banner87

Canan Hanım'a 'sarımsak ve soğan’ kullanma önerisi...

CHP İstanbul İl Başkanı Kaftancıoğlu’nun YURT Gazetesi için kullandığı ‘paçavra’ ifadesine tepkiler durmak bilmiyor. YURT yazarı ve eski Dışişleri Bakanı Şükrü Sina Gürel, Canan Hanım’a yazdığı açık mektupta, “Siz ve sizin gibilerin CHP’nin yakasından düşmesiyle, partinin “anti-emperyalist” özüne dönmesi mümkün olabilecektir” dedi. Gürel, 'Sağı ve solu ayırt edebilmesi için de Canan Hanım'a, sarımsak ve soğan kullanma' önerisinde bulundu.

Canan Hanım'a 'sarımsak ve soğan’ kullanma önerisi...

CHP İstanbul İl Başkanı Kaftancıoğlu’nun YURT Gazetesi için kullandığı ‘paçavra’ ifadesine tepkiler durmak bilmiyor. YURT yazarı ve eski Dışişleri Bakanı Şükrü Sina Gürel, Canan Hanım’a yazdığı açık mektupta, “Siz ve sizin gibilerin CHP’nin yakasından düşmesiyle, partinin “anti-emperyalist” özüne dönmesi mümkün olabilecektir” dedi. Gürel, 'Sağı ve solu ayırt edebilmesi için de Canan Hanım'a, sarımsak ve soğan kullanma' önerisinde bulundu.

17 Temmuz 2018 Salı 11:36
Canan Hanım'a 'sarımsak ve soğan’ kullanma önerisi...

YURT yazarı ve Dışişleri eski Bakanlarından Şükrü Sina Gürel, Canan Kaftancıoğlu’na, ‘Sağı-solu ayırt etmesi için sarımsak ve soğan kullanma önerisinde bulundu. Gürel, Kaftancıoğlu’na hitaben, “CHP’deki değişimi sizden, İstanbul İl Başkanlığından başlatmak uygun olacaktır. Siz ve sizin gibilerin CHP’nin yakasından düşmesiyle, partinin “anti-emperyalist” özüne dönmesi mümkün olabilecektir” ifadelerini kullandı.

Şükrü Sina Gürel, “Canan Hanım’a açık-kısa mektup” başlığıyla kaleme aldığı yazıda, “Sizi tanımıyorum. Ancak YURT’ta yazdığım için, gazete hakkında söylediklerinizin bir yanıt gerektirdiği kanısına vardım. “Emekçiler hariç, paçavra” sözlerinizden alınmak için yeteri kadar nedenim var” dedi. Gürel, şunları kaydetti:

“Üstelik bendeniz de yirmili yaşlarımdan bu yana kendimi “düşünce üretimi” alanındaki emekçilerden biri sayıyorum.

Bilmem, sizin “emek” ölçütünüz nedir?

Bir yandan CHP’nin sıfatsız bir üyesi olarak; öte yandan da Yurt ile ilgili söylediklerinizi üzerime alınarak, sizden bazı ricalarım olacak:

CHP’deki değişimi sizden, İstanbul İl Başkanlığından başlatmak uygun olacaktır.

Siz ve sizin gibilerin CHP’nin yakasından düşmesiyle, partinin “anti-emperyalist” özüne dönmesi mümkün olabilecektir.

Bir de, sağı- solu ayırt etmek için, sarımsak ve soğan kullanabilirsiniz!”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.07.2018 12:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-07-17 15:17:44

S. S. G..SIKTIR SENE GIT...

Misafir Avatar
Zübük 2018-07-17 21:00:06 @Emine

yaziya bak ne felsefi olmus ama, breh breh, vay be birde düşünce üretimi” emekcisiymis. bir insan kendisini övmeye baslayinca oradan uzaklasmak gerek. cünki övünecek hic bir eser birakamamis ama kendisini göklere cikaran basit bir egonun esiri olmustur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Emine x----##### 2018-07-17 18:29:56 @Emine

senin bir önceki canan haberindeki yorumun gazeteyi zorlamiski silmisler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mg 2018-07-17 11:46:05

bu kadın istanbulda chp yi bitirdi.

Misafir Avatar
@mg x-----###### 2018-07-17 18:20:49 @mg

eger bir kadin chp yi bitirebiliyorsa , siz akillilar birlik olup , 17 senedir akp yi neden bitiremediniz ? senin gibi kara cahiller yüzünden CHP iktidar olamiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bende diyorum ki 2018-07-17 13:56:44 @mg

bu sukru gira bir kac kilo sogan sarmisak alsin durdu ozbolatida davet etsin bu sogan sarmisaklari bir birinin gotune koysunlar belki ergenekonculuktan doner adam olurlar!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
usa saldırgan CANAN 2018-07-17 12:45:05 @mg

CANAN HANIM alır . usatadır taşı eline alır ve atar . polise atar. pkk nın hatırı için atar. öyle bi kadın bu.

Beğenmedim! (12)
Avatar
aydın 2018-07-17 12:00:31

CEVAP VER KASIMDA %31 E YAKIN OLAN CHP İSTANBUL OYLARI NEDEN%26.5YA DÜŞTÜ

Misafir Avatar
senin gtibi lagim farelerinin yuzunde dustu oylar 2018-07-17 13:59:57 @aydın

canan o dediyin uc milyonu bana verdi seni duzmek icin

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-17 17:09:44

ALLAHIN IZNI VE GERÇEK CHP LI OLANLARIN GAYRETIYLE,CANAN HANIM GIBI GÖG KILLARINDAN CHP Yİ KURTARACAĞIZ.

Avatar
hasan ali 2018-07-17 21:24:46

yurt gazetesine pacavra diyen pacavradır yallak külliyeye kapı artıgı olmaya kılıctaroglu seni seviyoruz ama bardak taşmak üzeri

Avatar
aydın 2018-07-17 11:53:10

CHP NİN SIRTINDAK KAMBUR BUNLAR,YAHU AKP HERGUN ULKEYİ UCURMA GÖTURUYOR, HALK A BUNLAR PKK CI BUNLAR DİYEREK İŞİ GÖTÜRÜYOR,YAHU BİR DÜŞÜNÜN AKP EMEYDANLARDA NE DİYOR,YA PKK CI DİYOR YA BU KADININ İSMİNİ VERİYOR, BU NEDEN GÖRÜLMÜYOR,HALKIN %90 ATURKU SEVDİGİ HALDE PARTİSİ SURUNUYOR NEDEN.BU KADIN GİBİLERSE EGER ULUSALCILAR VE AKP E AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORSA HAKLIYIZ DİYE DALGA GEÇİYORLAR

Misafir Avatar
aydın 2018-07-17 11:57:35 @aydın

BAKIN BU KADIN GİBİLER TEMİZLENMESSE ER GEÇ DERİN GÜÇLER CHP İLE HDP Yİ İTİFAK YAPACAK POZİSYONA GETİRECEK,DERİN GUCLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN YILMAZLAR O OLMASSA ÖBÜRÜNÜ DENERLER,SHP E NASIL BİTTİ

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-17 11:55:33 @aydın

,BAKAN SOYLU HANGİ CESARETLE CHP LİLERİ SEHİT CENAZESİNE ALMAYIN DİYOR KİM YUZUNDEN BU KADIN SAYESİNDE RANT SAGLIYORLAR

Beğenmedim! (7)
Avatar
İstanbul ve Trabzon ve CHP 2018-07-17 12:15:38

İşde Kılıçtaroğlunun marifetleri,çok başarılı istanbul il başkanın yerine bu kadını getirip İstanbulu yeniden Akpartiye hediye etdi.aynısını Trabzonda yaptı.Trabzonda da Halk dan kopmuş bir İlbaşkanı

Avatar