banner58

CHP'den Erdoğan'a zor soru: 4 gün nerede saklandınız?

CHP'li Tezcan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın adalet yürüyüşüne yönelik eleştirilerine yanıt verdi. "15 Temmuz darbesine direniş babanızın malı değildir" diyen Tezcan Erdoğan'a 15 Temmuz gecesi ve sonrasına ilişkin sorular yöneltti.    

CHP'den Erdoğan'a zor soru: 4 gün nerede saklandınız?

CHP'li Tezcan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın adalet yürüyüşüne yönelik eleştirilerine yanıt verdi. "15 Temmuz darbesine direniş babanızın malı değildir" diyen Tezcan Erdoğan'a 15 Temmuz gecesi ve sonrasına ilişkin sorular yöneltti.    

01 Temmuz 2017 Cumartesi 17:15
51729 Okunma
CHP'den Erdoğan'a zor soru: 4 gün nerede saklandınız?

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Adalet Yürüyüşü’ne dönük eleştirilerine CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan yanıt verdi. Yürüyüş sırasında gazetecilere açıklama yapan Tezcan şunları söyledi:

MİLLET KİMİN FETÖ AYAKÇISI OLDUĞUNU BİLİYOR

Adalet ve Kalkınma Partisi Genel Başkanı’nın adalet yürüyüşünden rahatsız olduğunu biliyoruz. Konuşmasında da germeye dönük adımlar atma niyetinde olduğunu anlıyoruz. Bizi ‘FETÖ ayakçısı’ diye tarif etmiş. Biz FETÖ’ye ‘çete’ derken onlar övgüler düzüyordu. Bu millet kimin FETÖ’nün ayakçısı kimin FETÖ’nin kıyakçısı olduğunu çok iyi biliyor. Ayakçı da kıyakçı da kendileriydi yıllarca. Bize yapışmaz, onların sırtından ise inmez.

MAJESTELERİNİN MUHALEFETİ DEĞİLİZ

MHP gibi muhalefet istiyor. Allah muhabbetinizi artırsın. Majesteleri muhalefeti yaratma çabasını iktidar açısından anlarım. Ama MHP yönetimi açısından anlamak mümkün değil.  Biz majestelerinin muhalefeti olmaya soyunmadık. Biz iktidar olmaya talibiz. Bunun için de mazlumların sesi olmaya devam edeceğiz.

ERDOĞAN’IN NORMAL GÖZÜ DE KAPALI

Şehitlerin adını yürekten almadığımızı söylüyor. Erdoğan’ın gönül gözü kapalı, normal gözü de açık değil. Yoksa şehit ailelerinin burada yürüdüğünü görürdü. 15 Temmuz darbesine direniş babanızın malı değildir. O darbeye hep beraber direndik. Meclise bomba düşerken biz oradaydık.

HANGİ TANKIN ÜZERİNE ÇIKTINIZ

Devletin 3 uçağıyla koruma ordusuyla kendinizi koruyacaksınız. Sizin kendinizi korumanız hak ama ana muhalefet liderinin koruma önlemi alması haram. Böyle bir anlayış kabul edilemez. O zaman şunu sorarlar: Hangi tankın üzerine çıktınız. Var mı bir tankın üstünde fotoğrafınız gösterin. Ankara’ya neden 4 gün sonra geldiniz. 4 gün Ankara güvenli değil diye İstanbul’da nerelerde saklandınız. Benim genel başkanım ertesi gün Ankara’daydı.

MİLYONLAR YÜRÜYECEK

Sen neredeydin AK Parti genel başkanı? Devletin koruma ordusu seni koruyordu, neden gelmedin? Yenikapı’da doğru söyleyip Ankara’da şaşarak bu iş olmaz. Yenikapı’da teşekkür ediyordun. Ne oldu? Şimdi tehlike başladı, 2019 göründü, mazlumların sesi sokaklara döküldü, adaletin sözcüsü sokaklara döküldü, adaletin kılıcı Kılıçdaroğlu yola çıktı arkasından da onbinler yarın milyonlar yürüyecek. Bunun telaşı içindeler.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasan 2017-07-01 19:29:05

Şimdi vatandaş olarak ben size diyorum EY AK PARTİ bu ülkeyi yönetemiyorsunuz ülkeyi getirdiğiniz duruma bakın yazıklar olsun size din iman edebiyatı ulan hepiniz hırsız sınız

Misafir Avatar
unutma 2017-07-03 08:28:57 @hasan

Türkiyede özellikle istanbulda akp hükümetinden önce Musluklardan SU akmazdı. iki üç günde bir bir iki saat su akardı oda sarı paslı su.. evde arabai halı yıkamak kanunen yasaktı! suçtu AKP bu su sıkıntısından halkımızı kurtardı. . birde hayatımızın en önemli olmazsa olmazı olan hava yoktu. hava kirliliği hayatı tehlike oluşturuyordu. gazete başlıkları DIŞARI ÇIKMAYIN nefes alınmıyor, boğuşuyordu insanlar. İSTANBUL, İZMİR, ANKARA ve öteki şehirleride yaşayanlar bilir. bu hava kirliliğindende AKP hükümeti halkımızı kurtardı. ŞİMDİ SORARIM AKP ye karşı olanlar hava ve su olmazsa yaşama şansınız varmı? EE el insaf. yiğidi öldür ama hakkını yeme ata sözümüz var. AKP ülkemizin can simidi, kurtarıcısı, koruyucusu. ha nankörlere bunu anlatamam ama aklı selim vicdan sahipleri kesin anlar.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
hasan a cevep**ülkem 2017-07-01 21:58:57 @hasan

Hasan AR perdesi yırtılan yollu sürtük gibi konuştun. akp ülkeyi bataklıktan, kıtlıktan, yolsuzluktan, kuyruklardan, dışa bağımlılıktan kurtardı. dünya devleti yaptı sen körsen ben ne yapayım. ikincisi geri zekalı aptal ve uyma akıllı yani akılsız herif akp neyi çaldı? ajan gazetecilerin iftira haberlerine inanmışsın. akp den önceki hükümetler çalmıyorlardıda peki ülkenin parası, geliri nereye gidiyordu çivi çakılmıyordu ülkeye. İMF DEN ALINAN BORÇLARLA EMEKLİ, MEMUR maaşları ödeniyordu. bunlarıda bil aklını başına topla . chp ye uzak dur .

Beğenmedim! (35)
Misafir Avatar
ülkem 2017-07-01 21:57:58 @hasan

Hasan AR perdesi yırtılan yollu sürtük gibi konuştun. akp ülkeyi bataklıktan, kıtlıktan, yolsuzluktan, kuyruklardan, dışa bağımlılıktan kurtardı. dünya devleti yaptı sen körsen ben ne yapayım. ikincisi geri zekalı aptal ve uyma akıllı yani akılsız herif akp neyi çaldı? ajan gazetecilerin iftira haberlerine inanmışsın. akp den önceki hükümetler çalmıyorlardıda peki ülkenin parası, geliri nereye gidiyordu çivi çakılmıyordu ülkeye. İMF DEN ALINAN BORÇLARLA EMEKLİ, MEMUR maaşları ödeniyordu. bunlarıda bil aklını başına topla . chp ye uzak dur .

Beğenmedim! (26)
Avatar
SELCUK 2017-07-01 17:43:48

HELAL OLSUN ADAMA..GUZEL KONUSMUS... AMA YINEDE AZ KONUŞMUS..OZELLIKLE BAHCELIYE SOYLECEKLERI AZ OLMUS..

Avatar
Murat yilmaz 2017-07-01 23:05:59

Ben biliyorum dort gun nerede saklandigini karisinin eteginin altinda saklandi hersey bittikten sora cikti Ankaraya geldi.

Avatar
Meriç 2017-07-01 19:20:11

Ziya sen hangi cins köpeksin!! Yada daha modern sorayım,anan seni doğurdumu yoksa sıçtımı lan it!

Misafir Avatar
meriç e cvp*** ege 2017-07-01 22:01:30 @Meriç

meriç doğru söz haklı söz sana fena batmış. ama bunların sana batmasından önce chp ve kılıçdaroğlunun ihanet şerbeti seni bayağı uyuşturmuş. hainler sınıfına sokmuş . uyanmanı aklını başına almanı isterim.

Beğenmedim! (11)
Avatar
aldan 2017-07-01 21:29:53

Türkiyeye adalet gelecek bunu bilmeyen ya cahildir ya cahildir.

Avatar
Abbas 2017-07-01 18:19:31

Ziya atmaaaa bir de ayni su icip ayni ekmegi yiyenleri yargila bakiyim yezit seni

Misafir Avatar
abbas a cvp***ege 2017-07-01 21:52:03 @Abbas

abbas kardeşim itiraz etmiyoruz hain gizlenmiş, hoca diye haktan biri diye çok iyi gizledi. ama ihanetinden sonra akp nasıl ülkemizin çıkarları için güvenliğimiz için fetö ile mücadele etti, ve çoğunuda kurumlarımızdan temizledi. fetö şimdi akp ye düşman chp yi ise avucuna almış chp yi yöneten fetö ve fetönün patronu fetönün patronu büyük ülkeler haberin olsun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Can 2017-07-01 19:42:09

Ziya sen şerefsiz bir insansın.

Misafir Avatar
istanbul 2017-07-02 21:47:19 @Can

ulan gerzekler biribirinizi yeyip duruyorsunuz. ABD avrupa chp yi içinize sürmüş sizi birbirinize düşman etmiş. nerdeyse birbirinizin boğazına yapışacaksınız. siz birbirinizi boğazlarkende abd avrupa gelip sizi belleyecek, ana avrat bişeniz kalmayacak. manyaklar. adam olun ülkenize sahip çıkın. chp ve ihanet yürüyüşünden uzak durun. chp yi yöneten ajanlardır . sizde tuzağa düşüp ihanet yürüyüşüne sahip çıkmayın katılmayın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Çeçen 2017-07-01 19:53:38

Ulan Ziya;sen ne beyin özürlü,ne haysiyetsiz,karaktersiz ve şerefsiz bir adiymişsin be.!