CHP'den flaş iddia: İş Bankası kredi için Katarlılara...

"Belli ki tulumbanın suyu tükendi. İş Bankası hisselerini Hazine’ye aktarmak istiyorlar oradan Varlık Fonu’na, oradan da Katarlılara..."

CHP'den flaş iddia: İş Bankası kredi için Katarlılara...

"Belli ki tulumbanın suyu tükendi. İş Bankası hisselerini Hazine’ye aktarmak istiyorlar oradan Varlık Fonu’na, oradan da Katarlılara..."

05 Şubat 2019 Salı 17:34
CHP'den flaş iddia: İş Bankası kredi için Katarlılara...

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın partisinin grup toplantısında İş Bankası ile ilgili açıklamalarına tepki gösteren CHP Genel Başkan Yardımcısı Muharrem Erkek, İş Bankası'nın kredi için Katarlılara güvence yapılacağını iddia etti.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Muharrem Erkek, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’ın, CHP’nin İş Bankası'ndaki  hisselerinin Meclis kararıyla Hazine’ye devredileceği açıklamasıyla ilgili olarak “Belli ki tulumbanın suyu tükendi. İş Bankası hisselerini Hazine’ye aktarmak istiyorlar oradan Varlık Fonu’na, oradan da Katarlılara” değerlendirmesinde bulundu.

Genel Başkan Yardımcısı Erkek, Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP’nin İş Bankası’ndaki hisseleriyle ilgili açıklamasına tepki gösterdi. Erkek, CHP’nin İş Bankası hisselerine el konulmasının Anayasa’daki mülkiyet hakkına aykırı olduğunu söyledi.

Hisselerin Hazineye devredilmesi halinde ülkenin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün iradesine saygısızlık yapılacağını ifade eden Erkek, “Tam bir hukuksuzluk hali” değerlendirmesinde bulundu.

Erkek, “Belli ki tulumbanın suyu tükendi. İş Bankası hisselerini Hazine’ye aktarmak istiyorlar oradan Varlık Fonu’na, oradan da Katarlılara. Böylece çok yüksek faizli kredi alabilmek için İş Bankası’nı güvence yapmayı planlıyorlar. Biz buna karşı durmak için gereken her şeyi yapacağız” diye konuştu.

Anahtar Kelimeler:
Muharrem Erkekİş Bankası
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yokmu bir atatürk 2019-02-05 17:45:25

bu ülkeyi zindana çeviren bu adamdan kurtuluş

Misafir Avatar
Daret Dik 2019-02-06 09:43:08 @yokmu bir atatürk

tank palet fabrikasını özelleştiren ,bankaları ve topraklarımızı katara satan soykaların amacı ne acaba

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deist 2019-02-05 18:25:29

Katar ucagi bedavaya vermedi tabii. Karadeniz Bölgesinde araziler, TSK silah ve Tank üretim firmalari Katarlilara. Yakinda hanimlarda elinizden Katarlilara giderse sakin sasirmayin.

Avatar
geld 2019-02-05 23:51:11

Atatürk 'ün bankasınıda kapatmak için her pisliği yapıyor şerefsiz

Avatar
HUKUK SUZ POLİTİKA 2019-02-05 17:50:54

PAPUA YENİ GİNE DE BİLE BÖYLE HUKUK TANIMAMAZLIK YOKTUR HERHALDE TÜRKİYENİN BÜTÜN MAL VARLIĞINI SATTINIZ YETMEDİ DEĞİRMENİN SUYUDA TÜKENDİ HADİ BAKALIM NE VARSA KAYYUMA DEVREDİN KATARLILAR BEKLİYOR

Misafir Avatar
koyun 2019-02-05 18:25:31 @HUKUK SUZ POLİTİKA

AKP bakalım seçimlere kadar ne tartışmalar çıkaracak koyunları kandırmayı sürdürmek için

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2019-02-05 18:24:13 @HUKUK SUZ POLİTİKA

Ulan CHP nin pkk ile ne ışı olur piç oruspu çocuğu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2019-02-05 18:22:06 @HUKUK SUZ POLİTİKA

Mustafa Kemal Atatürk ün kurmus oldugu bir Partiyi sen nasil Teröristlerin temsilcisi olan bir partiyle isbirligi yapmaya calisirsin?***gelirinide teröristlere yem ediyorlar bu chpkk . bunlar çukur eylemlerinde pkk ya destek olmadımı, taraf olmadımı?
bu chpkk yi istemiyoruz.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
BAK SENNN. chp tutuştuu 2019-02-05 18:20:32 @HUKUK SUZ POLİTİKA

Ne o chp liler? kaymağınız kesiliyor ciyaklamya başladınız, memeniz kesiliyor gırnavlamaya başladınız. ne bu soygun tadı yavv? bırakın milletin tüyü bitmemiş yetimin hakkını yıllarca yediniz. hesabını veremiyeceksiniz. düşün artık milletin yakasından. İŞ BANKASI halkındır.

Beğenmedim! (21)
Avatar
Güneş 2019-02-06 00:34:46

Hikayeleri bitti yine başa döndü. İŞBANKASI. Gündemden ekonomik kriz,yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını düşürmek katarlılara satıp, sıcak para bulmak için çırpınıyor. Devlet bankaları hortumlandı, Yandaşa gazete, tv kanalı almak için kredi ile içi boşaltıldı. Yolun sonu göründü.

Avatar
doğru 2019-02-05 17:57:44

Aynen dediği gibi,dediği doğru.

Misafir Avatar
bu kahpeler ne yapmak istiyor 2019-02-05 18:38:28 @doğru

ülkeyi soyup soğana çevirdiler şimdi iş bankasına gözü diktiler.bugün vatandaşa gurugurup toplantısında adamın biri yoklama çekiyor vay maduro şöyle böyle yani banada maduro gibi olursa halkım ne yapar bir bok yapmaz menderese yaptılarmı.vay efendim çengel köy çınaraltında vatandaş bir şey konuşmuyormuş erkekseniz konuşulan yere gelirsiniz hani yürek nerde yok kanal istanbul projesinin etrafını parsellemişsiniz oy bekliyorsunuz inşAllah vatandaş bu yahudi oyununu bozacak bir zamanda galata portu yahudiye veriyordunda abdullatif şener kurtardı bu vatanı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yine ortaligi karistirmak icin söylenmis olan söz 2019-02-05 18:06:10

Eger iddia ettigi gibi dogruysa sormak lazim sen ne ise yariyorsun ve neden önlem almayip karsi cikmiyorsun diye

Misafir Avatar
ayrica HDP ile yaptigin isbirliginin hesabini ver 2019-02-05 18:07:43 @Yine ortaligi karistirmak icin söylenmis olan söz

Mustafa Kemal Atatürk ün kurmus oldugu bir Partiyi sen nasil Teröristlerin temsilcisi olan bir partiyle isbirligi yapmaya calisirsin?

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2019-02-06 00:41:35

iş bankası vakıflaştırılmalı tez elden