banner87

'CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve Demokrat Parti ittifakta anlaştı'

CHP, İYİ Parti, SP ve DP milletvekilliği seçimleri için kendi arasında anlaştığını duyurdu. Partiler seçime ittifak halinde girecek.

'CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve Demokrat Parti ittifakta anlaştı'

CHP, İYİ Parti, SP ve DP milletvekilliği seçimleri için kendi arasında anlaştığını duyurdu. Partiler seçime ittifak halinde girecek.

02 Mayıs 2018 Çarşamba 00:20
'CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve Demokrat Parti ittifakta anlaştı'

CNNTürk'ten Ünal Kaya'nın haberine göre, CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve Demokrat Parti ittifakta anlaştı. Buna göre perşembe günü liderler zirvesi yapılarak ittifak ilan edilecek.

Habere göre, bugün partiler arasında yapılan görüşmede ittifakın protokolü hazırlandı. Demokratik parlamanter sistem vurgusu yapılan protokol, belirli ilkeler bütünü halinde yazıldı.

İttifakın perşembe günü gerçekleşecek liderler zirvesinde ilan edileceği bildirildi.

İTTİFAKIN İSMİNE LİDERLER KARAR VERECEK

Bugün gazeteci İsmail Saymaz’ın ittifak için açıkladığı “Demokrasi İçin Milli Birlik” veya “Demokrasi İttifakı” isimleriyse ittifak ismi olarak netlik kazanmadı. İttifakın ismi 4 parti liderinin ortak kararıyla belirlenecek.  

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.05.2018 01:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NUR TOPU GİBİ BİR 2018-05-02 00:43:14

İTTİFAK DOĞDU,HAYIRLI UĞURLU OLSUN.

Misafir Avatar
AMAN DİKKAT 2018-05-02 09:04:28 @NUR TOPU GİBİ BİR

bu ittifak nikahsız evlilik., nikahsız çok eşliliktir. bekleyin görün daha ne piç ler çıkaracaklar. chp, hdp, iP ve daha daha...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
evet 2018-05-02 09:02:54 @NUR TOPU GİBİ BİR

chp hdp iyi parti aynı çizgidedir. hepsi Türkiye aleyhine çalışıyor.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
düzenbaz hain muhalefet. 2018-05-02 09:02:09 @NUR TOPU GİBİ BİR

tamam bu dediklerinizi tükürdüğünüzü yemiecekseniz imzanızı atın. PEKİ HDP nerde? yarın HDP yi katmayacakmısınız aranıza?
sizi gidi sahtekarlar sizi. bu halk teröre ve destekçilerine vede işbirlikçilerine itibar etmez.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bb debelenen deyyus 2018-05-02 08:57:03 @NUR TOPU GİBİ BİR

abdestsiz namaz kılan ,dindar gözüküp borçlarını ödemeyen daha gasıl aptesti almasını bilmeyen pislik bir toplum yarattınız.sende eminim namaz kılmayan tiplerdensindir.dinsiz daha iyi hiç yoktan dürüstçe ben inanmıyorum deyiyor sizin gibi 1000tl ye vatanını satmıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-05-02 08:28:44 @NUR TOPU GİBİ BİR

NUR TOPU GİBİ BİR x----------------yanlış dedin lenn İHANET doğru desen tam doğruyu söylerdin.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
CHP, İYİ Parti, SP, DP 2018-05-02 00:56:59 @NUR TOPU GİBİ BİR

Butun renkler bir araya geliyor. Iste birlikte kardesce yasama boyle saglanir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BENCE ISMI 2018-05-02 00:46:41 @NUR TOPU GİBİ BİR

HUZUR ITTIFAKI OLSUN. ULKEMIZIN EN COK IHTIYACI OLAN SEY BUDUR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derin 2018-05-02 00:31:36

Hayırlara vesile olur inşAllah .Dosluk kardeşlık ve huzur içinde olun .Aman nazarlara gelmeyin yolunu açık engelsiz olsun .

Misafir Avatar
AKP YE NEDEN OY VERMELİYİZ DİYEN İT 2018-05-02 08:53:53 @Derin

ŞİMDİDE PARAMIZLA YATIYORUZ GEBEŞ ozamanda parası olan yatıyordu bu zamanda eskiden benim sağlık cüzdanımla bütün mahalle muayene olur beleşten ilacını alırdı şimdi.geçensene osmancık pirinç 3 tl.idi şimdi 6 tl. rüşvetçi bakanların yargılamadılar.erken seçime gitmek vatan hainliği olur dediler uymadılar çiftçinin anasını bellediler onlar topragını belleyemedi fetö ile beraber ortak devlet kadrolarına girdiler işte bu yüzden akkpye oy verilmez.lider dediğin örnek olur çalmaz evde para saklamaz çocuklarına adam gibi askerlik yaptırır.bugün açıklanan paket gibi 10 paket açıklasada eşşek gibi bizede verecek onun için alırız herşeyi oyumuzuda vermeyiz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP ye oy neden vemeliyiz? 2018-05-02 08:39:38 @Derin

AKP öncesi hastanelerde hamam böcekleri karıncalar cırıt atıyordu. yerler duvarlar pislik kir içindeydi. üstelik insan seli vardı kuyruklar caddelere taşıyordu. . ah benim güzel yurdumun güzel insanları ne acılar ne kara günler çekmişsiniz. BU günleri gösteren Rabbimize şükürler olsun.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
AKP ye oy neden vemeliyiz? 2018-05-02 08:37:29 @Derin

AKP öncesi hastanelerde yatan hastalar 15 20 kişi bir odada yatırılırdı.sekiz on kişilikler konforlu sayılırdı. iki üç kişilik odalarda zenginler komutanlar brokratlar yatardı. bu gün devlet hastanelerimizde en fazla hasta yatak sayısı 3 tür oda pek az tek veya iki kişilik.. ve artık hiç bir türk vatandaşı param yok, sigortam yok hastaneye gidemiyorum, ilaç alamıyorumdemiyor. çünkü her vatandaş artık AKP nin kanunu le sigortalıdır. sgk lıdır. YALAN DİYEN VARSA ÇIKSIN YALAN DESİN.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Muhalefetten_Kötü_OY_UN 2018-05-02 08:27:42 @Derin

Halkımız bilmesi ve görmesi lazım. FETÖNÜN VE PKK nın Türkyede beli kırıldı. FETÖ VE PKK taraftarları Türkiye karşıtı herkes birlik olup akp yi iktidardan indirmek ve hapisteki tüm FETÖ VE PKK lıları serbes bırakmak. bunu halkımıza anlatmak lazım. AKP Bu eşkiya grupklarına bu ülkeyi ALLah rızası için bırakmamalıdır.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 00:39:14

Tıpkı Gezi'de olduğu gibi sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir muhalefet olacak sarayın bütün planlarını bozacak. Eeeee tabiat kanunu her şeyin sonu vardır. Vatandaş uyandı sandıkta hesaplaşacak

Misafir Avatar
kültür_ 2018-05-02 08:33:33 @Vatandaş

@Vatandaş x--------------Tıpkı Gezi'de olduğu gibi sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir muhalefet olacak****aynen CHP HDP PKK hepsi bir arada ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİNİ ORTAK İŞGAL EDİN DEĞİLMİ? AKM de pkk teröristin , apo eşkiyasının paçavraları ve ATATÜRKÜN posteri AKM de yan yana asıldı. ortaklar sizi. eşkiya dostlarınızda sizde sandığa gömüleceksiniz. başka çara yok. hainlere bu ülkede yer yok.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 00:40:15

Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar
AKP'NİN HİKAYESİ BİTTİ! 2018-05-02 01:09:23

CHP'NİN HİKAYESİ BASLIYOR

Avatar
aman perinçekleri içinize almayın 2018-05-02 01:13:02

perinçekler içinize sızarsa ikinci turda hdp den oy gelmez onlarin tek derdi ölü kürt baska politikaları yok turk kürt kardesliginin 100 yillik katliyamci ittihat ve terakki hareketi onlar.bu ulusalcilar osmanliyi mahvetti hayalleri yuzunden simdide bu ölü kürt hevesleri yuzumden turkuyeyide mahvedecekler benden soylemesi

Avatar
Cancan 2018-05-02 02:32:04

Kıçından element uydurma bence akp şuurunu kaybetti kim ne konuştuğunu bilmiyor ağzı olan konuşuyor

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-02 02:18:17

Fuck of mother fucker AYDIN.