CHP 26 KHK’yı AYM’ye götürüyor

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP), 26 Kanun Hükmünde Kararnameyi (KHK) Anayasa Mahkemesi'ne götürmeye hazırlanıyor.

CHP 26 KHK’yı AYM’ye götürüyor

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP), 26 Kanun Hükmünde Kararnameyi (KHK) Anayasa Mahkemesi'ne götürmeye hazırlanıyor.

12 Şubat 2018 Pazartesi 15:04
CHP 26 KHK’yı AYM’ye götürüyor

CHP, 26 KHK'yı Anayasa Mahkemesi'ne taşımak için çalışma başlattı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.02.2018 16:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-12 15:11:05

akp bu ekonomiyle erir millet borc bataginda

Misafir Avatar
chp li nikinde vatan partili trol 2018-02-13 00:25:43 @CHP KAZANACAK

yemezler ok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-13 00:22:12 @CHP KAZANACAK

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
soylu_ 2018-02-12 16:44:29 @CHP KAZANACAK

Chp nin mahkemeye götürdüğü khk ların başında terörle mücadele khk sı geliyor. yani pkk ve pyd yi yok etme khk sı. ona karşı çıkıyor. kankalarıya. ee bu chp ye kiler dolduğu artık açık ve net ortada. ABD ajanı en başta ve terör sevicileri etrafında.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp li 2018-02-12 16:42:42 @CHP KAZANACAK

Ne yapsan kendini kurtaramazsın kemak kılıçdaroğlu. artık chp nin yakasından düş.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-02-12 15:15:08

ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal ohal oldu bu hal sene 2018 hala ohal
dunyanin neresinde gorulmus khk ile yasalar cikartildigini meclis milli irade by pass kis lastiginin varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? akp derhal ohal i sonlandirmali mit ordu polis zaten akp nin emrinde
terror icin gerekliyse mecliste cogunluk zaten akp nin genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter

Avatar
1 kisi o kadar yetkiyle donatilmazki dunyada 2018-02-12 15:18:13

ornegi yok cumhurbaskani erdogan akp lideri erdogan mahkeme üyeleri erdogan tarafindan ataniyor say say bitmez kuvvetler ayriligi diye bisey kalmismi

Avatar
Deko Brusk 2018-02-12 15:12:18

khk Lar anayasa mahkemesine gitse ney gitmese ney anayasa mahkemesi bagimsizmiki hayir mahkeme üyeleri erdogan tarafindan atanmadimi havanda su dökmekten baska bir sey deyildir

Avatar
soylu_ musun nesin 2018-02-13 00:23:38

terörle mücadele yasasi zaten var khk gerekmiyor diye dusunuyorum sen sadece algi operasyonu yapiyorsun

Avatar
CHP ALTINA SIÇACAK 2018-02-12 15:08:30

chp altına sıçacak söylemedi demeyin

Misafir Avatar
roman kizi oylarimiz CHPye 2018-02-13 00:28:36 @CHP ALTINA SIÇACAK

oyumu kime vericem bak bak bak
Düşmanları çatlatacağım çat çat çat
ha ha hay

Beğenmedim! (1)
Avatar
aym eskidendi 2018-02-12 17:25:16

AYM diye bir mahkememi var o referandumdan önceydi öyle bir mahkeme yokki bosuna ugrasiyorsunuz SAYIN CUMHURBASKANI DEDIKI BEN ANA YASAYI TANIMIYORUM BU IS BITMISTIR TSK bitmistir KEMALIZM DE BITMISTIR DEMOKRASIDE BITMISTIR YASASIN KÖSE DÖNMECILIGI YASASIN HIRSIZLIK

Avatar