banner87

CHP'den soruşturma yanıtı: Tehditlere pabuç bırakmayacağız!

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı yaptı.

CHP'den soruşturma yanıtı: Tehditlere pabuç bırakmayacağız!

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı yaptı.

06 Aralık 2017 Çarşamba 16:54
CHP'den soruşturma yanıtı: Tehditlere pabuç bırakmayacağız!

Tezcan, Kılıçdaroğlu'nun dokunulmazlığıyla ilgili tartışmalara yönelik soruya şu yanıtı verdi: "Buyursunlar. Mecliste çoğunlukları var. Hodri meydan. Siyaseti genel başkanımız onların icazetiyle yapmıyor. Hakaret arıyorlarsa ağızlarından çıkan hakaret. Her yere hakaret ediyorlar. Oysa bu ülkede ihanetin adı bunların yönetim dönemleridir. Kimseye kaptırmazlar vatana ihanet meselesini. Buyursunlar hodri meydan. Parlamento orada. Biz milleti arkamıza alarak siyaset yapıyoruz. Onlar yargıyla korkutacaklarını sanıyorlar. Bu tehditlere pabuç bırakmadık bırakmayacağız."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.12.2017 17:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ADAM GIBI ADAMSIN 2017-12-06 17:06:54

Sn.KIlictaroglu. Mertsin, cesursun ve durustsun. Seninle ve sanli CHP ile gurur duyuyoruz.

Misafir Avatar
koç 2017-12-07 09:17:43 @ADAM GIBI ADAMSIN

elli milyon oyum olsa bir tanseni kılıçdaoğluna vermem. chp ye yüzde on oy veririm.
ak parti yüzde 70 i hakediyor mhp yüzde 17
bu çok adil bir dağılım olur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dikkat 2017-12-06 19:48:05 @ADAM GIBI ADAMSIN

Türkiye nin PKK terörü belası var, ABD nin pyd ye verdiği süper silahlar var, , Dünya çapında ülkemize ekonomik açılmış bir savaş var, daha çok varda bu ana başlıklar yeter. bu sorunlarla hükümetimiz uğraşırken. chp , iyi parti ve hdp neden başka gündemler oluşturuyorlar? Neden birlikteyiz , Türkiye mize sahip çıkıyoruz , hükümetimizin yanındayız demiyorlarda hükümeti iyice boş iftira ve yalanlarla meşgul etmeye çalışıyorlar? bir düşünelim lütfen. chp, hdp ve meral hanım bunlar ABD projesidir. kardeşlerim bu gün birlik olamıyorsak ne zaman olacağız? meral hanımada soruyorum. kılıçdaroğlu zaten anlamaz, hdp de zaten ülkemize destek verecek adam yok. Yüce Türk milleti lütfen iyi analiz edelim. kuru iftiralarla hükümeti zayıflatmak meşgul etmekle görevli bu ajanlar abd ve diğer oyuncuların ülkemiz üzerinde oyunlarını rahat oynasınlar diyedir. unutmayalım bunları.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
ege 2017-12-06 19:47:45 @ADAM GIBI ADAMSIN

yine kızdım bak. ulan gerzekler tamam tamam. her ne dediyseniz varsayalımki doğrudur. doğru değil ama doğrudur. ulan manyaklar. bir saldırı altındayız ülke olarak. dünyanın süperleri üstümiüze geliyor. bu durumdada hala sen çaldın, oçaldı bu rüşvet verdi, seni ben döverim, ben seni döverim, ulan bunlarlamı meşgul olalım yoksa saldırılaramı karşı koyalım? gerzekler. ulan dangalklar. evinde eşinle kızınla, karınla diyelimki sorunun var, ve laf atışı yapıyorsunuz bir anda eviniz yanmaya başlasa laf atışmasınamı devam edersiniz yoksa yangınımı birlikte söndürürsünüz* kardeşlerim ÖNCE YANGIN SÖNMELİ. şimdi birlik zamnaı hükümetimize sahip çıkacağız. iftiracılara yalanlara inanmayacağız.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Doğu,lular 2017-12-06 19:37:00 @ADAM GIBI ADAMSIN

elazizli..bizde doğuluyuz...yazık sana. hakkı görmeyen gözlerini aç..hak ve hukuku gör,yarın Allah sanada soracaktır..hakkı inkar ettiğin için..bizlerde iyi parti ve chp.ye oy vereceğiz..milletin vebalini almak istiyorsanızsa akp.ye ve mhp.ye oy verin..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaşlar 2017-12-06 19:34:47 @ADAM GIBI ADAMSIN

BİZ CHP.ve iyi partiye oy vereceğiz..
kılıçtaroğlu iyi bir insandır..yalanı yok hilesi yok..oylarımız helal olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elaziz 2017-12-06 18:54:28 @ADAM GIBI ADAMSIN

papuç bırakmazzz. yer onları yer. mide değil işkembe sahibi!. kötü örnek, kavgacı , isyankar herif. git ülkemizden. halk seni istemiyor. söz bilmez saz bilmez...

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
:-)))) kommic, kemal komik len ben değil. 2017-12-06 18:44:20 @ADAM GIBI ADAMSIN

kemal çık karşıma gel senin defterini düreyim. boks yapacağız hadi kemal. :-))))))))))))) korkak ödü kopacak . kaşıma çıkmaz ama atıp tutar uzaktan..

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
bilgen 2017-12-06 18:39:07 @ADAM GIBI ADAMSIN

HODRİ meydan! ne demek? bu adama kalsa kavga dövüş, yumruk birbirine girer insanlar. Allah islah eylesin. tam sokak dili, tam mafya dili konuşuyor.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
CHPli 2017-12-06 17:35:22 @ADAM GIBI ADAMSIN

Eninde sonunda her zaman durustluk kazanir, kazanacagiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHPli 2017-12-06 17:31:44 @ADAM GIBI ADAMSIN

Bizim durustlugumuzu dunyalara deyismem.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kilicdaroglu cok yasa 2017-12-06 17:02:33

Kilicdaroglunu kimseye yedirtmeyiz

Avatar
AKP RED ETTI 2017-12-06 17:03:44

CHP'nin Man Adası Belgeleri Araştırılsın Önerisi AKP Oylarıyla Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=h1FvgxwSzSE

Avatar
AKP NEDEN RED EDIYOR 2017-12-06 17:04:18

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Misafir Avatar
sesli gerçek 2017-12-06 18:29:55 @AKP NEDEN RED EDIYOR

Ne buluyorsunuz bu BOŞ KUTU kılıçdaroğlunda ? yazık yazık.

Beğenmedim! (11)
Avatar
AKP RED ETTI 2017-12-06 17:16:20

Binali YILDIRIM'ın Offshore-Paradise Papers araştırmasını Meclis reddetti
https://www.youtube.com/watch?v=Xu8rYYua9pE

Avatar