banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP, Berberoğlu için AYM'ye seslendi

CHP'li milletvekilleri, Enis Berberoğlu'nun 300 gündür cezaevinde tutulmasına tepki gösterdi ve AYM'yi göreve davet etti.

CHP, Berberoğlu için AYM'ye seslendi

CHP'li milletvekilleri, Enis Berberoğlu'nun 300 gündür cezaevinde tutulmasına tepki gösterdi ve AYM'yi göreve davet etti.

09 Nisan 2018 Pazartesi 14:18
CHP, Berberoğlu için AYM'ye seslendi

CHP'lilerin #EnisBerberoğlunaÖzgürlük hashtagiyle yaptığı paylaşımlar şöyle: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 15:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İYİ günlere 2018-04-09 14:33:45

Sn.Berberoğlu tutuklu değil, siyasi rehin durumundadır ve diğer CHP'lilere aba altından sopa gösterilmektedir. Bu devran böyle gitmeyecek. Milli irade her şeyi biliyor ve metanetle seçimi bekliyor el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek

Misafir Avatar
eeey chp 2018-04-09 17:29:54 @İYİ günlere

Can Dündar Almanyadan Türkiye aleyhine senin sayende ihanet etmeye davam ediyor, kin kusmaya devam ediyor. chp yönetimi bu vebalın altına kalacaksınız. bu ülke sizin savunduklarınız terör ve terör destekçileri yüzünden çooook şehid verdi, çook maddi manevi zarar etti. hesabı sizi ezecek eeey CHP.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İhane CHP si 2018-04-09 17:27:44 @İYİ günlere

Selahattin demirtaşa, Ekrem Dumanlıyada adalet istediler, Can Dündara da adalet istediler, Zaman gazeytesinede adlet istediler. ama hiç bir zman askerimizi polisimizi halkımızı şehid eden eşkiyaları kınamadılar. bu chp milletten hangi yüzle oy istiyor?

Beğenmedim! (0)
Avatar
texs 2018-04-09 17:05:47

ah vah etmenize gerek yok milletvekilligin dokunulmazligini siz sahte sosyal demokratlar dinci akp ile birlikte kaldirdiniz serefsizler simdide aglasiyorsunuz

Misafir Avatar
TEK KELİME 2018-04-10 08:33:56 @texs

KILIÇDAROĞLU VE EKİBİ CHP NİN BAŞINA bela olmuştur. tabiki Türkiyenin de.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEK KELİME 2018-04-10 08:32:54 @texs

KEMALLL beg dinle! sizin adaleti kimin için istediğinizi biliyoruz. teröristler için adelet istenmez! asker polis sivil, kadın yaşlı çocuk demeden insan öldüren katile adelet istenmez. siz bir teröris hayranısınız tamam ama bu ülke TÜRKİYE CUMHURİYETİ teröre teröriste teröristi sevene asla prim vermez. seni sandığa gömeceğiz kemal beg.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet istiyoruz 2018-04-10 00:13:30

Tayyoşu devireceğiz reise fark atacağız

Avatar
Aydin 2018-04-09 15:42:24

Yeni chp 'nin bukelemun ikili manevralariyla kimse adam yerine koymaz.sesinide duyuramasin.kilictarogluna sen o ergonokon kumpasinin bir numaralı savunucusunu nasıl istanbul il baskani yaparsın diye hesap sormalisin

Misafir Avatar
erol 2018-04-10 00:14:19 @Aydin

aydın senin reisin maymunun teki unutma bunu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İstanbul 2018-04-09 18:13:26 @Aydin

adalet? chp kendi milletvekillerine konuşma yasağı koydu!! bunlar halkı vAllahi ezer. halk gık çıkaramaz. her kuruma bir soyguncu bir iş bilmez koyrlar ülke bir kaç ayda talan olur. . o duruma kalmadan zaten bunlar idareyi ele aldıkları an eşkiya tekrar hortlyacak şehirlerde yol kesip haraç toplamaya başlar. RABBİM KORUSUN BU ÜLKEYİ, BU HALKI . AMİİİN.

Beğenmedim! (1)