banner87

CHP büyük uzlaşı istiyor ama...İttifakta İYİ Parti düğümü

İYİ Parti Lideri Akşener’in ‘HDP şerhi’ nedeniyle ittifak formülleri netleşmedi. CHP, ‘büyük uzlaşı’ istiyor ama İYİ Parti, SP ve DP ile ittifaka yakın.

CHP büyük uzlaşı istiyor ama...İttifakta İYİ Parti düğümü

İYİ Parti Lideri Akşener’in ‘HDP şerhi’ nedeniyle ittifak formülleri netleşmedi. CHP, ‘büyük uzlaşı’ istiyor ama İYİ Parti, SP ve DP ile ittifaka yakın.

28 Nisan 2018 Cumartesi 09:19
CHP büyük uzlaşı istiyor ama...İttifakta İYİ Parti düğümü

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in, CHP’den İYİ Parti’ye geçen 15 milletvekiline karşın cumhurbaşkanı adaylığını 100 bin imzayla yapacağını açıklaması, gözleri, milletvekillerinin durumunun ne olacağını çevirdi. Kulislerde ise İYİ Parti’nin daha önce işaret ettiği gibi SP ve DP ile ittifak konusunda kararlı olduğu dile getiriliyor. CHP, en geniş uzlaşı ile ittifakı hedeflerken, dikkatler,  ‘’ortak’’ aday formülünün boşa düşmesine neden olan İYİ Parti’de.

Cumhuriyet'ten İklim Öngen'in haberine göre, muhalefetin ‘’ortak aday’’ konusunda uzlaşamaması ve Akşener’in ‘’100 bin imzayla aday olacağım’’ demesi, geçiş yapan 15 milletvekilinin durumunun ne olacağının tartışılmasına neden oldu. Hangi partinin listelerinden seçime girecekleri belli olmayan milletvekillerinin yaşanan son gelişmelerle milletvekili aday listelerinin tesliminden önce İYİ Parti’den ayrılıp CHP listelerinde aday yapılması bekleniyor.

İTTİFAKSIZ DA GİDEBİLİR

CHP en fazla sayıda partiyle ittifaka gitme hedefini koruyor. Kulislerde Akşener’in ‘’Biz milletle ittifak yapacağız’’ vurgusunu sıklıkla dile getirmesi ve kamuoyu araştırmalarına güvenerek İYİ Parti’nin barajı tek başına geçeceğini düşünmesi, İYİ Parti’nin ittifaksız seçime gitme olasılığının da konuşulmasına neden oluyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.04.2018 10:42
Anahtar Kelimeler:
AkşenerIyi PartiCHPIttifak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Taka61 2018-04-28 12:27:10

CHP iyi Saadet ittifakı yaratılan enerji ile 45 puanı bulur AKP 42 puanda kalır

Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-04-28 13:16:11

chp ve iyi parti kazanacak

Avatar
ABD abiniin planı ŞU. 2018-04-28 11:09:16

Kılıçdaroğlu lağvedilecek chp den daha çok milletvekili iyi partiye geçecek. chp batacak. iyi parti ana muhalefet partisi olacak. bundan sonra chp sadece bir kominis partisi etkisi içinde varlığını sürdürecek. iyi partide Türkiye halkından saklamdığı müddetce iyi işler yapacak ABD adına tabi. Türkiyenin ise aynen chp gibi dahada etkili önünü kesecek. bölücülük yapacak. hdp ile hep dirsek temas içinde olacak.

Misafir Avatar
Türküm 2018-04-28 17:53:56 @ABD abiniin planı ŞU.

Sayin Kilicdaroglu, cati adayi istemiyoruz! Ekmelettin sacmaligi falan istemiyoruz!
Cumhurbaşkanı adayimiz belli, Türkiye diyorsan, Atatürk diyorsan, Türk genclerinin gelecegi diyorsan Türkiye'nin en güvenilr sahsiyeti Sayin Ugur Dündar cok yakisir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEMOKRASI 2018-04-28 12:22:21 @ABD abiniin planı ŞU.

Saçmalamıssın Türkıyede Ne zaman krize dönüştüğ an bir sosyal partı gelir düzeltır gider neden gider acımasızca yaptığı ekonomı bitmış olan bir ülkede acı receteyı yazdığı için gider Şİmdi merak etme Türkıye tarihinde kaç partı tarıha gömüldü biliyonmu Senın IYI partı CHP yı sarsamaz merak etme

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-28 12:09:48

muhlefete muhalif olan yorumcular sizler malmısınız haaa *benim bildiğim muhlif olanlar iktitarda olana uygulanır **ha doğrulara gelince 15 senedir iktidarda olan akp nin yanlış ve yolsuzluklar konuşulur ***biraz dünya gözüyle bakın ülkemize yoksa biyat kültüründenmi geliyorsunuz cacıklar **

Avatar
evet 2018-04-28 11:10:46

"İKİ CAMBAZ BİR İP TE OYNAMAZ " atasözüdür. İKİ başlı Tütkiye düşmanı ejdarhalar. sizi bu halk sandığa gömecek.

Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-28 13:16:39

Yaşar Okuyan yayında ağladı! "İçim yanıyor benim, Türkiye gidiyor!"
https://www.youtube.com/watch?v=3xRq3DX9nk8

Avatar
vatandaş 2018-04-28 09:42:07

bay kemal meralden kazıkmı yedin

Misafir Avatar
uzalşı AMA nasıl? 2018-04-28 11:13:46 @vatandaş

Türkiyeyi yıkma uzlaşısı. pkk pyd ypg teröristlerinin fetö teröristlerinin hayatlarını kurtarma uzlaşısı. bu chp baraj altında kalmazsa yandık. hdp ip de bunlarla aynımerkezin işçileridir.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Akşener Yumuşamalı 2018-04-28 13:57:22

Ey Akşener sana olan sempatimi kaybediyorum.Bu dik başlı tavrın beni rahatsız etmeye başladı.Chp uzlaşı diyor 15 vekilini sana veriyor sen Chp nin önerilerine kulaklarını tıkıyorsun.Bu ülkede HDP gerçeği var.Kürtlerin oyunu almadan bu ülkede başkan olamazsın başbakan olamazsın.Söyler misin Kürtlerden nasıl oy alacaksın MHP kimliğinle.