banner87

CHP için kritik süreç bugün başlıyor...

Seçimden sonra CHP’de başlayan liderlik tartışmasında bugün imza toplanmaya başlayacak.

CHP için kritik süreç bugün başlıyor...

Seçimden sonra CHP’de başlayan liderlik tartışmasında bugün imza toplanmaya başlayacak.

16 Temmuz 2018 Pazartesi 10:23
CHP için kritik süreç bugün başlıyor...

Muharrem İnce, 15 gün içinde yeterli imza toplarsa, CHP 45 gün içinde olağanüstü kurultaya gidecek.

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Parlamento seçimlerinin ardından CHP’de başlayan “liderlik ve değişim” tartışmaları 3 haftayı bulan uzun bir sürecin ardından bugün resmiyet kazanıyor. Bugün resmen imza sürecine başlanacak ve 15 günün sonunda nitelikli çoğunluk bulunması durumunda CHP, 45 gün içinde seçimli olağanüstü kurultaya gidecek.

MECLİS’TE AÇIKLANACAK

Cumhuriyet’ten İklim Öngel’in haberine göre; muhalifler bugün saat 11.00’de Meclis’te basın toplantısı düzenleyecek. Yasamayı temsilen bir milletvekili, yerel yönetimleri temsilen bir belediye başkanı, örgütü temsilen birer il ve ilçe başkanı, kadın ve gençlik kollarından birer kişi ile CHP’nin en üst karar alma organı PM’yi temsilen bir kişi açıklama yapacak. Muhalifler toplantıda, seçimli olağanüstü kurultay için çağrı yapacak ve resmi imza sürecini başlattıklarını ilan edecekler.

İLK İKİ GÜN TAHMİNİ

İnce’ye yakın isimler, Türkiye genelinde 81 ilde 900 civarında değişim isteyen delegenin bulunduğunu bunların bir kısmının “bekle gör” taktiği izlediğini kaydetti. İnce ekibi, ilk iki günde gerekli imzanın yarıdan çoğunu toplayacakları konusunda hemfikir. Muhaliflerin seçimli kurultayı toplamak için en az 625 imzaya ihtiyacı var. Değişim isteyen ve İnce’ye yakın il ve ilçe örgütleri ise bugünden itibaren noter aracılığıyla imzalarını vermeye başlıyor. Bazı il ve ilçelerde gerek “gövde gösterisi” yapmak için gerekse bir terslik olmaması amacıyla notere toplu olarak gidilmesi planlanıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.07.2018 10:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-07-16 11:34:26

Allahın izniyle Kılıçtaroğluna güle güle diyecek şanlı CHP delegesi

Avatar
Davut kazancı 2018-07-16 11:35:20

Hayırlı olsun olaması gereken oldu

Misafir Avatar
2 İŞE YARAMAZ 2018-07-16 17:52:52 @Davut kazancı

Sahte tebessümler, ihanet dolu dokunuşlar, kindar hareketler, nefret hisleri içinde milleti kandırmya çalışıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şşşştt lenn 2018-07-16 13:26:33 @Davut kazancı

Kemal ve muarrem gelin buraya..........BÜYÜK AJAN GORGE

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tunceli 2018-07-16 11:36:36

Malesef kılıçtaroğlu bu işi kıvıramadı gitmesi gerekliydi

Avatar
Söz konusu Vatansa.CHP 2018-07-16 11:42:11

Değişim şart oldu.Vatanımızın chp eskiden daha çok ihtiyacı var

Avatar
Atatürk büyük devrimci 2018-07-16 12:41:09

Çağın en büyük devrimci lerinde mustafa kemal Atatürk kadın hakları Avrupanın çeşitli ülkelerinden önce verdi bu gun çağdaş demokratik laik Cumhuriyeti kuran Atatürk insan ozgur düşünce konusunda fikir sahipse eger mustafa olmasaydi bu gun bizi yoneten siyasi partilerin bas kanları olmazdi milletvekilli olmazlardi bakan baskan memur bile olamazlardi mustafa kemal fırsat eşitliği sayesinde oldu. Türk halkı her kazanımı mustafa Kemale borcludur kadınlar bu gun okuyorsalar ATATÜRK borclular .

Avatar
Boş laflar 2018-07-16 10:46:15

Yok 655 imza toplamış lar 900 imza toplamış lar boş laflar şimdi kadar 1 imza topliyamadiniz halen konuşuryorsunuz toplayan her gün konuşmaz. Genel merkeze imzaları verir .kurultay sürecini başlatır. Burdaki amaçları şu kadar imzasız var genel merkezi sıkıştırip belediye Başkanların secim.inde ortak istiyorlar. Kemal beyin plani ise tüm belediyelerde ön secim yaptırıp 2 aylık süre içinde bitirecek buyuksehir belediye Başkanların kendisi belirleyecek genel başkanlık yetkisine. Diğerleri içinde on secim yapılacak temuz da açıklanacak hepiniz sah mat olacaksınız basin açıklamasını ince yapsın açık olsun yürekli olsun insanlar arkada insanları one süreleri kendilerini gizleyenleri sevmez.

Misafir Avatar
chp 2018-07-16 11:43:36 @Boş laflar

CHP amerikanın çalışma ofisi. teröristleri savunma avukatlığı, uç ara isyankarlra yol gösterme destek verme topluluğudur.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ÖNCE KENDİNDE ADALET 2018-07-16 11:42:39 @Boş laflar

CHP li numaracılar, numaracı adaletçiler. siz önce kendinşz adil olun. sahtekarlar. bir birlerini yiyecekler. sizden devlet adamı olmaz, siyasetçi olmaz. ne kılıçdaroğlu nede ince asla lider olamazlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Can a cevppp 2018-07-16 11:39:47 @Boş laflar

Can adlı yorumcu..... Mİnceye hayranmısının lenn. tacizdenmi hoşlanıyosun?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
YANLIŞ anlatmayın 2018-07-16 11:32:20 @Boş laflar

CHP de i liderlik yarışı değil KOLTUK KAVGASI var. Ne ince Ne Kılıçdaroğlu hiç birinde liderlik vasfı yoktur.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
can 2018-07-16 11:06:01 @Boş laflar

değişim şart ince başkan olacak inş.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dansöz aydın a 2018-07-16 11:37:42

Ne oldi dansöz aydın şimdide Muharrem ince takıntın hayırdır

Avatar