banner87

Canikli'den S-400 ve Patriot ve Bedelli açıklaması

Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli, S-400 ve Patriot'lar ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Canikli'den S-400 ve Patriot ve Bedelli açıklaması

Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli, S-400 ve Patriot'lar ile ilgili açıklamalarda bulundu.

22 Kasım 2017 Çarşamba 19:18
Canikli'den S-400 ve Patriot ve Bedelli açıklaması

Milli Savunma Bakanı Canikli: "Bir taraftan S400'leri satın alıyoruz, bir taraftan EUROSAM ile yine aynı fonksiyona sahip sistemleri birlikte geliştirmek için çalışma başlattık. Yine aynı şekilde Patriotlarla ilgili teklifimiz var. Ayrıca Türkiye tamamen kendi milli imkanlarıyla geliştireceği bir platformun, hattın çalışmasını başlattı. Hem S400'ler için hem de Patriotlar için görüşmeler devam ediyor."

Öte yandan Canikli, "Şu anda hükümetimizin gündeminde bedelli askerlik söz konusu değil" bilgisini de paylaştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.11.2017 19:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp ekonomide sinifta kaldi 2017-11-22 20:01:43

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,5423
2017 yilinda dolar 3,8686
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
evet 2017-11-23 08:59:53 @akp ekonomide sinifta kaldi

chp avrupanın türkiye çalışma ofisi. avrupanın emirlerini uyguluyor, avrupanın senaryolarını oynuyor, sırlarımızıda avrupadaki abilerine veriyor. chp baraj altında kalmalı yoksa yandık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-11-23 08:58:23 @akp ekonomide sinifta kaldi

bu chp Atatürkten sonra Trkiyeyi yerinde saydırdı. yatmedi var olan değerleride yok etti. Erbakan, özal ve ak parti ülkemizi toparladı çok şükür ülkemz hatırı sayılır, gücü kabul edilir bir ülke durumuna geldi. ve chp nin tüm engelleme çabalarına rağmen bunlar oldu. ah birde chp olmazsa inanın türkiye dünya devleti olur. avrupa neden chp yi seviyor sanıyorsunuz? Türkiyenin önünü kestiği için chp avrupanın gözdesi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hıdır 2017-11-22 20:21:50

atom bombası yapmak için çalışmalıyız dünya bizi kıskanıyor

Misafir Avatar
vatansever 2017-11-22 21:58:06 @hıdır

Meee-e-e

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP DONEMI YAPILANLAR 2017-11-23 00:05:57

http://blog.milliyet.com.tr/cumhuriyet-donemi-ve-chp-yonetiminde--1923-1950-arasi--yapilanlar/Blog/?BlogNo=376601

Avatar
Sürü Psikolojisi 2017-11-23 01:19:42

Sürü Psikolojisi İle Ülkeler ve Cemaatler Nasıl Yönetilir
https://www.youtube.com/watch?v=O5gpjjSG158&feature=youtu.be

Misafir Avatar
günes 2017-11-23 09:00:58 @Sürü Psikolojisi

Atomm u dediniz. susun beee. chp duyduysa yandık. hemen avrupaya ulaştırmıştır . yapmayın kardeşlerim . chp ye ve ajanlara yem tmayın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sürü Psikolojisi 2017-11-23 01:31:17

Sürü Psikolojisi İle Ülkeler ve Cemaatler Nasıl Yönetilir
https://www.youtube.com/watch?v=O5gpjjSG158&feature=youtu.be

Avatar
faruk 2017-11-22 20:19:26

atom bobası yapmamız şart oldu

Misafir Avatar
vatansever 2017-11-22 21:59:31 @faruk

Tabi ki canım herşeyi yapmışız zaten bi atom bombası kalmış!!! Sizdeki ne kafası kardeşim ya?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Erdal 2017-11-22 22:42:19

Bazı gazetelerde s400 alındığı, geleciği gün bile yazıyordu acaba hangisi

Avatar