banner87

CHP'de tarihi gün!

CHP 36'ncı Olağan Kurultayı'nı Ankara Arena Spor Salonu'nda gerçekleştiriyor. CHP'de coşku dorukta

CHP'de tarihi gün!

CHP 36'ncı Olağan Kurultayı'nı Ankara Arena Spor Salonu'nda gerçekleştiriyor. CHP'de coşku dorukta

03 Şubat 2018 Cumartesi 12:46
CHP'de tarihi gün!

CHP'nin 36'ncı Olağan Kurultayı için Türkiye'nin dört bir tarafından partililer Ankara'ya akın etti. Ankra Arena yetersiz kaldı. CHP'lilerin büyük bölümü salona giremedi. Salondakinin 2 katı CHP'li Kurultayı dışardan takip ediyor. Kurultayı yerli ve yabancı çok sayıda basın mensubu takip ediyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.02.2018 14:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydin her poki yiyin sonra sucu chp ye atin dimi 2018-02-03 16:54:07

habur oslo diyarbakir megri megri dolmabahce gorusmesi pesmergenin ulkemizden suriyeye giderken ulkemizde lahmacun yemesi sanki biz bunlari unuttuk ha hadi ordan

Avatar
aydın 2018-02-03 13:07:34

fikri saglar karyalçın ekibi zihniyeti kılıçtaroglunu desdekleyecek allatan alat altını oyacak bu ajan takımına guvenmesinler derleri 1991 de ki gibi hdp le itifak yapıp bop un onunu açmak.karayalçın mhp kokenli alevi ve tunceli duşmanıdır

Misafir Avatar
aydin buyur izle bop 2018-02-03 16:59:49 @aydın

"İKİZ YASALAR" veya SEVR - Banu AVAR
https://www.youtube.com/watch?v=B4E0esY4So0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bop esbaskani 2018-02-03 16:57:53 @aydın

kilicdaroglu degilki erdogan ben bop esbaskaniyim demisti bizi balik hafizalimi sandin ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ikiz yasalar meclisten gecerken 2018-02-03 16:56:53 @aydın

zaten coktan bop un onu acildi ..peki mhp ve akp napiyordu ?? mecliste cogunluk akp deydi

Beğenmedim! (0)
Avatar
İrfan 2018-02-03 13:28:30

Biji Kılıçdaroğlu, emperyalistlerle yola devam, CHP de herşey aynı...