banner87

CHP'den istifa eden 15 vekil yuvaya mı dönüyor?

İyi Parti Genel Başkanı Akşener'in, ’20 vekille değil, 100 bin imzayla aday olacağım’ açıklamasının, yeni gelişmenin kapısını araladığı belirtilerek, CHP'den İyi Parti'ye Meclis'te grup kurması için verilen 15 vekilin, 'yuvasına geri döneceği' iddiası dile getirildi.

CHP'den istifa eden 15 vekil yuvaya mı dönüyor?

İyi Parti Genel Başkanı Akşener'in, ’20 vekille değil, 100 bin imzayla aday olacağım’ açıklamasının, yeni gelişmenin kapısını araladığı belirtilerek, CHP'den İyi Parti'ye Meclis'te grup kurması için verilen 15 vekilin, 'yuvasına geri döneceği' iddiası dile getirildi.

27 Nisan 2018 Cuma 09:06
CHP'den istifa eden 15 vekil yuvaya mı dönüyor?

Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in 100 bin imza ile 24 Haziran'da cumhurbaşkanı adayı olacağının söylemesine ilişkin olarak CHP'den İyi Parti'ye Meclis'te grup kurması için verilen 15 vekil 'yuvasına geri dönecek' iddiasında bulundu.

Sarıkaya, "Muhalefet arasında yaşanan çatı aday arayışı sonuç vermeyip İYİ Parti Lideri Meral Akşener’in de “20 milletvekiliyle değil, 100 bin imzayla aday olacağım” açıklaması, yeni bir gelişmenin kapısını araladı" dedi.

"Seçime katılmasının önünü açmak ve Akşener’in adaylığını kolaylaştırmak amacıyla İYİ Parti’ye destek için giden CHP’nin 15 milletvekili, yuvaya dönecek" diyen Sarıkaya, "CHP’nin etkin isminin, 'Milletvekili aday listelerinin tesliminden hemen önce 15 arkadaşımız İYİ Parti’den ayrılır ve CHP listelerinden aday olurlar' dediğini öne sürdü.

Sarıkaya, "CHP Sözcüsü Bülent Tezcan da “Arkadaşlarımızı mağdur etmeyeceğiz” demekle yetindi. Ankara’da siyaset baş döndüren hızıyla devam ediyor; “Bitti” denilen her şey yeni bir formülle canlanıyor…" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.04.2018 11:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ay 2018-04-27 10:39:45

Bir çuval inciri berbat edeceksiniz çıkarın adayı artık başlayın çalışmalara.

Misafir Avatar
dikkat 2018-04-27 14:39:45 @Ay

chp en iyilerini m vekillerinin en iyilerni sattı. geride kalanları artık siz düşünün. beş para etmezler. kimse bunların m vekilini almasın . tavsiyem. bırakın koyunlar ellerinde kalsın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vah zavallılar vaaaah 2018-04-27 14:37:19 @Ay

Az kullanılıp geri dönüyorlar.. nasıl hamam duş falan.. banyo ....?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ert 2018-04-27 10:58:23 @Ay

muhalefet var mı sizce? ne oldukları belli degıl cehape zihniyeti

Beğenmedim! (3)
Avatar
ert 2018-04-27 09:23:30

dönek bir parti haline gelen cehape denen dernek. siz var olun..Allah cehape denen derneğin başından bu zatı eksik etmesin... AMİN

Misafir Avatar
sami 2018-04-27 13:43:07 @ert

chp olmsaydi chrisdofidestin cirkin yaratik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2. el alınır satılır 2018-04-27 11:33:13 @ert

2. el mal koyun öküz alınır satılır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ert 2018-04-27 10:33:42 @ert

kemal amca bana 5 milletvekili lazım ucuz olsun paket olsun adresim istanbul beykoz

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
2. el M vekili 2018-04-27 09:28:32 @ert

İKİNCİ EL MİLLETVEKİLİ

vay beee MİLLETVEKİLİNİNDE İKİNCİ ELİNİ GÖRDÜK.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
pişşşt 2018-04-27 09:27:03 @ert

satılan mal geri alınmaz! ölmek var dönmek yok, söz ağızdan bir kere çıkar, alan razı veren razı... tencere yuvarlandı kapağını buldu... hepsi bu koyunlara ve koyun sürüslerine uyuyor.

Beğenmedim! (8)
Avatar
1258 2018-04-27 12:49:39

kendi milletine koyun diye HAKARET eden cehape zihniyetliler Fotoğrafa iyi bakın kimmiş koyun .... koyun gibi bağlanmışlar nereye sürükleniyorsa oraya geliyorlar... konuşmadaki tezcan da neyi savunduğunu bilmeden kuru gürültü peşinde

Avatar
Tarzan 2018-04-27 10:12:32

Guguk kuşu bütün yuvaları dağıtmaya kararlı, plansız ve projesiz her girişim sonuçsuz kalır.

Avatar
veli 2018-04-27 11:30:39

herkes sakin olsun son gulen iyi guller sonucta demokrasi kazanacak cumhuriyet kazanacak

Avatar