banner87

Çavuşoğlu: YPG taciz ediyor, Afrin'e istediğimiz zaman gireriz

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, YPG'nin kontrolünde olan Afrin bölgesinden Türkiye'ye yönelik tacizler yapıldığını söyledi.

Çavuşoğlu: YPG taciz ediyor, Afrin'e istediğimiz zaman gireriz

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, YPG'nin kontrolünde olan Afrin bölgesinden Türkiye'ye yönelik tacizler yapıldığını söyledi.

12 Aralık 2017 Salı 11:12
Çavuşoğlu: YPG taciz ediyor, Afrin'e istediğimiz zaman gireriz

YPG'nin Türkiye'ye yönelik tacizlerde bulunduğunu ifade eden Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu "Girmemiz için önemli kriter tehdit mi değil mi önemli olan. O bölgeden bize tacizler geliyor, istediğimiz zaman müdahale ederiz, ansızın gireriz" dedi.
Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.12.2017 11:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-12 11:26:26

Bir soru;Afrine YPG gitmeden önce o bölgeye kürt peşmergeler ülkemizden geçirilerek hangi iktidar tarafından götürüldü.Balık hafızalı olmayan herkes bu işi hatırlamıştır sanırım.AKP nin bu ülkeye yaptığı kötülüğü başka hiç bir ülke yapamıyor.

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN . 2017-12-12 13:28:02

Dürzü akp tililer..kendi kanınızı akıtın..ne bok yemeğe giriyorsunuz ..?? Çekin ekşinizi biz ..TÜRK ULUSUNUZ MEHMETCİKLERİNDEN ..oğullarımızın ,yiğitlerimizin kanınımı...?? Akıtacaksınız ..adi şerefsizler ne işiniz var suriyede..?? Hem sizin karşınızda PKKLILARA mütefiğim,çesur,kahraman,ve iyi savaşcılar..dedği..abde..gibi faşit,emperyalist,ırkcı..ülke var ki abd..ye karşımı savaşacaksınız ..?? Pkk foseptiklerinin mütefiği..süper ülkeye..karşımı..savaşcaksınız ?Zaten TSK..LERĞNDE ASKER KALMADI Kİ HEPSİNİ FETÖCÜ DİYE İÇERİ ATTINIZ .Dolayısı ile bok..yemeyin ne girmesi için..bizene ,sanane suriyeden..!!TACİZ ATEŞİ AÇIYORLARSA BİZDE 2 MİSLİNİ AÇARAK CEVAP VERİRİZ ..AMA GİRMEK ÇOOK TEHLİKELİ ..Şöyleki ..pkklıların kıyafeti altında bir çook abd..li askerler var bunlar hemde ABD nin komandoları ..pkklı kıyafeti içerisinde savaşıyorlar ..bunlara karşımı içeri giriyorsunuxx ,,bakın Pkk lılar doğu ve güney doğuda ailesini ziyare gelenler varmış kahvelerde konuşuluyormuş pkklı istesek TÜRK TOPRAKLARINI 1 haftaya kalmaz alırız ana şimdilik çook iyi hazırlıklar içindeyiz abd hâlâ bizi son moderen ağır silahlarla ,tanklarla ,makinalı tüfeklerle donatıyor acele etmek istemiyor ..TÜRKİYEYİ ZAP ETMEK İÇİN ..SAVAŞ UZUN SÜRMESİN DİYE DEĞİŞİK PLANLAR UYGULUYACAĞIZ .,DİYORMUŞ BU ARADAS DADA TSK..LERİNİN YETERİNCE ASKERİ OLMADIĞINIDA BİLİYORUZ ..DİYORMUŞ .YAKINDA KUMUTANLAR AKARİ ZİYARET EDİP KAN DÖKÜLMEDEN KÜRTLERİN HAKLARINA SAYGILI OLUP GEREK TOPRAKLARI VERİN DİYE TÜRKİYE YE İLTOMATON VERECEKLERMİŞ İŞTE BUNDAN DOLAYI ABD..PAŞALARI VE DEĞERLERİ AKARLA GÖRÜŞMEYE GELİYORLARMIŞ SAVAŞMADAN ..SURİYEDEKİ VE TÜRKİYEDE Kİ KÜRTLERİN 4 LÜ KÜRTİSTANI KURULMASINI KAN AKITILMADAN SAVAŞMADAN TOPRAKLARI VERMEMİZİ İSTİYORLARMIŞ VERMEZSEK İŞTE OZAMAN ABD PKKLA BİR OLUP SAKDIRACAK ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZI ZAPEDECEKMİŞ ..BÜTÜN BUNLARI SURİYEDEN.,AİLESİNİ GİZLİCE KAÇAK YOLLARDAN GELEREK ZŞYARET EDEN PKKLI TERÖRİSTLER KAHVELERDE GİZLİCE KONUŞUYORMUŞ ..IÇERİDEKİ PKKLILARA HAZILIKLI OLMALARINI BİLDİRİYORMUŞ ..DOLAYISI İLE BU SALAKTA ÇIKMIŞ..AFRİNE..GİRMEYE KALKIYOR GÖTÜNÜN BOKUNA BAKMADAN MEHMETCİKLERİMİXİN HATATINI ABD VE PKK YA KARŞI TEHLİKEYE ATIYOR VEYADA ABD BÖYLE BİR ANLAŞMA YAPTILAR TÜRK ULUSUNA BÖYLE DİYELİM GELİN 4LÜ KĞRTİSTANI KURUN DİYE YINE..BİR AKP İHANETİ ..ORTADA Bİ ŞEYLER DÖNÜYOR YA BULACSPIZ .,ÖNCE TANRI ..YA AKP PKKLA ANLALTI DA BÖYLE BİR SORUN YARATIYOR YADA ABD LE ..2 SİNDEN BİRİ BU GENERALLER NİYE GELİP TÜRK PAŞASI AKAR İLE NEYI KONUŞUP NE ŞSTİYECEKLER TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ KĞRTİSTAN TOPRAKLARIMI İSTİYECEKLER ..?? YAKINDANÇOOK YAKINDA ÖPRENECEĞİZ BU GENERALLER NİYE GELŞYOR YOKSA AKARIN KAFASINA TORBA GEÇŞRMEYEMİ IRAKTAKİ..GİBİ YOKSA 4 LÜ KÜRTİSTANI KURULMASINIMI İSTŞYECEKLER .,BİZ BİLİYORUZ ..BEKLEYİN BASINLARDANOKUYACAKSINIZ EĞER GİZLİ KAPAKLI ETRİKSLAR ÇEVİRMEZSE BU DÜĞÜNCÜ..OAŞA TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN AMİN

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-12 13:36:44

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2017-12-12 13:37:40

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Avatar
AKP NEDEN RED EDIYOR 2017-12-12 13:38:50

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Avatar
yetti gari 2017-12-12 13:39:29

incirlik kurecik kapatilsin

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-12 13:44:29

AĞBABA "KÜRECİK'TEKİ KALKANIN AMACI İSRAİL'İ KORUMAK"
https://www.youtube.com/watch?v=cp9xLBup6pQ&pbjreload=10

Avatar
yalanci 2017-12-12 11:50:37

erfine pesmerge girmedi balik hafizali sensin amma bunu namusuzlugundan yapiyorsunhepsini iyi biliyrsun erfinden sana neden taciz atesi acilsinki senin serinden kaciyor erfinliler kendini sasirmisiniz turklri kurtleri oldurtmekten elinizi cekin hirsizlik yapin erfine gireresen orasi gibi sizin ikdidarinizda yok olur unutma

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-12 12:27:35 @yalanci

Ulan daha Afrin yazmayı beceremiyorsun ama bana cevap yetiştirmeye çalışıyorsun salak herif.

Beğenmedim! (0)