banner87
Flaş Haber
Kapat

Camide imamdan skandal 'Kılıçdaroğlu' hutbesi

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İzmir İl Başkanı Deniz Yücel, İzmir Kestanepazarı Camisi'nde cuma namazı vaazı veren kişinin, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu, ismini vererek eleştirdiğini öğrendiklerini belirterek bu duruma tepki gösterdi. Yücel, ''Önce inanmak istemedik araştırınca ne yazık ki doğru olduğunu öğrendik. Camiler asla ve asla siyaset yeri olmaz. İnançlar ve dini duygular siyasete alet edilemez'' dedi

Camide imamdan skandal 'Kılıçdaroğlu' hutbesi

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İzmir İl Başkanı Deniz Yücel, İzmir Kestanepazarı Camisi'nde cuma namazı vaazı veren kişinin, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu, ismini vererek eleştirdiğini öğrendiklerini belirterek bu duruma tepki gösterdi. Yücel, ''Önce inanmak istemedik araştırınca ne yazık ki doğru olduğunu öğrendik. Camiler asla ve asla siyaset yeri olmaz. İnançlar ve dini duygular siyasete alet edilemez'' dedi

24 Şubat 2018 Cumartesi 17:46
Camide imamdan skandal 'Kılıçdaroğlu' hutbesi

Yazılı açıklama yapan CHP İzmir İl Başkanı Deniz Yücel, dün (23 Şubat Cuma) kılınan cuma namazı öncesinde, Kemeraltı Kestanepazarı Camisi'nde vaaz veren görevlinin, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin Suriye'de, Afrin'deki terör örgütü üyelerine yönelik olarak devam eden Zeytin Dalı Harekatı ve terör üzerine konuştuktan sonra, "Bu günleri ancak birlik ve beraberlik içinde olursak aşabiliriz. Bu insani bir sorumluluktur. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu da bu konuda duyarlı olmaya, toplum içindeki huzuru ve barışı zedeleyecek konuşmalar yapmamaya davet ediyoruz" dediğinin kendilerine iletildiğini belirtti. 

Duyduklarına inanmakta güçlük çektiklerini belirten Yücel, "Açıkçası bu olayı öğrenince, önce inanmak istemedik. Ancak olayı araştırınca ne yazık ki doğru olduğunu öğrendik. Camiler asla ve asla siyaset yeri olamaz, inançlar ve dini duygular siyasete alet edilemez. Yüzlerce hatta belki binlerce Müslüman'ın dini vecibelerini yerine getirerek namaz kılmak için toplandığı bir ortamda, kendini bilmez bir din görevlisinin, CHP Genel Başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'nu, sanki ülkemizin birlik ve beraberliğine, toplumsal huzur ve barışın sağlanmasına karşıymış gibi göstermeye çalışması kabul edilemez. Bunun Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından bilinçli yapılmadığını, bireysel, münferit bir olay olduğunu düşünüyoruz. Aksini düşünmek bile istemiyoruz. Anayasamızın 2. maddesine göre Türkiye Cumhuriyeti demokratik, laik ve sosyal bir hukuk devletidir. Laiklik ilkesi devletin her inanca eşit mesafede durması, devletin dini kurallara göre değil hukuk kurallarına göre yönetilmesini ifade ettiği gibi, din görevlilerinin devlet işlerine ve siyasete karışmamasını da ifade eder. Bir din görevlisinin anamuhalefet partisi genel başkanını eleştirmesi, hiçbir hukuk devletinde ve laik bir ülkede söz konusu olamayacağı gibi, Türkiye Cumhuriyeti'nde de olamaz. Bu konuda Diyanet İşleri'nden ve İzmir Müftülüğü'nden acil açıklama bekliyoruz ve CHP İzmir İl Başkanlığı olarak bu olayın peşini bırakmayacağımızı ifade ediyorum" dedi.

CHP İzmir İl Başkanı Deniz Yücel'in tepki gösterdiği vaazı veren kişinin, ilahiyat fakültesi öğretim görevlisi N.Ş. olduğu iddia edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.02.2018 20:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ŞU MEMLEKETTE ATATÜRK'ÇÜ OLMAYAN KİM VARSA TAA AQ 2018-03-02 10:18:58

.

Avatar
aydın 2018-02-24 19:34:15

üzülerek söyleyeyim.imam dogru söylemiş.sen gider hdp ye desdek veren kişiyi istanbula il başkanı yaparsan el alemde ganimet bulmuş gibi koşar.hdp e ne diyor pkk ateror orgutu degildir.arfin de mehmetcik kime harakat yapıyor.ha imam şunuda soylesin hazine yardımı neden hdp ye veriliyor makam arabası neden veriliyor

Misafir Avatar
ULAN SALAKMISIN, HAİNMİSİN ''hadi ordan'' NİNESİ ! 2018-03-02 10:08:50 @aydın

ŞUAN MEHMEÇİĞİMİZİ SİYONİST-HDP-PKK PUŞTLARI ŞEHİT EDİYOR !
NASIL OLURDA BÖYLE KONUŞURSUN ? BU Y-CHP NE LÂNETTİR ? AQ..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ordan 2018-02-25 00:30:30 @aydın

artık fetöcüler göt korkusundan ......affetsin dediler hdp onlardan iyidir.

Beğenmedim! (28)
Misafir Avatar
imamınızda batsın..kimse inanmıyor. 2018-02-24 22:18:40 @aydın

imamın adamı...aydın.................öbür tarafta sizi imamınızla birlikte kaynar katran kazanlarına atar inşalllah rabbimiz..amin

Beğenmedim! (25)
Avatar
Misafir 2018-02-24 17:52:42

Cübbeni çıkar siyasete gir oralarda harcanıyorsun hocam

Misafir Avatar
cahil ve manyak okuyuculara sesleniyorum 2018-03-02 08:51:14 @Misafir

Bu yurt gazetesi sırf fitne ve ihanet olsun diye haftalardır aynı haberi köşesinde yayımlıyor. neden?
cahiller saldırsın ülkede moraller bozulsun insanların psikoloisi bozulsun. evet cahil ve soytarı tiplerde hemen sazan balığı gibi küfüre isyana tehdide hakarete sarılıyor. uyanmıyacakmı bu cahil esim yahu?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
inatla müslümann mı olunur? cevap 2 2018-02-25 23:09:47 @Misafir

Allah bana bu dünyada yasamam icin hayat ve irade verdi. Bu dünyada cenneti ve cehennemi yasamam benim irademde . Beni yaradani seviyorum o da beni seviyor bütün güzellikler etrafimda , onlari görmek icin gönül gözünün acik olmasi gerekir. Ben cenneti yasarken , senin gibilerde gitmeyi düsünüyor . Allah her seye kadir bana istedigi her seyi nasip etti, elciye, peygambere, kitaba, imama ihtiyac duymuyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inatla müslümann mı olunur? cevap 2018-02-25 22:54:01 @Misafir

Sen müslüman oldunda ne halt yedin bak yorumun bile hakaret dolu mayaniz bu. Cehenneme gidecek ben degilim, senin inandigin icin sen oraya gideceksin cahil! Sen Allah misin da benim nereye gidecegime karar veriyorsun sapik sirk ci

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inatla müslümann mı olunur? 2018-02-24 22:14:47 @Misafir

zubük..imama inaden mi müslüman olmuyorsun.veya olmak istemiyorsun..
Allah kıyamet günü soracak...hesabını ona göre yap..
inat et itlere kıçını ver kurtlara..misali gibi..
onun yaptıklarının hesabını o verecek..sane ne ondan..kur,anı okumuşta bişey anlamamış..aman iyi cennetten bir kişi eksik olsun..gointo in the hell..

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-24 18:15:05 @Misafir

Bu gibi imamlar yüzünden ve Kuranin türkce mealini okudum, müslüman olmadim dinim de yok. Bu ahlaksiz dinini siyasete alet ederse o dinden ne beklenir. Imamin dinine göstermedigi saygiyi hic kimseden bekliyemezler.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Derince 2018-02-24 18:18:09

İbadet yeri olmuş fesat yeri .yazıklar olsun bu zihniyete .

Avatar
Çakmak 2018-02-24 18:00:19

Allah cemaati böyle sapkın imamlardan korusun.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-24 18:16:58 @Çakmak

Cemmatde sapkin , düzgün bir cemaat olsa böyle ahlaksizlari dincileri iclerinde barindirmazlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
Nurali Boz 2018-02-24 17:59:13

Yasim 70 simdiye kadar hic bir zaman camiye hakaret etmeyi aklimin ucunda bile gecirmedim gecirmem amma bu akp zamaninda aniranlar cogaldi imam essek olunca cemaatin essekleri dinlemesi kacinilmaz bir olgudur cunku ulkenin en yuksek makamini bir essek oglu essege teslim ederseniz munezimlerin anirmasi surpriz olmaz sanirim

Avatar
Derince 2018-02-24 18:20:27

Bu kadarda olmaz. pes artık pes yarın neler olur kimbilir .

Avatar
köylü 2018-02-24 18:25:09

burda görüşlerini açıklayan arkadaşlara teşekkür ediyorum işte arkadaşlar şeriatçılar cumhuriyetimizi bu hale getirdiler zehirleyip yıktılar bunlar bizim vergilerimizle besleniyorlar vahim olan budur yüceALLAH Bİzim vergilerimizle besleni,yorlar yüceALLAH yedirmesin inşAllah