınız bundan. Artık gezen emanet karamsar oy dönemi bitti el mi yaman bey mi yaman sandıkta belli olacak İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 15:23:49

- Türkçe olimpiyatlarında gel hocam gel bu hasret bitsin diyorsunuz ne oldu? - Türkçe olimpiyatlarında sıra ile pensilvanya daki haine methiyeler düzüyordunuz ne oldu? - Devletin kılcal damarlarımda gezmesine müsaade ediyordunuz ne oldu? - TSK'nın yıpratılmasına ve kahraman personelinin içeri atılmasına göz yumuyorsunuz ne oldu? - Devletin mahrem yerlerine kozmik odaya girmesine müsaade ediyordunuz ne oldu? - Hani suikast yapılacaktı ne oldu? - Atamalarına müsaade ettiğiniz vali kaymakam emniyet müdürleri vb.bürokratlara ne oldu? - Zırhlı araç tahsis ettiğiniz savcıya ne oldu? - ÖSYM soruları çalındı ve imamlara dağıtıldı göz yumdunuz ne oldu? - Kaset komploları yapıldı ve bu kasetleri seyrettiniz ne oldu? Şimdilik aklıma gelenler bu kadar daha neler va vatandaştan gizlenen kaçırmayın Gerçeklerin güzel huyu ansızın ortaya çıkmasıdır, bunu bilin. Ayran içtiniz ayrı düştünüz Neden siyasi ayağı yok yukarıda yazıklarıma müsaade eden veya göz yuman siyasi otorite yok mu bunları kendi kendin mi yaptılar. Kandırıldınız mı yoksa. İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 15:25:27

Sözde barış sürecinde Elele kol kola dolaşıyordunuz ne oldu şimdi? Sözde barış surecinde akil adamları il il dolaştıyordunuz beraber otellerde toplantı yapıyorsunuz ne oldu? Sözde barış surecinde Dolmabahçe Sarayında görüşmeler yaptınız ne oldu? Sözde barış surecinde görüşmeler sonucunda hep beraber açıklama yaptınız ne oldu? Seçim arifesinde imralıdaki hain çocuk katili apo dan Sarayı destekleyin getiren milletvekillerinize ne oldu? Sözde barış sürecinde o haine methiyeler düzüyordunuz ne oldu? Ayran içtiniz ayrı düştünüz herhalde İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 15:51:26

Yok 11.2 büyümüşüz yok 7.4 büyümüşüz hani nerde ben göremiyorum dolar ve Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle iğneden ipliğe zamlar geldi Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi siz ne diyorsunuz Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu bıkkın.Aynı dili vatandaşla konuşmuyorsunuz her halde. Madem büyüdük o zaman kanunla kaldırdığınız refah baylarını işçi memur ve emekliye dağıtsanıza biz de büyüyelim. Herhalde büyüyen sizin egolarınız ve cüzdanlarınız. Gerçeklerin en huyu ansızın ortaya çıkmasıdır. Bir gün hepimiz o gerçeklerle yüzleşeceğiz. İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 15:58:47

Bu büyüme nedense bize hiç yansımıyor gittikçe küçülüyoruz malesef esnaf olarak siftahsız iş yerini kapatıyoruz nereye kadar

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 15:41:20

Herşey yalan dolan milletin aklıyla alay ediliyor.BENZİN 20 tl olsun’Ekmek 10 tl olsun.Etin kilosu 250 tl olsun.asgari ücret 100 tl olsun.sabah.öğlen.akşam makarna verseler yinede bu halkın sesi çıkmaz..ÜZÜLMÜYORUM arkadaş

Avatar
emekli 2018-03-29 16:25:48

Gerçekten 7,4 büyüdükse biz emekliliklerin küçülmesi neden? Bırakın masalları günümüze bakalım Kanunla kaldırdığınız refah paylarını dağıtın o zaman. Tok emekliye bayram ikramiyelerini vereceğiz algı operasyonlarını bırakın artık. Hakkım olan refah paylarımızı dağıtında biz emeklilerde büyüyelim.