CHP'den ilk tepki: Kumpas!

CHP'den Hazinedar'ın görevden uzaklaştırılmasına ilk tepki geldi.

CHP'den ilk tepki: Kumpas!

CHP'den Hazinedar'ın görevden uzaklaştırılmasına ilk tepki geldi.

04 Ocak 2018 Perşembe 18:08
CHP'den ilk tepki: Kumpas!

Cumhuriyet Halk Partisi Sözcüsü Bülent Tezcan, Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar'ın İçişleri Bakanlığı'nın kararıyla görevinden uzaklaştırılmasıyla ilgili olarak "Bu bir hükümet kumpasıdır" dedi.

İL BAŞKANI CANPOLAT'TAN ÇAĞRI

CHP İstanbul İl Başkanı Cemal Canpolat örgüt üyelerine bir çağrıda bulunarak "Tüm Beşiktaşlıları ve örgütümüzü saat 19:30'da Beşiktaş Belediye önünde iradelerine sahip çıkmaya davet ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.01.2018 18:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türkiye sevdası 2018-01-04 18:20:33

Siz böyle yapıyosunuz ya. İnadına chp. Chp chp

Misafir Avatar
olmaz olmaz inadına iş olmaz 2018-01-04 18:50:43 @Türkiye sevdası

İnadına ha? vah vahhh. inadına chp ha? kılıçdaroğluda inadına Türkiye alyhine çalışıyor biliyormusun?

Beğenmedim! (3)
Avatar
hasan 2018-01-04 18:15:05

komedi

Avatar
Aydin 2018-01-04 20:08:47

HDP ile AKP Ortak Açıklama yaptı
https://www.youtube.com/watch?v=GVNPWRwIY74

Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-01-04 20:09:46

akp erir mhp tarihe karisir kudurun Hahaha

Avatar
Akp iyice sasirdi 2018-01-04 20:11:20

muhaletefeti susturmak icin yapilan gercektende milli iradeye karsi saygisizlik

Avatar
AKP zarrab in rusvet verdigi bakanlari 2018-01-04 20:53:39

yargiya tasi

Avatar
bel_pa 2018-01-04 18:49:32

oh ne güzel akp li belediye görevden alınınca eylence zil takıp oynama telinden , chp li belediye yolsuzluktan görevden alınınca başka telden yani ihanet ve tehdit telinden çalıyor öylemi? ne yaman bunlar yahu. yani ev sahibi sen kuzuları ayağından bağla kurtları serbest bırak gibi bir tavsiye chp den hükümete. ÖYLEMİİ UYANIKLAR SİZİİ. hadi hadi ancak gidersiniz.

Avatar
Aydin 2018-01-04 19:39:36

Senin sicilini bozuk istanbul il başkanı.sen değilmişim hdp destekli pkk terör estirirken.hdp yi ziyarete giden.hdp e pkk yi red etmedikçe.hdp ile aynı safta durmak intahardir