banner87

CHP'den Erdoğan'a hem 'tez' hem 'ince' yanıt

CHP'li Tezcan'dan Erdoğan'ın 'Çöplük' sözlerine yanıt: Unutmasın ki tarihin çöplüğü diktatörlerle doludur

CHP'den Erdoğan'a hem 'tez' hem 'ince' yanıt

CHP'li Tezcan'dan Erdoğan'ın 'Çöplük' sözlerine yanıt: Unutmasın ki tarihin çöplüğü diktatörlerle doludur

11 Mayıs 2018 Cuma 17:32
CHP'den Erdoğan'a hem 'tez' hem 'ince' yanıt

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "CHP çöplük demektir. CHP susuzluk demektir. Sen benim vatandaşımı tezekten kurtarıyor musun? CHP demek tezek demektir " sözlerine tepki gösterdi.
Tezcan Twitter hesabından paylaştığı mesajda "Erdoğan unutmasın ki tarihin çöplüğü diktatörlerle doludur. 24 Haziran’da Erdoğan’ın yeri de hazır" ifadelerini kullandı. 

CHP Ankara milletvekili Ali Haydar Hakverdi de, twitter'dan, "Pislik, çöplük, tezek... Cumhurbaşkanı olduğunu iddia eden kişinin ağzından çıkanlara bakın. Güzel ülkeme yakışmıyorsun RTE S I K I L D I K ve B I K T I K senden." diye yazdı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanDiktatörCHPAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAMAM 2018-05-11 17:39:44

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN,KANDIRILMAYAN,KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
akp donemide 2018-05-12 00:23:08 @TAMAM

dolu patlama oldu reyhanli ankara ........
Soma Faciasi vardi
HIZLI TREN KAZASI VAR 36 kisi olmus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-11 23:24:27 @TAMAM

KİMSE SİZİ ÇALIŞTIRAMAYACAK HAİNLİK MESLEGİNİZE SON.HERKESE İŞ VERİLECEK FABRİKALARIMIZ SATILMAYACAK.SATANLARIN ELİNDEN GERİ ALICAZ BU FABRİKALARDA ONURUNUZU GERİ KAZANACAKSINIZ.SİZLERİ PEZEVENGLERİN ELİNDEN KURTARICAZ SİZE SÖZ VERİYORUZ TC VATANDAŞI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-05-11 22:14:33 @TAMAM

hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YOK.YOK .YOK 2018-05-11 22:11:07 @TAMAM

cumhurbaşkanı adayısın diplomanı göster YOK.mal beyanını göster YOK.millete gösterdigi 4 PARMAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Troller 2018-05-11 21:35:37 @TAMAM

sokak agziyla kisisel hakaretlerle ikna edici olamazsiniz olay kisisellestigi zaman caresizlikten acizlik baslar bunlara gerek yok korkunun ecele faydasi yok abbas yolcu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-11 21:33:35 @TAMAM

YALLAH KENDI GAZETENIZE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KINIYORUM 2018-05-11 21:30:52 @TAMAM

Erdoğan CHP demek tezek demektir " Erdoğan'ın "CHP çöplük demektir. CHP susuzluk demektir. cok ayip cumhurbaskani tarafsizlik yemini etmedimi ??? insanlari bu sekilde ayristirmak cok cirkin ayrica insanlar sizi ornek aliyor butun dunya bizi izliyor ayip ayip devlet kimsenin ozel tapulu mali degil secimle gelen secimle gider
herkes kendine gelsin bu Millete yazik ya dolar avro ucmus ugrastigimiz seye bak tezek le cople ugrasiyoruz ayip ayip herkes makaminin hakkini versin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıkıldım haysiyetsizlerden 2018-05-11 20:31:30 @TAMAM

bu adamların agzından çıkan
hiçbir kelimeye itibar etmeyiniz.bu kişilerin size tek faydası sadece FAKİRLEŞİRSİNİZ.bunların def edelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-11 18:46:54 @TAMAM

Yoksa bu zevzekler Erdoğana mı cahil demek istiyor? o zaman bunlar zevzekten öte zevzek oğlu zevzekler.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
komikler ya 2018-05-11 18:45:41 @TAMAM

Komikler reziller yazmış " cahil cumhurbaşkanı istemiyoruz. eee M ince neden aday, ee Meral Akşener neden aday, ee Selahattindemirtaş neden aday, ee doğu perinçek neden aday?
ne istediğini bilmeyenşler saldırıyorlar. kontrolsüz bir şekilde ne istediğini bilmeyenler ne yin nasıl yapılacağını asla bilemezler. AKP VE ERDOĞANLA DEVAMMMMM KARDEŞLERİM

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
SIKILDIM---A CEVAP 2018-05-11 18:30:57 @TAMAM

SIKILDIM---A CEVAP---bak bakın. Askeriyemiz İsrailden parayla iha alamıyordu siha alamıyordu bu gün AKP hükümeti bunları yaptı pembe tablomu bunlar?
kendi zırhlı araçlarımızı yaptık pembe tablo ha? ulan şehirlerde eşkiyadan terörden mafyadan geçilmiyordu sınır ötesinde terörün ve destekçilerinin mezarını toptan kazdık pembe tablo öylemi?
manyaklar. siz terörist iseniz propogandanıza devam edin. yok vatandaşsınız manyaksınız aklınızı yitirdiyseniz, cahilseniz bir an evvel toparlanın vatansever olun AKP ile yola DEVAM DEYİNDE UMULURKİ hakk yoluna girebilesiniz. küffar 7 düvel bir olmuş Türkiyey karşı birleşmişler.biz içimizde birlik olmak zorundayız.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
hastir len 2018-05-11 18:19:50 @TAMAM

tezekmi kaldı artık sen 99 mal varlığın ile 2018 i kıyasla bu varlık barışınıda ülkeye çaldığınız paralar aklansın karaparalar girsin diye yaptın aptalmıyız bunları anlamak için cumhur olmaya gerek yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIM 2018-05-11 17:43:14

Kutsanmış Adam 16 yıldır iktidar hep pembe tablolar masallar masallar algı operasyonları yaptınız ama vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi SIKILDIK Milli irade metanetle seçimi bekliyor ve farkındalığını sandıkta Ankara'da koltuk sevdalısı beylere gösterecek şapka düşecek kel görünecek SIKILDIK

Misafir Avatar
yavşak trollere cevaben 2018-05-11 20:34:57 @SIKILDIM

trol maaşlarınız kesilecek oglan kerhanelerine geri döneceksiniz geldiginiz yere

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SIKILDIM---A CEVAP 2018-05-11 18:26:41 @SIKILDIM

SIKILDIM---A CEVAP-------eyy si kilmiş baksana. AKP hükümetinden önce ilk öğretim orta öğretim üniversitelerde dersler boş geçiyordu. on derli bir öğrenci 7 terste öğretmen yüzü grmüyordu öğretmensizlikten dersler boş geçiyordu. bunlar pembe tablolarmı? AYIPTIR GÜNAHTIR DİYECEĞİM AMA SİZDE YÜZ YOK, ASTER YOK UTANMA YOK AR YOK NAMUS YOKKİ UTANMAZSINIZ. CEHENNEME KADAR YOLUNUZ VAR PİSLİKLER. pembe tabloymuş.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
SIKILDIM---A CEVAP 2018-05-11 18:21:32 @SIKILDIM

: @SIKILDIM x----yoksa si...il dinmi?. kesin sen namusunu kaybedenlerden olmuşsun. . nankör varlık bak, AKP Erdoğan 16 YILDA NASIL PEMBE TABLO ÇİZDİ, HER İLE UÇAK , BİR ÇOK ŞEHRE HIZLI TREN, HER İLE İLÇEYE ÜNİVERSİDE, HER MAHALEYE KÜLTÜR MERKEZİ, HER ŞEHRE BÖLÜNMÜŞ YOL, EĞİRTİM KURUMLARINDA 80 KİŞİLİK SINIFLAR 25 30 KİŞİYE İNDİ BUNLAR PEMBE TABLOMU? EMEKLİ MAAŞ KUYRUĞUNDAN KURTULDU, HALK KARABORSADAN İLAÇ HASTANE YAĞ TÜP KUYRUĞUNDAN KURTULDU PEMBE TABLOMU BUNLAR? ÇİFTÇİ MAZOT BULAMIYORDU, 100 ÇİFÇTİDEN BEŞİNDE TRAKTÖR VARDI BU GÜN YÜZ ÇİFTÇİNİN SEKSEN DOKSANINDA TRAKTÖR VAR. BUNLARDA PEMBE TABLOMU? İMF YÖNETİYORDU TÜRKİYEYİ AKP ERDOĞAN KURTARDI PEMBE TABLOMU? ÖĞRETMEN MEMUR GEÇİNEMİYORDU EK İŞ GARSONLUK YAPIYOR LİMON SATIYORDU BENİM ÖĞRETMENİM. BU GÜN TATİL YERLERİNİ ÖĞRETMENLER MEMURLAR DOLDURUYOR. PEMBE TABLOMU BUNLAR? biz halk olarak gerçeği görüyoruz biliyoruz sizin gibi sahtekarlarıda iyi tanıyoruz. sizi sandığa gömeceğiz AKP yi iktidara DEVAM DİYECEĞİZ.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Tekin Baran . 2018-05-11 17:48:07

3000 KORUMA ILE DOLASAN VE KENDISINI ELESTIRENLERI MAHKUM ETTIREN TAYYIP DIKTATORUN DANISKASIDIR.

Avatar
TAMAM artık SIKILDIK 2018-05-11 18:14:15

hem de çooooooook SIKILDIK
Artık MİLLET ITTİFAKI”nın zamani gelmistir,

Avatar
52 2018-05-11 17:47:07

bakarız diyen yorumcu madem o kadar bilgilisin kafan çalışıyor sen birde hitlerin tarihine bak o nasıl diktatör olmuş olmaya nasıl süslemelerle **ve 16 senedir pkk sı fetösü az gemiş bunlara şimdi tek adam rejimi istiyorlar *tek abamlığın açılımı diktarlüktür seni çok bilmiş çakal

Avatar
TAMAM, SIKILDIK 2018-05-11 17:50:44

Kutsanmış Adam kaç kişi ile mahkemelik biliyor musun? Hep yargı sopasını gösteriyor ve hakimleri etki altında bırakıyor.

Avatar
1919 2018-05-11 17:43:59

Cahil Cumhurbaşkanı istemiyorsaniz indirin oyunuzu kulanin.

Avatar
Ata 2018-05-11 21:56:54

Aydın nıcklı yorumcu...senın ananın avdadını sikim orospu çocuğu

Misafir Avatar
ATA SAKİN OL TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-11 23:22:11 @Ata

KİMSE SİZİ ÇALIŞTIRAMAYACAK HAİNLİK MESLEGİNİZE SON.HERKESE İŞ VERİLECEK FABRİKALARIMIZ SATILMAYACAK.SATANLARIN ELİNDEN GERİ ALICAZ BU FABRİKALARDA ONURUNUZU GERİ KAZANACAKSINIZ.SİZLERİ PEZEVENGLERİN ELİNDEN KURTARICAZ SİZE SÖZ VERİYORUZ TC VATANDAŞI

Beğenmedim! (0)