banner87

CHP'den AKP'li Ünal'a jet yanıt!

AKP Sözcüsü Mahir Ünal'ın MYK toplantısı sonrası CHP'yi hedef alan açıklamalarına CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, ''Salih Müslim'i kırmızı halıyla karşılayan AK Parti sözcüsünün PYD üzerinden CHP'ye söz söylemesi nasıl bir utanmazlıktır'' yanıtını verirken MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye de "Türk Bayrağından gocunma olarak anlamak için herhalde dünyaya Erdoğan’ın kompartmanından bakan Bahçeli olmak gerekir" karşılığını verdi.

CHP'den AKP'li Ünal'a jet yanıt!

AKP Sözcüsü Mahir Ünal'ın MYK toplantısı sonrası CHP'yi hedef alan açıklamalarına CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, ''Salih Müslim'i kırmızı halıyla karşılayan AK Parti sözcüsünün PYD üzerinden CHP'ye söz söylemesi nasıl bir utanmazlıktır'' yanıtını verirken MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye de "Türk Bayrağından gocunma olarak anlamak için herhalde dünyaya Erdoğan’ın kompartmanından bakan Bahçeli olmak gerekir" karşılığını verdi.

29 Ocak 2018 Pazartesi 21:59
CHP'den AKP'li Ünal'a jet yanıt!

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, akşam saatlerinde biten AKP MYK Toplantısı sonrası Afrin’de süren harekat üzerinden CHP’ye ağır sözlerle yüklendi.

Ünal,  “CHP, ÖSO’ya yönelik çirkin şeyler söylüyor. ÖSO’dan ne istiyorsunuz? PYD YPG’ye dönük bir gün olsun olumsuz ifadenizi duymadık. YPG’ye övgüler dizdiğinizi biliyoruz. CHP PKK’ya YPG’ye hiç bir şey söylemezken, bizimle birlikte kendi ülkesini savunan, bizimle birlikte bölgeyi terörden temizleyen ÖSO’dan ne istiyorsunuz?”  dedi.

Ünal’ın açıklamalarına CHP’den jet bir yanıt geldi

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “Salih Müslim'i kırmızı halıyla karşılayan AK Parti sözcüsünün PYD üzerinden CHP'ye söz söylemesi nasıl bir utanmazlıktır. Söz bile utanır söz…

“Burseya'ya bayrak dikmek işgal değildir” sözünü Türk Bayrağından gocunma olarak anlamak için herhalde dünyaya Erdoğan'ın kompartmanından bakan Bahçeli olmak gerekir.

“Her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık” diyen Erdoğan'ın treninde gezenin, CHP'nin milliyetçiliğine sözü olamaz. Bu da Bahçeli milliyetçiliği olsa gerek.” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.01.2018 22:23
Anahtar Kelimeler:
Mahir ünalAKPChpden
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iklim 2018-01-29 22:26:53

savasi bile secim pirogandasi yapan eey akp pes derler buna chp nin mualefet olarak elestirme hakki vardir her konuda bu chp türkiyenin ana mualefet partisidir yani iktidar secenegidir milletin niye dikta lik yapiyorsunuz .

Misafir Avatar
soralım , cevaplasınlar 2018-01-30 08:46:40 @iklim

CHP ve chp yönetim kadrosu en sevdiklerinizin başına yemin edin ve doğruyu söyleyin. öso yu mu seviyorsunuz pkk, pyd ve ypg yi mi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
iklim e cavap - 2018-01-30 08:38:13 @iklim

cahil gerzek, senin farelerle oynaman , kuş uçurtmaları yapıp oynaman gerekirken burada yorum yazıyorsun defol salak geri zekalı. söz bilmez laf bilmez seni. kemik için havlayan köpek gibisin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2018-01-30 08:36:27 @iklim

Tezcan bey tamamen çarpıtarak konuşuyor. asla bunalar Türkiyenin başarısını istemiyor. pyd ypg pkk bu Tezcan ların CAN larıdır. ama ülkesini terörden kurtarmak isteyen öso bunların düşmanıdır. yorum yüce türk halkına.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EYYY CHP dinle 2018-01-30 08:33:41 @iklim

ÖSO ya karşı çıkıyorsunda kafan basmadığındanmı , ABD nin tonlarca silahla beslediği ypg pyd pkk senin neyin oluyorda onlara karşı çıkmıyorsun? budamı kafan basmadığından? HAYIR HAYIR kafa basmadığından değil seninde aklın gönlün fikrin abd ye hizmet etmektirde ondan. terör gruplarını kınama ki pkk bmgk da terör örgütüdür ama öso değil. sen siz öso ya karşı çıkıyorsunuz. siz kimden yanasınız kuzularım?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-01-29 22:12:30

Akape 29 Ekim'de cumhuriyete meydan okuyarak PYD yı ülkemizden geçirtti,lahmacun yedirdiler.Bahceliyide rahat bırakın,dediya cumhurbaşkanımız, Bahçeli'nin kayışlar kopmus diye,düşene bir de siz vurmayin

Misafir Avatar
Tezcan Bey gercekleri 2018-01-30 02:59:04 @Okur

soylemis tebrikler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP HEP DIK DURDU 2018-01-30 02:54:19 @Okur

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katar Eski Başbakanı itiraf 2018-01-30 02:48:56 @Okur

https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-30 02:48:15 @Okur

Abdurrahman Dilipak ağzından kaçırdı, AKP bir ABD Projesidir
https://www.youtube.com/watch?v=DaeIIqOpnPw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için 2018-01-30 01:40:18 @Okur

BANDIRMA VAPURU YOLCULARI KALMASIN Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için Oylarimiz CHPye Kiliçdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandaşdan yana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp hem suclu hem guclu 2018-01-30 01:20:46 @Okur

yetmiyor birde tereyağı gibi üste çıkiyor pess vAlla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet ya lahmacun 2018-01-30 01:18:51 @Okur

yemislerdi dimi canimiz cekmisti

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-29 22:30:21

Dostum Trump birşey demiyor,kardeşim Putin.... çıt yok,ahanda bu ca ha pe zihniyeti mızıkçılık yapıyor....sn Tezcan siz akape nin ABD ve Putin'in sözünden çıktığını mi sanıyorsunuz,o eyyy cekmeler hep tribünlere anlamadiniz mi?

Misafir Avatar
BİTTİ 2018-01-30 08:47:45 @Okur

chp bitti, terör sempatizanı olduklarını artık gizlemiyorlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
PISKOPAT 2018-01-29 22:12:31

TÜM AKPE VE YANDASLARI CAHIL KESIMDIR ONLARI DINLE KANDIRMAK COOOOOOK KOLAY MILLET AC AC KILISAE PAPAZI ÜNAL AMAAAAA KESER DÖNERKI SAGLAM DÖNER ISDE O ZAMAN GÖRÜRÜM BEN SIZLERI GERCEK TÜRK ADALETININ KARSISINDA ZANGIR ZANGIR TITRERKEN

Avatar