banner87

Canlı: AKP'li Babuşcu, Gürsel Tekin'e cevap veriyor

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, CNNTürk'te Şirin Payzın'ın sunduğu "Ne oluyor?" programına konuk oldu. Tekin, gündeme dair çok çarpıcı açıklamalarda bulundu. Programın 2'nci bölümünde ise, AKP İstanbul Milletvekili Aziz Babuşcu programda yerini aldı. Babuşçu, Gürsel Tekin'e cevap veriyor...

Canlı: AKP'li Babuşcu, Gürsel Tekin'e cevap veriyor

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, CNNTürk'te Şirin Payzın'ın sunduğu "Ne oluyor?" programına konuk oldu. Tekin, gündeme dair çok çarpıcı açıklamalarda bulundu. Programın 2'nci bölümünde ise, AKP İstanbul Milletvekili Aziz Babuşcu programda yerini aldı. Babuşçu, Gürsel Tekin'e cevap veriyor...

05 Aralık 2017 Salı 22:47
Canlı: AKP'li Babuşcu, Gürsel Tekin'e cevap veriyor

Babuşçu, "Sadece siyasi manipülasyona ve bir algıya hizmet etsin diye evrak sallamayı, bir muhalefet olarak görüyoruz. Üstelik o evrağın içeriğinin yanıltıcı olduğu çok iyi bilindiği halde yapılıyor" dedi.


Canlı Yayın

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.12.2017 23:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tc 2017-12-05 23:53:17

BU BIR TURKIYE DAVASI OLAMAZ
BUNU MILLI DAVA HALINE GETIRILMESINIDE KABUL ETMEK MUMKUN DEGILDIR

Avatar
kurtuluş 2017-12-06 01:15:05

Ben alevi değilim ve alevilere kötü gözle bakan akp ciler ve aydın şerefsizinin amnıa koyayım

Avatar
yörük haydar 2017-12-06 07:58:56

avukatlar savundukları kişilere suçlu olduklarını anladıkları zaman şöyle der. sen suçlusun muhakkak ceza alacaksın bütün yaptıklarını inkar et belgeler olsada inkar etki daha az ceza alasın yoksa cezan çok olur.

Avatar
Aydo 2017-12-06 02:16:13

Aydin, reisinkinde mi kaydın?

Avatar
Aydin 2017-12-06 00:13:34

Bu hain gursele hdp yi desdekleyip mesrulastirdiniz.oda binlerce solcu alevi genci kandirip terore cekti alcaklar.bunun hesabini nasil vereceksiniz

Misafir Avatar
mini şehir 2017-12-06 08:41:30 @Aydin

Bozuk bir musluğa su kaçırınca usta gelene kadar bir bez odun falan tıkarızki fazla su kaçmasın. usta gelince onun işini halleder. şimdi kurtuluş ağzı bozuk usta yani ilahi adalet gelene kadar onun ağzına biz bişe tıkayalımda fazla pislik yaymasın. ne tıkayalım dersiniz? kurtuluğun ağzına bir kazık tıkayalımda pislik saçmasın etrafa.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kurtuluş 2017-12-06 01:13:30 @Aydin

Aydın CHP ye ne kadar teröristleri destekliyor hdp yi destekliyor diyen varsa amnıa koyayım seninde sevmediğiniz bir adamı partiyi bu şekilde nasıl çamur atarsın şerefsiz adi

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp baronlarin partisi 2017-12-06 02:01:11

ERBAKAN HÜKÜMETİ İLE AKP HÜKÜMETİ ARASINDAKİ ZAM AÇIKLAMA FARKI
https://www.youtube.com/watch?v=bzEjxk5cdiM

Avatar