banner87

CHP'den Erdoğan'a 'postal' cevabı: 'Askere göndermediğin evlatlarının...'

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, CHP Lideri Kılıçdaroğlu'na yönelik "Şimdi duydum ki Hatay'a gidiyormuş. Postalın eksikse sana postal da gönderelim" sözlerine sert bir cevap verdi.

CHP'den Erdoğan'a 'postal' cevabı: 'Askere göndermediğin evlatlarının...'

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, CHP Lideri Kılıçdaroğlu'na yönelik "Şimdi duydum ki Hatay'a gidiyormuş. Postalın eksikse sana postal da gönderelim" sözlerine sert bir cevap verdi.

10 Nisan 2018 Salı 19:47
CHP'den Erdoğan'a 'postal' cevabı: 'Askere göndermediğin evlatlarının...'

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Hatay ziyaretine ilişkin Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, “Şimdi duydum ki Hatay’a gidiyormuş. Postalın eksikse sana postal da gönderelim. Olur ya parkan falan eksikse onu da gönderelim” sözlerine tepki gösterdi.

‘SEN BİRİSİNE POSTAL GÖNDERECEKSEN…’

Engin Özkoç, şunları söyledi:

“Ben de CHP'nin Grup Başkanvekili olarak Recep Tayyip Erdoğan’a buradan sesleniyorum: Sen birisine postal göndereceksen, önce şehit cenazesini kürsü yapıp da elini şehit cenazesinin üstüne koyup, siyasi malzeme yapan bir lider olarak o postalları çürük raporu aldığın, sen askere göndermediğin iki tane oğluna gönder. Bu milletin evlatları vatan millet için kanlarını akıtırken, yüreğimiz kan ağlayıp düğünlerimizi iptal ederken sen Kılıçdaroğlu ile boğuşacağına, şehitlerimizin akan kanının karşılığında önce askere göndermediğin evlatlarının hesabını bu millete ver. Bu ayıp sana yeter.”

‘BAHÇELİ KOLTUK ADINA YALAN SÖYLÜYOR’   

Engin Özkoç, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin partisinin TBMM grup toplantısındaki CHP eleştirilerine de şu yanıtı verdi:

“Sayın Devlet Bahçeli bugünlerde muhalefeti bıraktı, bir yıl önceden açıklama yapıyor, diyor ki, ‘Erdoğan’ı destekleyeceğiz.’ Sayın Devlet Bahçeli’ye sesleniyorum: Siz 8 Nisan 2014 yılında yani daha 4 yıl önce ‘Önce özerkliğe, arkasından Kuzey Kürdistan’a açık kapı bırakandan cumhurbaşkanı olmaz. Türkiye'yi birbirine düşürmeye azmettirenden cumhurbaşkanı olmaz’ deyip de Recep Tayyip Erdoğan’a seslenmediniz mi? ‘Şehitlerin vebalini taşıyan, bebek katiliyle müzakere yapandan, teröristlere kucak açandan cumhurbaşkanı olmaz’ diyen sen değil miydin Devlet Bahçeli? Ya o gün yalan söyledin milletin karşısına çıktın ya bugün siyasi menfaatin doğrultusunda o oturduğun koltuğu bırakmamak için millet adına değil, koltuk adına bu Cumhurbaşkanına biat edip, şimdi yalan söylüyorsun. İkisinden birini bu millete itiraf etmek zorundasın. CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu dün ne diyorsa PKK ile ilgili bugün de aynısını söylüyor.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 20:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-10 20:01:35

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
yiğitlik kalmamış chp de 2018-04-10 22:10:02 @Vatandaş

vay be baş ajanın ufacık korumaları kılıçdaroğlun korumacılığını yapıyor. garipler . yoksa chp de tutunamazlar.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Vatandaş 2018-04-10 20:04:38

Ayrışmadan beslenenler; halkın uyanmasından, her şeyden bilgisi olmasından korkusuyla yaşıyorsunuz. Sıtmayı gösterip ölümü hatırlatıyorsunuz. Artık sağcısı, solcusu, muhafazakarı tıpkı Gezi'de olduğu gibi HALK İttifakını kuracak bunun korkusunu yaşıyorsunuz, Yağlı ekmeğimizden olacaksınız telaşınız bundan. Mağdurum da mağdurum edebiyatı bitti şimdi vatandaş mağdur. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor İYİ günlere

Avatar
HAKAN 2018-04-10 20:07:38

SÖYLEDİKLERIİ BIR CUMHURBAŞKANLIĞI MAKAMINA YAKIŞMIYOR.BAHÇELI 180°DÖNÜŞÜYLE SADECE MUHALEFETİ DEĞIL,IKTI-
DAR PARTISINIDE ŞAŞIRTMIŞTIR.EGER BAHÇELİ BIR KASET KUMPASIYLA TEHDIT EDILDIYSE,YAPACAK BIR ŞEY YOK.KENDİ
HALINE BIRAKILMALI.BELKI DÜZELIR.

Misafir Avatar
dogru soze ne denir 2018-04-10 23:32:32 @HAKAN

tebrikler millet herseyin farkinda

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-04-10 21:39:44

akp baskani tayyipe kapak yapmis. Med ve cezir akli olan bahceliye gelince onun da koltuk sevdasi bitti cünki secilemez. Simdiki sevdasi beles ve haksiz yere isgal edecegi koltuk var.

Avatar
Rizeli 2018-04-10 20:39:46

Ben Rizeli ve müslüman değilim artık..

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-10 21:42:00 @Rizeli

gercek ile yüzlesebilme casaretinden dolayi tebrik ederim .

Beğenmedim! (0)
Avatar
zafer 2018-04-10 20:35:48

hiç yakışmadı yine cibilliyetten söz etti kılıçtaroğlunun karakteri azreti ömergibi yine messebi karıştırdı tayib gibi olmaktansa bütün messeblere okey derim tayib gibi müslümanlğa hayır diyorum eğer o müslümanlıksa ben müslüman değilim kemalin oğlu aslanlar gibi askerliğini yapıyor sen önce kendi çocuklarına ve damadına postal geydirsene be müslüman

Avatar
Derince 2018-04-10 23:51:58

Dogru söze şapka çıkartılır .Aynen öyle uzaktan ahkam kesmeyle olmuyor beyim gönderin çocuklarınızı. gidenlerin vebali üstünüzedir .

Avatar
tuvalet reisi kafayı sıyırdı 2018-04-11 08:07:44

çok doğru yazmış merak ediyorum çocukların askerlik yapmadı baban yaptımı peki ?Allah kitap diyen ,parmagımdaki yüzükten başka birşeyim yok diyen sen,peygamber ocağına namus borcunu ödemek için çocuklarını neden göndermedin bilal oğlan askerlik yapmasın diye neden kızılsakallı oğluna paralı askerlik yasasını denk getirdin yazıklar olsun sana.