banner87

Cemil Barlas'tan Erdoğan'ın diploması hakkında bomba iddia

Mehmet Barlas'ın oğlu Cemil Barlas Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın diploması ile ilgili A Haber'de bomba bir iddiada bulundu.

Cemil Barlas'tan Erdoğan'ın diploması hakkında bomba iddia

Mehmet Barlas'ın oğlu Cemil Barlas Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın diploması ile ilgili A Haber'de bomba bir iddiada bulundu.

05 Haziran 2018 Salı 09:06
Cemil Barlas'tan Erdoğan'ın diploması hakkında bomba iddia

Türkiye 24 Haziran erken seçimlerine giderken kamuoyunun en çok tartıştığı konulardan biri de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Cumhurbaşkanı adayı olabilmesi için gerekli olan üniversite diploması.

Söz konusu diploma Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce tarafından seçim meydanlarında yeniden gündeme getirildi. Ancak Erdoğan cephesinden bir türlü resmi diploma ve transkript açıklaması gelmedi.

Söz konusu tartışma iktidara yakın A Haber kanalında da gündeme geldi. Cemil Barlas, Erdoğan’ın diplomasıyla ilgili dikkat çeken bir iddia ortaya attı. Barlas, Cumhurbaşkanı’nın diplomasının FETÖ tarafından yok edilmiş olabileceğini öne sürdü. Barlas, programda, “FETÖ’cüler Erdoğan'ın diplomasının orijinalini ele geçirip yok etmişler” ifadelerini kullandı. Bu sözler sosyal medyada da büyük tepki topladı.

İşte o sözler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 15:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-05 10:04:11

OLMAYAN BiR SEYi YOK ETMEK KOLAYDIR MARMARA ÜNiVERSiTESi 1982 DE KURULMUSTUR VE iLK ÖRETiM YILI DA 1983 TÜR ERDOGANIN YOK EDiLMiS DiPLOMASI 1981 DENDiR YANiDiPLOMA YOKTUR

Avatar
ben 2018-06-05 09:17:15

tayyip fötücülerle ortaklığı bozunca diplomasını yok edebiliyorlarsa ortakken tayyiple beraber sahte diploma yapmış olamazmı

Misafir Avatar
Vatandas 2018-06-05 18:48:45 @ben

Fato= Tayo= AKP- MHP HIRSIZA YOLSUZA SOYSUZA OY yok . Varende serefsizdir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet ya 2018-06-05 18:28:27 @ben

2000 yılında çeyrek altın 9 lira, 2001 yılında 23 lira olmuş yani bir yılda altın üç kat artmış. chp ecevit dönemi.*** sonra 2002 yılıda AKP iktidar olmuş çeyrek altın 24 lira olmuş yani bir yılda bir lira artmı. sonra 24 liradan 2003 yılında 29 liraya çıkmış yani 5 lira artmış. . aşağıdaki örneği veren küstah yanıltıcı aldatıcı örnek vermiş. kahrolasıca. yunanmı gavurmu ne?
mümin biri böğle bir iftira yalan yapmaz çünkü.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
AKP iktidara geldiginde---cevp 2018-06-05 18:24:28 @ben

AKP iktidara geldiginde---cevp****örnek vermişsin iyi tamam . ne demek istemişsin ? çeyrek altın fiyatı arttı değilmi? peki 2002 yılında çeyrek altın 24 lira idi peki 2001 yılında kaç tı? peki 2000 yılında kaçtı çeyrek altın? 2000 yılında 9 lira olan çeyrek altın 2001 yılında 23 liraya çıkmış . bunu neden yazmıyorsun soysuz üçkağıtçı iftiracı sahtekar şerefsiz seni. yazsana gerçekleri?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
abooowww 2018-06-05 18:22:31 @ben

2000 yılında bir eyrek aştın 9 lira imiş. 2001 yılında 23 lira olmuş. iktidarda kim vardı*
sol parti ler kualisyonu ECEVİT falan. sahiden eski ne rezillikmiş beee.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
AKP iktidara geldiginde---cevp 2018-06-05 18:21:14 @ben

AKP iktidara geldiginde----cevap*********örnek vermişsin iyi tamam . ne demek istemişsin ?
çeyrek altın fiyatı arttı değilmi? peki 2002 yılında çeyrek altın 24 lira idi peki 2001 yılında kaç tı?
peki 200 yılında kaçtı çeyrek altın?
2000 yılında 9 lira olan çeyrek altın 2001 yılında 23 liraya çıkmış . bunu neden yazmıyorsun soysuz üçkağıtçı iftiracı sahtekar şerefsiz seni. yazsana gerçekleri?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
AKP iktidara geldiginde 2018-06-05 16:56:31 @ben

ceyrek altin 24 lira
benzin 1,66 lira
et in kilosu 3 ila 5 tl civarindaydi
ekmek 22 kurus
aygaz tup 15 liraydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyip Erdoğan'ın Prompter'i 2018-06-05 12:57:20 @ben

https://www.youtube.com/watch?v=3vtvNu1i7-k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 11:58:41 @ben

https://odatv.com/profesor-halacoglu-erdoganin-pesini-birakmiyor-02051838.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
masallah 2018-06-05 11:56:36 @ben

Tayyip Bey ( IETT ) İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri Genel Müdürlüğünde 1974 senesinden 1981 senesine kadar calismis dogruysa 1978 senesinde evlenmis buyuk oglu burak 1979 senesinde dogmus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 11:29:58 @ben

https://odatv.com/erdogan-iettden-neden-ayrildi-1309171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-06-05 11:27:26 @ben

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETIMIZE SUNSUN TRANSKRIPT DAHIL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cemil barlas bey yakinda diplomayi cinler 2018-06-05 11:23:56 @ben

yok etti demesin hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetocular diplomayi nasil yok edebilir ??? 2018-06-05 11:22:43 @ben

tayyip bey in evine girip calmislarmi ??? oyle olsa bile universite duruyor transkript alinir is olur biter

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cemil barlas bey 2018-06-05 11:21:01 @ben

bizlen egleniyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne fetoymus be her kilifa uyuyor 2018-06-05 11:19:24 @ben

TRANSKRIPT DIYE BISEY VAR UNIVERSITE DIPLOMASI KAYIPSA GAZETEYE KAYIP ILANI VERIRSIN UNIVERSITEDEN TEKRAR TALEP EDERSIN

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-05 10:40:07 @ben

Olmayan diploma yok edilirmi kardeş.Bunlar işin kolayını buldular,her şeyi fetö deterjanı ile temizlemeye.Gökten kafalarına taş düşse,fetö uzaydan bize taş atıyor diyecekler.Sahtekar bunlar sahtekar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Y A L A K A 2018-06-05 09:42:56

Tuz koktuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Avatar
Care yalanlari 2018-06-05 10:20:39

Zemen hazirliyoelar babasi gibi cemil barlarda biriletine dans edecek masaya cikti zemin hazirliyoelar babasinin yerine kiviracak babasi kivira kivira bel gobek kalmadi 80 yasinda halen domalamaZ artik ogluyla devam

Avatar
haber merkezi 2018-06-05 10:30:01

FLAS ! FLAS ! FLAS !
Erdoganin Diplomasinin akibeti belli oldu.

Erdogan tuvalete cikarken tuvalletde zaman gecirmek icin diplomasini birlikte tuvalete götürüyor.
Tuvalette isi bitince cikiyor ve Bilaloglan bu sefer tuvalete giriyor.
Biraz zaman gectikten sonra Erdogan "-yahu nerde benim diplomam, az önce elimdeydi, nereye koydum acaba?" diye kendi kendine mirildanirken birden diplomasini tuvalletde unutdugunu hatirliyor ve tuvaletin kapisinda oglunun cikmasini beklemeye koyuluyor. Bilal oglan tuvalletden cikinca babasina:"-baba tuvalet kagidimiz bitmis sükür orda bir kagit parcasi buldumda kicimi onla sildim" demis.

Avatar
murat 2018-06-05 09:39:54

ama diploma nagihan alçı da. Fotoğrafını paylaştı...

Misafir Avatar
Nagihan hanim imzasiz diploma paylasti 2018-06-05 11:20:15 @murat

imzasiz evrak gecersizdir

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKIL SAHİPLERİNE 2018-06-05 09:15:40

erdoğan için Dikdatör diyorlar! pekkii bu dikdatör e istedikleri sözü söylüyorlar, istediği kılığa sokuyorlar resimde karikatürde eleştiri değil hakaretler ediyorlar gerçekten Erdoğan DİKDATÖRMÜ? bu iftiracı küstah gürüh asıl Dikdatörlerin, faşist emperyalistlerin Kiralık katilleridir. kiralık gazetecileridir, kiralık siyasetçileridir, kiralık akademisyenleridir. Bu halktan olan halkın adamı olan ülkesine sayısız üstün başarılar a imza atan sayısız eşi benzeri hayel bile edilmeyecek yatırımları yapan adama ERDOĞANA hakaret edenlerin cevabını aziz milletimiz sandıkda verecektir.

Misafir Avatar
@AKIL SAHİPLERİNE x***********''' 2018-06-05 14:06:21 @AKIL SAHİPLERİNE

Kanunlari hice sayip, secilmis bir basbakani ve belediye baskanlarini bir tek cümle ile görevlerinden kim alabilir ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-06-05 09:28:47 @AKIL SAHİPLERİNE

faşist emperyalistlerin kiralık katilleri sizlersiniz.hırsız soyguncu talancı sahte müslüman sizlersiniz.esas kiralık yalakalar.yalaka gazeteciler sizlersiniz.hayal edilemeyecek bir köprü yaptı gidiş geliş 228 milyon 1 depo mazot parası.aziz milletimiz hırsız soygunculara gereken cevabı sandıkta verecek.180 defa ihale kanunu nasıl değişmiş onlerı size soracak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2018-06-05 11:18:52

Üniversite kayıtlarına ne oldu ya salak mıyız biz En son mezun olduğu okuldan bi zahmet git kayıtlardan bir örnek çıkar be ya sıradan bir iş değil ki bu iş.

Misafir Avatar
transkript 2018-06-05 11:25:41 @vatandaş

de olur

Beğenmedim! (0)