Çavuşoğlu'ndan ABD'ye: Çifte standart, adaletsizlik...

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, ABD'yi "çifte standart, iki yüzlülük ve adaletsizlik"le suçladı.

Çavuşoğlu'ndan ABD'ye: Çifte standart, adaletsizlik...

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, ABD'yi "çifte standart, iki yüzlülük ve adaletsizlik"le suçladı.

23 Mart 2018 Cuma 20:39
Çavuşoğlu'ndan ABD'ye: Çifte standart, adaletsizlik...

Antalya'da konuşan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ABD'yi hedef alan açıklamalar yaptı. Çavuşoğlu "Bugün bölgemizi, bizi ve dünyayı tehdit eden en önemli tehlike terördür. Terörizm konusunda dünyada ikircikli bir anlayış var. Çifte standart, iki yüzlülük, adaletsizlik diyebilirsiniz. Hepsine de katılırım. 'Terörle mücadele edeceğim' diye Irak ve Afganistan'ı işgal eden bir ülkenin, bir terör örgütüne destek verdiğini tüm dünya kabul ediyor. Onun yüzüne söyleyemese de kabul ediyor. Onun yüzüne söyleyebilen tek ülke Türkiye, söyleyebilen tek lider Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dır. Bir Başbakan vardır, Binali Yıldırım'dır. Bir Dışişleri Bakanı vardır o da Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanıdır" dedi.

Bugün Avrupa'nın da PKK ile YPG'nin ayrı terör örgütü olarak kabul ettiğini aktaran Çavuşoğlu, "Ama kabul etmelerine rağmen, YPG terör örgütüne karşı başlattığımız harekata karşı çıkıyor. 'Oradan çık' diyor. ABD'nin kendisi de kabul ediyor aynı örgüt diye ama 'Şimdi bize lazım' diyor. Ne demek bize lazım? Yarın ne olacak? Geçmişte Afganistan'dan Rusya'ya karşı Taliban'ı desteklediniz, şimdi de Afganistan'da Taliban ile mücadele etmeye çalışıyorsunuz. Ondan da mı ders almadınız? Ya o zaman samimi değildiniz ya da şimdi. Terör örgütleriyle işbirliği yapmanın faturası bu" diye konuştu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.03.2018 22:12
Anahtar Kelimeler:
Mevlüt ÇavuşoğluABD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Amed 2018-03-23 20:57:46

Dunyya teror pompalayan tek ulke tc ve basindaki halife bozuntusu katil kerdogan dir

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-23 23:01:35 @Amed

"iki yüzlülük ve adaletsizlik" siz yobazlar aynisini kendi milletinize uyguluyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2018-03-23 23:05:56

Bölgede teroru kordine eden tek güç akp 'dir isit ve suriyelilerle ab yi tehdit edip fidye aliyosunuz

Avatar
HAKAN 2018-03-23 21:25:04

GÜNAYDIIIIN!!!ABD KARSITLIGINI ULSALÇILIĞI TSK YI IÇERI TIKIP ERGENEKONCU ILAN ETTIĞINIZDE ANLASAYDINIZ
TÜRKIYE BU DURUMDA OLMAZDI.AYNI INADI (BOP EŞBAŞKANLIĞININI ONCA ÖRNEĞE RAĞMEN HALA SÜRDÜRMEKTESINIZ.
TARIH MILLET ALLAH SIZI AFFETMEYECEK.BOŞUNA GÜNAH ÇIKARMA SAHTEKARLIĞI YAPMAYIN.

Avatar
Okur 2018-03-23 21:32:43

Çok güzel soylemissiniz sn bakan,iyide siz de Fetocu teroristlere ne istedilerse vermediniz mi? babanızın malinimi veriyordunuz,yine bir seçim uğruna teröristler davulla zurnayla karşılayıp çadır mahkemeleri kurmadiniz mi? Almanya'ya nazi deyip,daha sonra seçim dönemiydi onun için dedik demediniz mi? Megri , Megri ( ağlama, ağlama) diye ağıt yakmadiniz mi? PKK terör örgütü diyoruz,peki ABD PKK yı temizleyecegim deyip Türkiye'ye girerse ne diyeceksiniz?

Avatar
Okur 2018-03-23 21:40:54

Hani Özal'ın devamiyiz diyorsunuzya, ABD Irak'ı işgal etti diyorsunuz, Özal da 1 koyup 3 alalım diye bu isgalcilerin yaninda yer almak istemedi mi ( yani müslümanların olusunden para kazanmak istemedi mi?) Hani Türk ordusu buna karşı ciktida ABD orduyu cezalandirip sizi iktidar getirmedi mı?

Avatar
köylü 2018-03-23 21:48:45

şeriatçılar kürtlere demekten bıkmadılar dünya bunu yemiyor kürtlere terörist demiyor dünyada sadece kürtlere türkiye terörist diyor bunlar boşuna çabalar olduğuna inanıyorum zaman ve para kaybından başka bir şey değil

Avatar
Okur 2018-03-23 21:50:42

ABD nin yüzüne gerçekleri soyleyenleri tek tek saymissiniz,saymadiginiz diger bakanlariniz,milletvekilleriniz sizinle aynı goruste değil mı? onlardan niye bahsetmediniz?mesela Bozdağ Bekir bu konuda ne diyor?yine muhterem fethullah hoca saygın bir kişidir diyor mu?,hani Kahraman olduğunu yeni kesfettiginiz Mehmetçiğin başına çuval geçirdiğinde iki yüzlü dediğiniz Amerika'ya niye nota vermediniz?bir seçim uğruna ülkeyi tehlikeye atmayın, ülkeyle kumar oynamayin.

Avatar
Cumhur soruyor! 2018-03-23 22:10:14

Atanmis, koltuga yapismis, müptezel Türk Milletine ters algi operasyonu yapma!
Mutlaka yüce divanda yargilanacaksin! Yargilanacaksin.. Kolkola girdiginiz emperyalistler ve isbirlikci hainlerle mutlaka yargilanacaksin! Kayit altina almadan görüstügünüz kimlerdir ve neler konustunuz?