banner87

CHP'den yeni yürüyüş planı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Adalet Yürüyüşü’nün birinci yılında Enis Berberoğlu’nun tutukluluğunun sürmesi nedeniyle yeniden eylem kararı alabileceği ileri sürüldü.

CHP'den yeni yürüyüş planı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Adalet Yürüyüşü’nün birinci yılında Enis Berberoğlu’nun tutukluluğunun sürmesi nedeniyle yeniden eylem kararı alabileceği ileri sürüldü.

23 Temmuz 2018 Pazartesi 08:18
CHP'den yeni yürüyüş planı

CHP lideri Kılıçdaroğlu, Adalet Yürüyüşü’nün birinci yılında Berberoğlu’nun tutukluluğunun sürmesi nedeniyle yeniden eylem kararı aşamasında.

Cumhuriyet’in haberine göre CHP , Adalet Yürüyüşü’nü yaptığı Enis Berberoğlu’nun tutukluluğu nedeniyle bir kez daha büyük eylem yapıp yapmama kararının eşiğine geldi.

CHP’nin Adalet Yürüyüşü benzeri olası bir eylem kararı, “Tek aday rejimine direniş” ve Berberoğlu’nun tutukluluğunun sürmesini protesto olmak üzere iki gerekçeye dayanacak.

Şu ana kadar parti yönetiminde büyük bir eylemin ne olabileceği, zamanlaması ve adı konusunda bilgi verilmiyor. Habere göre, parti yöneticileri, bu konudaki sorulara Moğollar grubunun, “Bir şey yapmalı” şarkısıyla yanıt veriyor. Partide beklentinin yükseldiği eylemin yapılıp yapılmaması ve bunun şekli ile sonuçları, bugünkü MYK toplantısında gündeme alınarak değerlendirilecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.07.2018 10:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-07-23 11:02:06

Bir önce, yürüdü sah oldu bir daha yürürse sahbaz olacak ! Yürüyünce gündem yaratmakdan baska bir sey olmuyor. Sadece gündem degistirip , tayyipi yaptiklarindan milletin haberi olmuyor. Allah askina bir kendinize sorun Ankaradan Istabula yürüdüde ne oldu ? Sadece KK. nin reklami oldu?

Misafir Avatar
sadık 2018-07-26 09:13:56 @Ossmann

KemaL KILIÇDAROĞLU chp nin olmazsa olmazıdır. ak parti ile ancak sayın KILIÇDAROĞLU baş eder. M İnce akp ye çalıştı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ıt: @Ossmann x----soysuz osmana 2018-07-23 16:39:18 @Ossmann

nıt: @Ossmann x--------------gavat oğlu gavat ossman manyakı. KILIÇDAROĞLU SANA NE YAPTI?
çalıştın paranımı almadın?
düne kadar ikini öpüyodun şimdi ne oldu kazan kaldırdınız lavuklar. Siz gidin tacizci müharremin alrına yatın.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
@Ossmann x---osman a cevap--- 2018-07-23 13:51:35 @Ossmann

Sana cevap yok cahil cühela ile ugrasamam . Bittttiii ,.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi bakınız 2018-07-23 12:56:32 @Ossmann

bir SAHTEKAR

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
keMAL 2018-07-23 12:55:05 @Ossmann

lenn, spor ayakkabını giy ha. yine ökçe ile yürüme.ha bide yine numaradan bir rol yap poz ver yürümekten ayakların kanamış her yerin kanamış halk sana acısın oy versin. MAL lık yap hadii. utanmaz seni numaracıııı. defol yakamızdan düş .

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
: @Ossmann x---osman a cevap 2018-07-23 12:44:10 @Ossmann

: @Ossmann x----------- osman salağı mesee Tayyip değil, mesele AK parti değil. Kılıçdaroğlunun ve patronlarının derdi TÜRKİYE dir. Türkiye uyuma. Kılıçdaroğlu gezi olaylarını başlattı ne kazandı?
hiç bişe kazanmadı ama Türkiye ne kaybetti biliyormusun?
200 milyar dolar kaybetti peki Ankaradan İstanbula yürüdü ne kazandı kemal? hiç bişe kazanmadı ama Türkiye Dış ülkelere karşı prestij kaybetti, dövizi fırlattı, yine milyar dolarlar zarara uğradı Türkiye. Osaman bey kardeşim bak uyumayın mesele Erdoğan değlllll. Kılıçdaroğlu ve chpye sızan ajanlar Türkiye düşmanıdır. uyuma yavv.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
salak oy verenler CHP ye tabiki. 2018-07-23 12:40:13 @Ossmann

Ulna KOYUN sürüsü siz 24 Haziran öncesine kadar Kılıçdaroğlunun her yerinei yalıyordunuz öpüyordunuz. altınada yatasınız geliyordu! sonra paronları M İnceyi sahaya sürdü siz bu sefer kılıçdaroğlunu bırakıp İncenin her yerini öpmeye yalamaya başladınız. altınada yatmak için yarşa durdunuz. adamın istediği zaten taciz etmek. üstelik sizi kandırdı yardım topladı. iyi verdinz memnunmusunuz? şimdi kalkmış küfür ediyorsunuz ne oldu ikildinizde paranızımı alamadınız?
KOYUN sürüsü sizi.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Daha beter olun emi! 2018-07-23 11:28:19 @Ossmann

Ayakkabi ve icecek sponzoru kabul edilir. Müracat yürüyüs komitesi!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Değişim Değişim 2018-07-23 09:16:58

Bu işler yürümeyle olmuyor.nerdeyse kimse Kılıçtaroğlu nu sevmiyor.millet yüzde 22 oyu CHP zoruna veriyor.

Misafir Avatar
Değişim Değişim x------bırakın beee 2018-07-24 17:04:49 @Değişim Değişim

@Değişim Değişim x----------Bırakın bu sefil yürüsün. yürüsün bu toplumdan uzak olsun. bunun sözlerini yazmasınlar bil virüs yayıyor huzursuzluk terör kokuyor. bırakın yürüsün . bunun Türkiyede siyaset yapmasıda milletimizin bir itihanıdır. Allah şerrinden ülkemizi milletimizi korusun. amiiiin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahhh chp ahh. seni yok olasın inşallah. 2018-07-24 17:01:43 @Değişim Değişim

chp ekibine yürüyüş yakışır. iş yapmak asla yakışmaz. ortalık karıştırır terörü sever terör olayları yapar, yıkar döker adınada demokrasi der, adalet der. bunlar böyle işte.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
burun 2018-07-24 14:09:48 @Değişim Değişim

Pis koku, leş görüntüsü nasıl rahatsız ediyorsa buda toplumu aynen öyle rahatsız ediyor. . yürüdükçe pis koku ve leş görüntüsü ....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ne günlerdeyiz YARABBİM. Bize yardım et ALLAHIMMM 2018-07-23 15:33:15 @Değişim Değişim

Düşünsene bu adam ana muhalefet genel başkanı????????????????, düşünsene Cumhurbaşkanı adayı yine M ince.??????????????? Düşün bak gör Meral Akşener Cumhurbaşkanı adayı????????????????, hele düşün hapis olan eşkiya terörist selahattin Demirtaş Türkiye Cumhuriyetine Cumhurbaşkanı adayı!??????????????????

Beğenmedim! (1)
Avatar
benzerlik 2018-07-23 08:47:04

iş olmayınca yürür

Misafir Avatar
yas 2018-07-23 20:52:47 @benzerlik

ne yapsın garibim sarayın gizli ajanlığı su üstüne çıktı. Koltukta elden gitmesin diye yürümeye karar verdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-07-23 08:48:26 @benzerlik

şu anda her ne kadar kemalın işi var görünüyorsa bile işsiz ve etkisiz biridir. saçmalıklar yapar normaldir.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Yörüklerin Sesi 2018-07-23 09:00:14

Yörük Haydar'ın yorumuna katılıyorum. Alevileri hakikaten severim ama Chp'yi alevi partisi yapmaya bu zibidilerin hakkı yok.....

Avatar
Gümüşhane 29 2018-07-23 09:18:08

Kılıçtaroğlu yüzünden artık CHP oy vermeyi askıya aldım

Misafir Avatar
001 2018-07-23 20:08:42 @Gümüşhane 29

kılıçtaroğlu partisini sırtlayan kollayan adam nerde muarrem ince seçim sonrası kayboldu gitti seçimi kazandığı halde adam kazandı diye kabul ettirildi kılıçtaroğlu muarreme göre daha şerefli adamdır seçimi kabul eden ne kadar zihniyet varsa amk

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yemezler Kılıçtaroğlu 2018-07-23 09:53:15

Boşuna ayaklarını kırma.

Avatar
yörük haydar 2018-07-23 08:54:01

chp alevi partisi dışına çıkarsa %60 oy alır bu hıyar kemalle olmaz bu iş illa chp başkanı alevi olacak diye bir kaidemi var .alevi cemaatinin fetöş cemaatinden ne farkı kaldı.

Avatar
Değişim mis ? 2018-07-23 10:16:37

Koltuk sevdalilari değişimi savunan her gün açıklama yapan milletvekilleri siz yasal değilsiniz? Chp on secim yapılmadı. parti üyeleri oy kullanmadım. yapılmadı kemal bey zaman darligi ndan dolayi sizleri atadı nakorluk ettiniz on secim olsa hiç biriniz seçilmesi kim sizi secerler dürüst seni istifa edin chp içinde başkalarının haklarını gaspettiniz bir konuşuyorsunuz.o koltukları sizin deyil defolu gidin bu partiden .

Misafir Avatar
ş 2018-07-23 20:56:30 @Değişim mis ?

hassiktir ordan dalyarak

Beğenmedim! (0)