banner87

CHP İstanbul İl Kongresi başladı!

CHP’nin bugün demokrasi şöleni şeklinde geçmesi beklenen İstanbul İl Kongresi’nde Canan Kaftancıoğlu ve il başkanı Cemal Canpolat yarışıyor. Bostancı Gösteri Merkezi'nde gerçekleştirilen İl Kongresi saat 10.00'da başladı.

CHP İstanbul İl Kongresi başladı!

CHP’nin bugün demokrasi şöleni şeklinde geçmesi beklenen İstanbul İl Kongresi’nde Canan Kaftancıoğlu ve il başkanı Cemal Canpolat yarışıyor. Bostancı Gösteri Merkezi'nde gerçekleştirilen İl Kongresi saat 10.00'da başladı.

13 Ocak 2018 Cumartesi 10:54
CHP İstanbul İl Kongresi başladı!

36’ıncı CHP İstanbul İl Olağan Kongresi Bostancı Gösteri Merkezi'nde yapılıyor. Partililer, saat 10:00'dan itibaren salonu doldurmaya başladı. 654 delegeden oy kullanacağı seçimde, iki aday yarışıyor.

Daha önce İstanbul il örgütünde görev yapmış olan Canan Kaftancıoğlu’nun CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu tarafından desteklendiği iddiaları üzerine Kılıçdaroğlu, ‘taraf olmadığını’ her iki adaya da iletti.

Kılıçdaroğlu'na yakın isimler, son günlerde gazetecilere, CHP liderinin  “2019 seçimlerine kavgasız gitmek istediğini" ve bu yüzden "orta yol" izlediğini söylüyor.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da katılacağı kongre için Bostancı Gösteri Merkezinin içi de pankartlarla donatıldı. En dikkat çekeni ise halen tutuklu bulunan CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu'nun fotoğrafının yer aldığı ve üzerinde "Buluşacağız özgürlükte, yarınlar bizim " yazılı pankart oldu.

DEMOKRASİ ŞÖLENİ

CHP’de 3-4 Şubat'ta Ankara'da yapılacak 36'ncı Olağan Kurultay öncesi il kongreleri bugün tamamlanıyor. CHP'de il kongreleri süreci İstanbul'da gerçekleşecek olan il kongresiyle final yapacak. 223 büyük kurultay delegesi ile en fazla delegeye sahip örgüt olan İstanbul’da, İl Kongresi bugün Bostancı Gösteri Merkezi'nde gerçekleştirilecek

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da katılacağı kongrede, doğal delegelerle beraber 656 delege yeni başkanı belirleyecek. Adaylar, toplam delegenin bir fazla oyunu arayacak. İstanbul İl Kongresi 38 ilçede seçilen il delegeleriyle yapılacak. Bahçelievler İlçe Kongresi yapılamadığından il kongresinde temsil edilemeyecek.

Demokrasi şöleni havasında geçmesi beklenen İstanbul İl Kongresi'nde mevcut İl Başkanı Cemal Canpolat ile PM Üyesi Canan Kaftancıoğlu yarışacak.

Cemal Canpolat adaylık açıklamasında şu mesajı vermişti: "Bizim hedefimiz parti içinde iktidar değildir. Parti içindeki arkadaşlarımıza sadece başarılar dileriz. Bizim bir tek hedefimiz vardır. AKP'nin 94'ten beri yürüttüğü bu yolsuzluk, bu hırsızlık, bu talan düzenini yıkacağız. Yerine Cumhuriyet Halk Partisi'nin, Mustafa Kemal Atatürk'ün anlayışını dikeceğiz. Bize güvenen milyonlar var. O milyonlarla beraber sokağa çıktığımız gün Türkiye'yi size dar ederiz. Bunu sizin bilmenizi istiyoruz. Biz artık sokaktayız, sokakta bunun mücadelesini yürütmeye devam edeceğiz. Halkımızla bütünleşmiş durumdayız."

Canan Kaftancıoğlu ise "Kongre bittiği andan itibaren ben 39 ilçenin ilçe başkanı olmaya kararlıyım bu bir. Kongre yarışındaki farkların tümünü arkamızda bırakarak, büyük görevimizin sorumluluğunda ve bilincinde olarak hepimizin yapabileceği her türlü katkıyı bir araya getirip yeni bir dönem için adayım, İstanbul'u kazanmak için adayım. İstanbul'u kazanmakla kalmayıp, tek aday yönetimini sonlandırmak için adayım. 2019 İstanbul Büyükşehir'i partisine ve memleketine kazandıracak olan o inanmış ekibin öncüsü olarak adayım ve biliyoruz ki başaracağız" ifadelerini kulanmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.01.2018 13:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şimdi CHP zamanı 2018-01-13 12:52:53

İYİKİ VARSIN ŞANLI CHP.İYİ CHP BİRİSİYİM.SENİNLE GURUR DUYUYORUM EY ŞANLI CHP

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-13 14:22:20 @Şimdi CHP zamanı

Kilicdaroglunu baronlara karanlik guclere yedirtmeyiz nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp satiyor ureten degil tuketen ulke olduk 2018-01-13 14:21:10 @Şimdi CHP zamanı

100'den fazla devlet kurumu için özelleştirme hamlesi
https://www.youtube.com/watch?v=0-0k6M-HiFY

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp ye iktidarmı? AMANNN 2018-01-13 11:23:08

chp liler sizi ajanlar, siz talan, yalan, çaldılar deyip milleti kandırıp ülkeyi batırmak, satmak istiyorsunuz. siz teröristlerle koyun koyuna kucak kucağasınız. başınızdada FBI VE CIA ajanları var. düşün yakamızdan artık. chp ye teslim olmak ABD ye İsraile teslim olmak demektir.

Misafir Avatar
satilcak ne kalmiski ?? 2018-01-13 14:19:32 @chp ye iktidarmı? AMANNN

Türkiye'nin Satılması... Gerçekler...
https://www.youtube.com/watch?v=3J76ZvGbf8A
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız"
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc
Yabancılara Satılan Türk Bankaları
https://www.youtube.com/watch?v=c271pySeEtg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp yeterince satti 2018-01-13 14:15:27 @chp ye iktidarmı? AMANNN

satilcak ne kaldiki ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-13 14:14:29 @chp ye iktidarmı? AMANNN

Kilicdaroglunu baronlara karanlik guclere yedirtmeyiz nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
trolcuk fantezin seninle ucmus hizini alamamisin 2018-01-13 14:12:12 @chp ye iktidarmı? AMANNN

uc farkli nikle yazmisin birde asistanin aydin a copy paste yaptirmisin Hahahaha komik trol hahaha
chp ye iktidarmı? AMANNN
aynen
bişe beklenmez bunlardan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-13 14:06:10 @chp ye iktidarmı? AMANNN

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aktroller siz cok tehlikeli olmaya 2018-01-13 14:05:00 @chp ye iktidarmı? AMANNN

basladiniz hakkini arayani ajan majan fetocu pkk li ilan ediyorsunuz siz gidin kendi gazetenize burda algi operasyonunuz ise yaramiyor balyoz ergenekon da dersimizi aldik bida bizleri hic kimse kandiramaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iftiraci seni 2018-01-13 14:01:45 @chp ye iktidarmı? AMANNN

kilicdaroglu bop esbaskani degilki hadi ordan iftirani yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-01-13 11:49:56 @chp ye iktidarmı? AMANNN

Ha fbı ha cıa elemanı ha kılççıdaroğlu. sadece kılıçdaroğlu chp genel başkanı sıfatı ile iş yapıyor ama asıl görevi FBI VE CIA nın hizmetçisi.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bişe beklenmez bunlardan 2018-01-13 11:48:04 @chp ye iktidarmı? AMANNN

Meclisin huzurunu bozan chp kendi kurultaylarında bile kavga yaka paça birbirlerine giriyorlar. bunlar milletvekili değil , yönetici değil çırak bile olacak kapasidede değiller.. eee içkiyi, zinayı, kumarı, savunan bir zihniyetten ne beklenir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-01-13 12:51:21

Bir insan nasıl ben insan deyilim ben bir adi yaratık KANAL-FARESİ yim der.işde bu Aydın piçi de böyle adi bir yaratık işi gücü Erdoğan yalakalığı.Ahlaksız Karektersiz Pislik.

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÜN CHP'Sİ ÇOK YAŞAAA 2018-01-13 17:32:50 @Kanal faresi Aydın

ATATÜRK'ÜN CHP'Sİ ÇOK YAŞAAA
NO akp NO akp
YES chp YES chp

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-01-13 11:23:32

CANAN KAFTANCIOGLU HAZİRAN HAREKETİ VE HDP KOKENLİDİR, CHP İLE UTUSAMAZ,İSTANBULU ALMAK İÇİN İLİMLİ MERKEZE YAKIN ADAM LAZIM..KARAYALCININ GİZLİ ADAYIDIR.KARAYALCIN TUNCELİYİ PKK YA VEREN DERİN YAPININ ADAMI.BU KADAR ALÇAKLIK HAİNLİK OLURMU.CHP NİN KALESİ TUNCELİYİ HDP YE VERİYOR,İTİFAK YAPIYOR NASIL İTİFAKSA TURKİYEDE BİR İLCE BELEDİYESİ ALIYOR HESAP EDİN NASIL AMACLAR GUTUGUNU

Misafir Avatar
aydın 2018-01-13 16:06:29 @aydın

CANAN KAFTANCI OGLU NUN ATTIGI TWEETLER BU SİTEDEN GORUN
https://www.haberler.com/kilicdaroglu-ndan-partililere-mesaj-10449787-haberi/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın trolu trolluk maasin ne kadar ?? 2018-01-13 14:09:32 @aydın

7 / 24 trolluk maasin 1000 tl mi ???sana 1000 tl bile cok ben sana zirnik vermezdim cunku iftiralarin hic inandirici degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-13 12:09:53 @aydın

OKTAY EKSİ MUSVETESİ,(HURİYET GAZETESİ BAŞ YAZRIYDI) CANAN KAFTANCIOGLU DEMİŞ,BU UTANMAZ ZAMAN GAZTESİNE SİPER OLMUSTU FETO BOZUNTUSU OKTAY.SİMDİDE CHP YE İLAGAL YAPIYI BENİMSEMİŞ CANAN KAFTANOGLUNU ONERİYOR

Beğenmedim! (2)