CHP'den yeni nesil reklam filmi

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, yeni nesil reklam filmiyle gençlere seslendi.

CHP'den yeni nesil reklam filmi

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, yeni nesil reklam filmiyle gençlere seslendi.

18 Haziran 2018 Pazartesi 13:39

CHP'nin 24 Haziran seçimleri için yaptığı çalışmalar hız kesmeden sürüyor. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, yeni reklam filmi için bu defa yeni nesil bir yöntem kullandı.

Kılıçdaroğlu, animasyon tekniğiyle hazırlanan videoyla gençlere seslendi. 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 13:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Berktuğ 2018-06-18 14:02:48

Sayın Kılıçdaroğlu, gece gündüz bir taraftan, KAÇAK SARAYI ve masraflarını, diğer DİLENCİLİK YAPANLARI, ÇÖP KARIŞTIRANLARI, ATANAMAYANLARI gösterseniz YETER. İlkokul seviyesinde çocuklara hitap eden, çizgi reklam filminin ne CHP'ye ne de İNCE'ye hiç bir yararı olmaz. Reklam işlerinize bakanların tümünü değiştirin bence

Misafir Avatar
aynn katılıyorum. 2018-06-18 19:09:46 @Berktuğ

fetö tekrar canlanmasın diye, pkk terörü tekrar hortlamasın diye AK Parti ile DEVAMMM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
24 Haziran hayati önem de. 2018-06-18 19:08:46 @Berktuğ

Rürkiyeyi yok etme isteyen muhalefet. İSRAİLİN emrindeki muhalefet yada Türkiye halkının Lideri Erdoğan ya devlet başa ya kuzgun leşe. ona göreoy kullan vatandaş. bu seçim asla oyun oynama, gurur, kibir küskünüm oy vermem, kızdım y vermem birde bunu deneyelim seçimi asla değil. var olmak yada yok olmak seçimidir. AK Prti ile devam kardeşler. fetö tekrar canlanmasın diye, pkk terörü tekrar hortlamasın diye AK Parti ile DEVAMMM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
24 Haziran hayati önem de. 2018-06-18 19:06:01 @Berktuğ

Türkiye 24 Haziran akşamı ya var olma yolunda devam yada yok olma virajına giriyor . ona göre oyunu kullan vatandaş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gençlik 2018-06-18 18:44:13 @Berktuğ

hadi len komedi. pinokyo. geçler arasında kötü örnek olmuşsun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-18 14:08:51

CHP KAZANACAK

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-18 14:12:28

AKP BAY BAYYY

Avatar
Ömer Hayyam 2018-06-18 13:46:13

Nice zaman geçecek, dünya hep duracak.
Bizim ne ad›m›z ne san›m›z kalacak.
Bundan önce biz yoktuk, bir eksiklik olmad›;
Bundan sonra olmasak, durum ayn› olacak.

Avatar
- 2018-06-18 14:09:29

https://odatv.com/cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayina-dubai-usulu-dev-plaj-1606171200.html

Avatar
- 2018-06-18 14:09:48

Meral Akşener 'den Erdoğan 'a: Sarayın 13 Günlük Masrafı Fabrikaların Zararını Kapatır !
https://www.youtube.com/watch?v=_aaupuCxy_E

Avatar
- 2018-06-18 14:11:43

https://odatv.com/saadet-akpyi-ayetle-vurdu-17061842.html

Avatar
Remzi 2018-06-18 14:58:06

Anlayana harika bir film olmus. Kutlarim!