banner58
Flaş Haber
Kapat

Cenaze saldırganının Bakan Soylu'yla fotoğrafı çıktı

HDP Eş Genel Başkan Yardımcısı Aysel Tuğluk'un annesi Hatun Tuğluk'un cenazesine saldıranlardan Murat Alp'in, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yla karakolda çekilen fotoğrafı ortaya çıktı.

Cenaze saldırganının Bakan Soylu'yla fotoğrafı çıktı

HDP Eş Genel Başkan Yardımcısı Aysel Tuğluk'un annesi Hatun Tuğluk'un cenazesine saldıranlardan Murat Alp'in, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yla karakolda çekilen fotoğrafı ortaya çıktı.

16 Eylül 2017 Cumartesi 09:08
2758 Okunma
Cenaze saldırganının Bakan Soylu'yla fotoğrafı çıktı

Aysel Tuğluk'un annesinin cenazesine 50 kişilik ırkçı grubunun saldırısının ardından İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, olay yerine giderek duruma müdahale ettiklerini ve saldırganlara dönük gözaltıları bizzat takip ettiğini söylemişti. Ancak gözaltına alınan saldırganların o gece karakolda Süleyman Soylu'yla gülerek fotoğraflar çekip sosyal medyada paylaştığı ortaya çıktı. 

"Gözaltılar devam ediyor" diyen Soylu, İncek'te yaşayan herkes tarafından tanınan bu şahıslardan 7 kişinin gözaltına alınıp savcılıkta serbest bırakıldığı, 9 kişinin ise bulunamadığı (!) belirtildi. 

Valilik olayı 'sataşma' olarak değerlendirmişti. 

2007'de Ermeni Gazeteci Hrant Dink'i öldüren Ogün Samast'ın karakoldaki polislerle, Türk bayrağı önünde çekilmiş fotoğrafları çıkmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.09.2017 09:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mümkünmü 2017-09-16 09:21:22

Haberde saldırı sonrası gözaltında iken çekilmiş fotograf diyor dogru ise vay vay yugoslavyadan beter oluruz ve resmi olarak bölündümüzün resmidir bu ülke bitmiştir durum çok vahimdir

Avatar
Abdi 2017-09-16 09:27:19

Gelincik ile Horoz Masalı

Günlerden bir gün, bir gelincik ile horoz varmış. Gelincik bir gün bu horozu yakalamış: “Şu horozu yiyeceğim yemesine ama bari bir de sebep göstere­yim!” demiş.

“Gece yarısı oldu mu, başlarsın ötmeye, insanları uyutmaz, rahatsız edersin: bari yiyeyim seni de bu sorunu ortadan kaldırayım!” de­miş. Ama horoz cevabını bulmuş:

“İnsanları sabahları uyandırıyorsam kötülük olsun diye değil, iyi­lik olsun diye uyandırıyorum : kalkıp işlerine bakıyorlar” demiş. Bunun üzerine gelincik başka bir taraftan tutturmuş: “Ben senin ahlakını da beğenmiyorum: Ana demiyorsun, kız kardeş demiyorsun, bütün tavuklara sataşı­yorsun. Olur mu böyle şey?” diye sormuş. Horoz bu sefer de altta kalmamış : “Sana ne oluyor? Efendilerim memnun; o sayede ta­vuklar bol bol yumurtluyor” demiş. Gelinci­ğin artık kafası kızmış:

“Eeee! çok oldun ar­tık! Seni dil ebesi seni! Sen her söze bir karşılık buluyorsun diye benim karnım zil mi çalacak?” demiş, horozu yiyip yutmuş.

Bu masaldan şu anlaşılıyor: Bir kişi do­ğuştan kötü olmaya görsün! edeceği kötülüğe bir bahane bulmadı mı, bu sefer de açıkça eder.

Misafir Avatar
el cevap 2017-09-16 09:46:58 @Abdi

musrikler boyledir iste kardes, onlarin her kotulugu her harama gunaha mutlaka bir cevabi vardir, iyilik uzere olanlarin bunu bilmeleri gerekiyor. sirk kosanlar pisliktir diyor yuce Allah bunu sadece sirk kosananlar icin soyluyor ve onlarlan evlenmeyi yasakliyor yuce Allah, bunlarin sebebi var,cunku musrikler zalimdir,zalimlerin her eylemine bir cevabi vardir pisman degillerdir, cunku pisman olan bahane aramaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Celal Kurt 2017-09-16 10:57:43

Yahu buda bir şeymiş sözde kalkışmada köprüde emir kulu halk çocuğu askeri linç kafasını koparan sakallı yobazın tayyip erdoğanla resmi
resmi çıktı hiç gündeme gelmedi buda gelmez faşizmin provakasyonu

Avatar
Murat yilmaz 2017-09-16 12:46:21

Suleyman soylu denilen asagilik yaratik Butun kurtler senin ananin avradiyin ustunden gecsinler asagilik kopek soyu

Avatar
Tekin Baran 2017-09-16 18:58:19

GAYET NORMAL YALNIZ SOYLU DEGIL BUNLARIN HEPSI SEREFSIZ

Avatar
Pos 2017-09-16 19:44:11

O bıyıklı değildi, sonradan saldı. Bazı bakanlar bu ara telaştan saldıkları bıyıklarını kazittilar, Cemil İpekçi daha erkek ne yahu.

Avatar
Nurali Boz 2017-09-17 07:27:29

Resim cikmadan once Bu yapilanlar akp ve gurebasinin isidir cunku bu gureba insanligin katili ve cumhuriyetin dusmani bir despotun kicinin kili olan toplumun ta kendisidir soylu soy adini alip soysuzlugunu resmidir .