banner87

Cemil Çiçek'ten 'İstanbul'a ihanet' açıklaması

Cemil Çiçek: Cumhurbaşkanımız 'İstanbul'un siluetini bozduk' dedi, e bunu Amerika mı yaptı?

Cemil Çiçek'ten 'İstanbul'a ihanet' açıklaması

Cemil Çiçek: Cumhurbaşkanımız 'İstanbul'un siluetini bozduk' dedi, e bunu Amerika mı yaptı?

07 Mart 2018 Çarşamba 09:20
Cemil Çiçek'ten 'İstanbul'a ihanet' açıklaması

Eski TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın "Biz bu şehrin kıymetini bilmedik, biz bu şehre ihanet ettik, hala da ihanet ediyoruz" sözlerini hatırlatarak, "Bunu kim yaptı?" diye sordu. Çiçek, "Cumhurbaşkanımız zaman zaman söylemiyor mu? 'İstanbul'un siluetini bozduk' diyor. E kim bozdu? Amerika mı, Rusya mı bozdu? E demek ki biz dikkat etmedik. Burada bir kısım yanlışlıklar yaptık" ifadesini kullandı.

Çiçek, partisinde eleştiri yapanlara 'ihanet etti' gibi ifadeler kullanan kişilere de "İhanet lafını işporta malı gibi kullanmamak lazım" diyerek tepki gösterdi.

Sputnik'te yer alan habere göre gazeteci İbrahim Haskoloğlu'nun programına konuk olan eski Meclis Başkanı ve AKP Ankara Milletvekili Cemil Çiçek, partisi içerisindeki 'ihanet' söylemlerine dikkat çekti. İktidarlarından önce doğru, yanlış ve eksik yapılanlar olduğuna dikkat çeken Çiçek, "Bize düşen doğru yapılanları devam ettirmek, yanlış yapılanları düzeltmek. Bizim doğru yaptığımız işler var, yanlış yaptıklarımız var, eksik yaptıklarımız var" dedi.

AK Parti milletvekili Cemil Çiçek:
‘’Bizim yanlışımız var deyince vay efendim Partiye ihanet ettin. İhanet lafını işporta malı gibi kullanmamak lazım. Nitekim sayın Cumhurbaşkanımız da söylüyor ‘İstanbul’un siluetini bozduk’ Bunu kim yaptı? Amerika mı bozdu?
Dikkat etmedik.'' pic.twitter.com/1lEgjcETWm

— İbrahim Haskoloğlu (@haskologlu) 6 Mart 2018

"Yanlış yaptık" diyebilmek için kişilerin aklını öne çıkarması gerektiğini ifade eden Çiçek, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın İstanbul siluetine dair yaptığı "Biz bu şehrin kıymetini bilmedik, biz bu şehre ihanet ettik, hala da ihanet ediyoruz, ben de bundan sorumluyum" sözlerini hatırlattı.

Çiçek, sözlerinin devamında şunları söyledi: 

"Cumhurbaşkanımız zaman zaman söylemiyor mu? 'İstanbul'un siluetini bozduk' diyor. E kim bozdu? Amerika mı, Rusya mı bozdu? E demek ki biz dikkat etmedik. Burada bir kısım yanlışlıklar yaptık. E görülüyor da zaten. Minare sayısından fazla gökdelen var. Demek ki yanlış yapmışız. E buna partici gözüyle bakmaya gerek yok. Birisi bana şöyle mi dedi, böyle mi dedi…"

Çiçek, partisinde eleştiri yapanlara 'ihanet etti' gibi ifadeler kullanan kişilere de "İhanet lafını işporta malı gibi kullanmamak lazım" diyerek tepki gösterdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.03.2018 10:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-07 10:03:06

Bize yaptiginiz yalnisliklari ve hayinlikleri anlatma yaptiginiz dogru bit sey varsa onu bir anlat

Misafir Avatar
@Keci cobani x--- e cevap 2018-03-07 15:03:16 @Keci cobani

Kuzum 16 yıl önce ki asgari ücertle bu günkünü karşılaştırdım yarıya yarı yani yüzde elli alım gücü fazla. sen ne ayaksın bilelim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
koca cev 2018-03-07 13:11:36 @Keci cobani

Hakaretli yaptigin yorumlar senin karakterinin aynasi . Türkiye Çevre ve Şehircilik Bakanı alinan rüsvetler ile suclanin ca ne demisti." ben ne yaptiysam beyefendinin talimati ve bilgisi dalininde gerceklesti!" lüks hayat dedigin asgari ücretlinin mutfagina girmeyen kiolosu 50 tl olan etdenmi bahsediyorsun. evet et almak lüks oldu!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2018-03-07 12:16:29 @Keci cobani

İstanbulu İstanbul yapan AKP Türkiyeyi Türkiye yapan AKP ulan soysuzlar bazı belediyelerin yaptığı yanlışları hükümete akp ye mal etme gayretiniz size ne kazandırıyor?
sefil yobazlar siz hala gecekondularda, kırık dökük evlerde, olmayan yollarda 70 80 kişilik dersliklerde, akmayan su olan bir hayat içerisinde olacaktınız ak parti size en lüks hayatı sundu. nankörler. istanbulda bazı çarpık yapılaşmalarda ya chp li belediyelerin yada fetöcülerin yaptığı bilinçli ihanettir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
kara molala geliyor 2018-03-07 09:27:28

güle gülenin cevabını sandıkta alacaksınız.hakimler size hoşt geldiniz diyecek.

Avatar
yörük haydar 2018-03-07 09:29:21

eskiden umudumuz karaoğlan derlerdi ve adam gibi adamdı karaoğlan-şimdide umudumuz karamollaoğlu oda adam gibi adam ona çörçil diyen gavvatlar kendi liderlerine baksın rum soyları

Avatar
Keci cobani 2018-03-07 15:50:47

Keci cobani x cevap yazana 16 yil önceki asgari ücretten bahs ediyorsun halkimizin tükettiyi her seyin ithal edildiyini biliyormusun sonra 16 yil önce dolar kaca idi bu gün dolar kaca türkiye dünyada kendini besliye bilecek 7 ülke arasinda idi bu gün herkese muhtaciz ve her sey ithal ediliyor saman bile simdi hesabini bir daha yap saygilarimla

Avatar
BOP çerçevesinde 2018-03-07 11:04:32

şirazeyi bozdunuz

Avatar
YILDIRIM 2018-03-07 12:04:13

AKP Gönüllüleri;
Abdullah Gül - Hüseyin Çelik – Bülent Arınç – Sadullah Ergin - Abdullatif Şener - Murat Başeskioğlu – Erkan Mumcu – İdris Naim Şahin - Yaşar Yakış – Ertuğrul Yalçınbayır – Ahmet Kutalmış Türkeş – Hakan Şükür – Turan Çömez – Ertuğrul Günay – Emin Şirin – Mehmet Yaşar Öztürk – Fevzi İşbaşaran – Mehmet Zeki Özcan – Yusuf Ziya İbreç – İlhan İşbilen – İdris Bal - Vb.
Hatırlayanınız VAR mı?
AKP nin bugünlere gelmesinde sadece Sn Erdoğan' ın Katkısı var, Yukarıda sayılanların ASLA KATKISI YOK. Yarın Sizlerde Bu Şekilde OLACAKSINIZ ! !
Siz Gereğini Yapın ! ! !
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-07 12:04:39

AKP liler;
Ankara Melih Gökçek –Bursa Recep Altepe –İstanbul Kadir Topbaş – Düzce Mehmet Keleş- Niğde Faruk Akdoğan – Balıkesir Edip Uğur –Çorum Muzaffer Külcü – ve diğer leri
Başarı varsa Sn Erdoğan ve Ailesi! !
Başarısızlık Varsa Sizlersiniz! !
Hatırlayanınız VAR mı?
Bunların Hiç mi Emekleri Yok! !
AKP nin bugünlere gelmesinde sadece Sn Erdoğan' ın Katkısı var, Yukarıda sayılanların ASLA KATKISI YOK. Yarın Sizlerde Bu Şekilde OLACAKSINIZ! !
SUSMAYIN SIRA SİZE GELECEK! !
Size de SIRA GELMEDEN Sizler Gereğini Yapın! !
Saygılarımla.

Avatar
Serkan 2018-03-07 11:11:47

Celik çicek gerçekten objektif bir açiklama yapmiş. Insanin inanacak bir açiklama. Hergün diğer politikacilardan yalanlar dinlerken açik sözlü,gerçekleri söyleyebilecek polikacilari arar olduk. Bugünkü akp nin baskici insanlik dişi politikalarina rağmen cemil çicek kendine güvenip cesaretli açiklamalar yapmişsa yürekten kutluyorum.