CHP'den Cumhur ittifakı açıklaması: Kimler kimlerle beraber

Manisa'da konuşan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Başkanvekili Özgür Özel, 'İki tane sözünden dönen, biri milliyetçiliği ayaklar altında ezen Recep Tayyip Erdoğan ile öbürü seni 'yargılamazsam namerdim' diyen Devlet Bahçeli ittifak yapacak olabilirler hayırlı uğurlu olsun' dedi.

CHP'den Cumhur ittifakı açıklaması: Kimler kimlerle beraber

Manisa'da konuşan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Başkanvekili Özgür Özel, 'İki tane sözünden dönen, biri milliyetçiliği ayaklar altında ezen Recep Tayyip Erdoğan ile öbürü seni 'yargılamazsam namerdim' diyen Devlet Bahçeli ittifak yapacak olabilirler hayırlı uğurlu olsun' dedi.

05 Mart 2018 Pazartesi 00:31
CHP'den Cumhur ittifakı açıklaması: Kimler kimlerle beraber

Manisa'da Akhisar Esnaf ve Kefalet Kooperatifinin 2018 yılı olağan kongresi Akhisar Belediye Spor Salonu'nda yaptığı olağan kongreye katılan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Başkanvekili ve Manisa Milletvekili Özgür Özel, AKP ve MHP arasından "Cumhur" ittifakına ilişkin açıklamalarda bulundu. 

AKP- MHP ittifakıyla ilgili "İki tane sözünden dönen biri milliyetçiliği ayaklar altında ezen Recep Tayyip Erdoğan ile öbürü seni 'yargılamazsam namerdim' diyen Devlet Bahçeli ittifak yapacak olabilirler hayırlı uğurlu olsun. Ne demek lazım; kimler kimlerle beraber" ifadelerini kullandı. 

Eleştirileri sırasında bazı AKP'lilerin ıslıklamaları ve yuhalamalarıyla karşılaşan Özel, "Elbette rahatsız oluyorsunuz, kızıyorsunuz" diyerek AKP'lilere seslendi.

Özel konuşmasına şöyle devam etti:

"CHP olarak Cumhuriyet’in arkasında olacağımızı demokrasinin arkasında olacağımızı söylüyoruz. CHP olarak Atatürk’ün izindeyiz. CHP olarak parlamenter sistemin arkasındayız. Hepinizi seviyoruz. Kent atık çöp toplama konusu sıkıntıyı dile getirdi. Ülkenin kutuplaştırılmasına geçmişte birbirini eleştirenlerin bugün ittifakına karşı halkın ittifakı umuduyla hepinizi sevgiyle saygıyla selamlıyorum

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.03.2018 00:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ah chp ah. 2018-03-05 01:00:47

Chp birak su piskevitciyi neden bahceliyi gündemde tutuyorsunuz. piskevitci zaten bitik. akp baskani tayyip de durmun kötü oldugunu bildigi icin piskevitciye muhtac. siz kendi önünüze bakin strateji gelistirin, plan yapin.

Misafir Avatar
evet 2018-03-05 10:53:17 @Ah chp ah.

Kılıçdaroğlu CHP nin başına geldi ATATÜRK çü kalmadı chp de. abd ajanları dolu. chp baraj altında kalmalı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sevdamız vatandır 2018-03-05 10:51:59 @Ah chp ah.

ABD önce hdp yi kurdu başaramadı, fetöyü sahaya sürdü kaybetti, chp yi işgal etti yetmedi, iyi parti ile destekledi bu güçlerini dertleri sadece bu işgal ettikleri partilerle Türkiyeyi yıkmak. Yüce rabbim bu aziz vatanı koruyan kollayan askerimize, polisimize istihbaratımıza halkımıza ve devlet adamlarımıza yardım eder. bu halkın bu vatanı savunmasının gayesi bayrak inmesin ezanlar susmasın.. AKP nin yanındyız

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp baraj altı 2018-03-05 08:31:03 @Ah chp ah.

chp baraj altında kalmazsa hep terör olur hep kavga olur ülkede.. chp baraj altında kalırsa ülkede huzur olur.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bak 2018-03-05 08:29:32 @Ah chp ah.

Özgür Özele bakın lütfen Erdoğan a ve Bahçeliye laf söylüyor. yahu yüzde astar yok, olsa az düşünür. bu milletin gönlünde taht kuran, bu halkın gönlünü feth eden bu iki lidere bu Özgür denen adam laf ediyor buna tek kelimeyle akılsızlık ve sapıtmak denir. sizki teröristlerle ittifak yapın ne hoş öylemi? bu ülkenin vatansever evlatları birlik olunca senin hoşuna gitmeyecek öylemi?
hadi ordan be. sen ne yazık ne acıki milletvekili olmuşsun. talihsizlik bu ülkemiz için. ama tüm suç chp ve kılıçdaroğlunun.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
emb 2018-03-05 04:07:25 @Ah chp ah.

orospu çocugu vatan haini şerefisiz sus lann susss şerefsizzz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-03-05 01:33:46

Bırakın artık kim kime kaç millet vekili veriyor ne kıyaklar çekiliyor siz namuslu şerefli yolunuzdan yürüyün bizim döneklerle iki yüzlülerle rant peşinde koşanlarla işimiz olmaz ama cumhur de ama CUKKA!! ittifakı deyin salın çayıra mevlam kayıra

Avatar
aydın 2018-03-05 07:26:14

hdp e pkk a terör örgütü degil demeyi bıraktıkca kutuplaşma muhtemeldir

Misafir Avatar
hastir 2018-03-05 09:51:39 @aydın

kimse kutuplaşmaz sen merak etme olsa olsa fetöden dönmeler kutup ayısı olur.hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Beğenmedim! (0)
Avatar
süleyman 2018-03-05 10:28:52

CHP bir taraftan Madımak ateşini yakan Karamollaoğu ile diğer taraftan katil PKK ile aynı tarafta.