banner87

CHP DEĞİŞİM İSTİYORSA Kaftancıoğlu’ndan başlasın

YURT Gazetesi birkaç gündür kendilerine “solcu” diyen ama gerçekte “tatlısu solculuğu”ndan öteye gitmemiş, gidemeyen ve bundan sonra da gidemeyecek olan “gasteci”ler ile…

CHP DEĞİŞİM İSTİYORSA Kaftancıoğlu’ndan başlasın

YURT Gazetesi birkaç gündür kendilerine “solcu” diyen ama gerçekte “tatlısu solculuğu”ndan öteye gitmemiş, gidemeyen ve bundan sonra da gidemeyecek olan “gasteci”ler ile…

14 Temmuz 2018 Cumartesi 08:56
CHP DEĞİŞİM İSTİYORSA Kaftancıoğlu’ndan başlasın

Kayınpederlerinin ya da babalarının bizce de çok değerli olan soyadlarının gölgesinde yürüyor görünerek “zübüklük” çerçevesinde bir ileri iki geri yapan bazı “siyasetçi”lerin “intikam” almaya dayalı sosyal medyadaki hezeyanlarına maruz kalıyor…
Bunlara Yurt Gazetesi Yönetimi’nin ve Yurt Gazetesi’nin Kurucu Başkanı Durdu Özbolat’ın cevaplarını bugünkü gazetemizin 8’inci sayfasında okuyacaksınız.

Ancak gazeteciliğin temel kriterlerinden “cevap hakkını” hakaret ve küfür içermediği sürece aynı haberin içinde ya da devamında, ilgilisine kullandırmaktan zerre tereddüt etmeyip, çekinmeyen az sayıdaki gazetelerden biri olarak, bu hezeyanlara karşı biz de cevap hakkımızı kullanıyoruz…

Bu cevap hakkının muhatabı, “solculuk” yapma adına kendi kişisel yargılarını, geçmişteki bir siyasi uyuşmazlığın intikamı olarak kamuoyuna yanıltıcı ifadelerle sunmaya çalışan CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’dur…

24 Haziran seçimlerinde “değişim” olgusunu kullanan CHP, eğer gerçekten “değişim istiyorsa” buna, toplumsal sorumluluğu çok büyük olan bir koltuğu ve makamı, kişisel intikam hırsına alet eden CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’ndan başlamalıdır. Bu konuda CHP’ye desteğimiz açık ve tamdır…

Sayın Canan Kaftancıoğlu!

Sen politik kavganı bizim üzerimizden götürmeye çalışıyorsun. Kendince de intikam almaya çalışıyorsun…

Kişisel güç sağlamak için yaptıklarınızı biliyoruz!

CHP İstanbul İl Başkanlığı olarak 3 milyon TL bir yayın kuruluşuna verildi mi, verilmedi mi?

Madem binbir baskı altındaki muhalif medya konusunda bu kadar duyarlısınız, niye muhalif yayınların sıklıkla karşı karşıya kaldığı tazminat davaları için bir fon oluşturmadınız? 

Ya da işsiz gazetecilere niye iş imkânı sağlamadınız?

Bu fonu kursaydınız biz de kısıtlı bütçe ve gelirimize rağmen size katkı sunardık, emin olun.

Bu tavrımız ve önerimiz her daim geçerlidir.

Çünkü bu davaların çoğunun adaletsiz kararlarla dolu olduğuna biz de inanıyoruz. Bu kararlara karşı hukuk mücadelemiz de sürüyor, sürecek…

Canan Hanım, sen siyasi hayatına “tatlısu solcusu” olarak başladın… İl Başkanı adaylığında, rahmetli Ümit Kaftancıoğlu’nun adını kullanarak Türkmen - Alevi kimliğini sömürdün.

O soyadının vefasını bir gelin olarak gördün!

Ama daha seçildiğin gün Ordulu olduğun aklına geldi ve kullandığın o mirası kaldırıp bir kenara koydun.

Başkan Tayyip Erdoğan’dan özür diledin…

CHP’nin en büyük örgütünün başına gelmiş biri olarak daha bir kaymakamla bile ilişki kuramıyor, muhatap bile alınmıyorsun.

Seçimlerden beri kayıpsın!

Islak imzalı sandık tutanaklarının bir bölümü hala ilçe binalarında, hala aldırmadığın konuşuluyor.

CHP illa değişim diyorsa, delegeler İstanbul İl Başkanından başlamalı.

Diyeceğimiz o ki, Canan Kaftancıoğlu sen İstanbul İl Başkanlığı’na yakışmıyorsun…

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.07.2018 13:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
texas 2018-07-14 16:39:57

gazete pacavrasi yurt gazetesi yalan dolan iftiradan baska ne bilirsinizki pislikler sizi güya ataturkculermis hadi osdan namuzsuzlar sizi bir tarafiniz ulusalci fasist öbüe tarafiniz gizli dincilik ve irkcilik

Avatar
texas 2018-07-14 16:42:43

ergenokoncu irkci pislik yurt gazetesi isiniz gücünüz irkcilik kurd düsmanligi abd ab israil düsmanlari sizi alcaklar sizi gizli tayyibciler gizli feto cular sizi köpek alcaklar

Misafir Avatar
SEN SUS YAHUDİ PİÇİ ''TEXAS AMBİTİOĞLU'' 2018-07-18 13:29:44 @texas

hadi siktir git kuzu düğünü yap...pabhomet'in taşaklarını öp piççç

Beğenmedim! (13)
Avatar
sayin durdu ozbolat 2018-07-14 10:22:50

solcular zekat bilmez almazlar senin gibi ergenekoncularin yardiminada hic ihtiyaclari yoktur gazteyide kendin gibi yaptin nerden aldin bu kadar dolari alevileri kulanma baskalarina cikar politik saldirilarinda maras katliyami sehitleri senden cok alacaklari var onu odeseydin dolarlarinla

Misafir Avatar
aynı basın ama frklı yönlendirme 2018-07-19 09:38:42 @sayin durdu ozbolat

Bu gün kaftancı oğlunu sarıgülü eleştiren yerden yere vran basın dün bu iki yaramazı süslü püslü insanın hası olarak lanse etti halka. epey koyunda inandı. şimdi bu basın için kaftanlıoğlu ve sarıgül muhalefetya yerden yere vuruyor. kılıçdaroğlunu yani pinokyoyu destekliyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP nin temizlenmesi 2018-07-18 12:17:41 @sayin durdu ozbolat

chp kaftancıoğlunun temizlenmesi ile temizlenecek partideğil. hepten kirlenmiş .paklayacak ne ilaç, ne su, nede sabun var. ancak çöpe atılır bu chp. çöplüye.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp de kimler var 2018-07-17 10:05:16 @sayin durdu ozbolat

BU gün CHP de her Milletvekili ve her yetkili birer CANAN KARATAŞDIR. yani hepsi TÜRKİYE KARŞITIDIR. siyasi çöplüye atılması gereken bir partidir ama gazeteler ve para babaları chp yi şişirdi hoş, kibar, nazik gösterip halkın bazılarının gözünü boyadı. yoksa chp baraj altında kalacaktı. bu kadro asla Türkiyeyi seven chp değil.

Beğenmedim! (2)
Avatar
bu kadın kaldıkça ist.da chp kaybeder..! bilmiş ol 2018-07-14 09:25:14

Bu kadını hiç sevmedik..chp.bunu nereden buldu getirdi istanbul,a il başkanı yaptı..hayret ya..! başka kimse yokmuydu.?
yurt gaztesi sevdiğimiz bir gazetedir..Asildir..cahillerle uğraşıyor..syn.yurt gaz.si..

Avatar
chp.ye uyarı..!!! uyan chp. 2018-07-14 09:40:11

Canan ismi bu bayana hiç uymuyor..yurt gazetesinin bahsettiği paraları ne yaptın..chp.il bşk.nı..canan..
sen orada oldukça ve chp.nin bayan belediye adayları ist.ilçelerinde oldukça HAK ETMEYEN OY,larımızı asla vermeyiz..
CHP..İST.DA kaybedecektir..bunlar oldukça...Avcılar,da da bayan var..
başka yerde chp..belediye bayan bşk.nı varmı yokmu bilmiyoruz..
il bşk.nı olarak bizden oy bekleme..canan orada oldukça..ey CHP.uyan..oy kaybetmek istemiyorsan bu ve benzer kadınları görevden al..yoksa oy yok..ist.da..

Avatar
aydın 2018-07-14 11:12:12

bu kadın chp nin dokularına uyuşmuyor,ergonokon tezgahı kurulurken ataturkculer tezgahlarla içeri atılırken bu kadın sabah gazetesine deemeç veriyor dahada ileri gidilmeli,desdekliyoruz diye,ve açık açık hdp yi desdekliyor halkın yapısına uymayan pkk cı mesajlar atıyor

Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 13:05:42 @aydın

bakın bu zat hdp ye yakın gençleri chp gençlik kollarına yerleştirmiş,büyükada daki olayda onların ölmesine sebep olacaktı,

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 13:04:09 @aydın

bakın bu zat gitmesse istanbulu unutun,birde çogu ilçe gider,medyada bir sürü haberi çıktı ve yalanlamadı ben yaptım dedi,turkiyede bunun kafasında kaç kişi var,kaç kişiden oy alır,akp için çok iyi malzeme

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:39:49 @aydın

iyi partide merkez oyları alacak,marjinalik chp yi bitirir,ataturkun ilkelerin yolunda gitsin yeter

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:17:39 @aydın

yerel seçimler yaklaşıyor derhal istifa ettirilmeli,yoksa kartal,maltepe vs yer kaybedilir

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:16:39 @aydın

bunu getiren oguz salıcı,ve bunlar onun genelbaşkanlıgı için çalışıyor sanırım

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:15:51 @aydın

bu kadın halkın içine giremez girsede provakasyona sebep olur,

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:15:15 @aydın

tam akp nin dişine göre lokma pkk cı diyecek,domuz eti yedi diyecek alacak,zaten halkın%80 ni sag görüşlü

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:14:26 @aydın

bu kadın merkez seçmeni chp den uzaklaştırıyor

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-14 11:13:58 @aydın

bu kadının uzerinden akp e chp ye buyuk darbe vurdu,rant sagladı,istanbul bu kadın oldugu sürece hayal,derhal görevden alınmalı,hdp ci

Beğenmedim! (12)
Avatar
vatandas 2018-07-14 11:26:05

Yurt gazetesi olarak yillarca KK desteklediniz,oda nerede bir numunelik ve chp li olmayan varsa partideki koltuklara oturttu..

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-14 11:46:43

BAYANIN IL BAŞKANI YAPILMASI,HEMDE İSTANBULUN IL BAŞKANI YAPILMASI,BYNA EKMELEDDIN IHSANOĞLU OLAYINI ANIM
SATTI.CEHEPEDE YÖNETİM VE BAŞKAN MUHAKKAK DEĞİŞMELİ.CEHEPE ORDAN BURDAN TOPLAMA VEYA KAKTIRILAN VEKILLERIN
PARTISI OLAMAZ.ÇÜNKÜ CEHEPENIN AJANDASI "ALTI OK'TUR.