banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP kurultayında çarşaf liste mi blok liste mi olacak? İşte cevabı

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl, CHP’nin Şubat ayında yapılacak olağan kurultayı ile ilgili açıklamada bulundu.

CHP kurultayında çarşaf liste mi blok liste mi olacak? İşte cevabı

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl, CHP’nin Şubat ayında yapılacak olağan kurultayı ile ilgili açıklamada bulundu.

25 Ocak 2018 Perşembe 21:06
CHP kurultayında çarşaf liste mi blok liste mi olacak? İşte cevabı

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl, “Olağan kurultayda tüzüğümüz çarşaf listeyi öngörüyor. Ancak ilçe ve il kongrelerinde olduğu gibi kurultayda da kurultay delegelerinin kararı farklı olursa bu karar geçerli olur. Bizim böyle bir talebimiz yok. Ama irade tamamen kurultay delegelerinin iradesi" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl, CHP'nin şubat ayında yapacağı 36. Olağan Kurultayı'na ilişkin açıklamalarda bulunurken, kurultayda tüzüğün çarşaf listeyi öngördüğünü kaydetti.

CHP kongrelerinin diğer partilerden farklı olarak gerçekleştiğine dikkat çeken Bingöl, "Olağan kurultayda, tüzüğümüz çarşaf listeyi öngörüyor. Ancak ilçe ve il kongrelerinde olduğu gibi kurultayda da kurultay delegelerinin kararı farklı olursa bu karar geçerli olur. Bizim böyle bir talebimiz yok. Ama irade tamamen kurultay delegelerinin iradesi" dedi.

Kurultay temalarının "adalet ve cesaret" olduğunu hatırlatan Bingöl, bunun kamuoyunda ciddi kabul gördüğünü ve olumlu dönüşlerin geldiğini ifade etti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
elfida 2018-01-25 22:06:19

oyumuz chp için

Misafir Avatar
Türkiye CHP diyor 2018-01-28 03:02:24 @elfida

''CHP'' DİYENLER ? Begen 79 milyon

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inci 2018-01-27 22:27:09 @elfida

Milletin hayatı tehlikeye maruz kalmadığı sürece, harp bir cinayettir.
Mustafa Kemal Atatürk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP HEP DIK DURDU 2018-01-27 16:14:23 @elfida

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
LOVE STORY Filmi 2018-01-27 15:53:11 @elfida

perincek and bahceli and erdogan cok yakinda tv den izlermiyiz filim tutarmi ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Polemik bitsin 2018-01-25 22:47:56

oyumuz CHPye gitsin

Avatar
Adalet 2018-01-25 23:13:24

Ne olursa olsun.bu düzeni değiştirmek lazım.millet aç aç aç

Avatar
Tak dedi canıma tak tak tak 2018-01-25 22:00:20

oyumu kime vericem bak bakk CHP CHPye vericem bak bak Düşmanları çatlatacağım çat çat çat hihi

Misafir Avatar
akp 2018-01-27 01:28:31 @Tak dedi canıma tak tak tak

Neden Türk milleti, Türk bayrağı, Türk Devleti, Türk vatanı" diyemiyor ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafa Kemal Atatürk ölümsüzdür 2018-01-26 14:06:55 @Tak dedi canıma tak tak tak

https://www.youtube.com/watch?v=d_uWPvaHELU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roman kızı 2018-01-26 11:54:23 @Tak dedi canıma tak tak tak

Tak dedi canıma tak tak tak
oyumu kime vericem bak bakk CHP CHPye vericem bak bak Düşmanları çatlatacağım çat çat çat hihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap anaoukuluna kadar indik yani 2018-01-25 22:32:43 @Tak dedi canıma tak tak tak

bakalim daha ne kadar inisin olacak sözün bittigi yerdeyiz kişisel saldirilarin başladigi yerde ben yokum
ben bilinçli tüketiciyim gerisi seni ilgilendirmez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-01-25 22:09:49 @Tak dedi canıma tak tak tak

anaokulundan daha kurtulamamissin. Ciddiyetini koruyamiyan bir kisi bin tane oy atsa ne olur? Hem neden chp , Atatürkcülükle kisitlamadan izah edermisin. Parti programini okudunmu anladinmi ?

Beğenmedim! (5)
Avatar
1 animi paylasasim geldi 2018-01-26 00:36:28

bodrumda tatildeyken internet cafeye gitmistim sakalli pala biyikli erkek bayan nikindeydi resmen şok olmuştum sonra gülmekten cafeden kaçtim hatirladikca g ü

Misafir Avatar
yazinin devami 2018-01-26 00:38:22 @1 animi paylasasim geldi

gülesim geliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sarayın Kanal Faresi Aydın 2018-01-26 01:34:06

Madolyonun diğer tarafı bir yerine.nokta nokta

Avatar
Zübük 2018-01-25 21:58:49

Sükürler olsun listenin carsaflisinida cikardik.
Dostca söylüyorum chp bu kafayla sittin sene iktidar olamaz. Sokaklara sahip cikmasi gerekir. Adalet yürüyüsünün cok olumlu oldu fakat sonunu getirmediler , milleti pic gibi , hic bir aciklama yapmadan ortada biraktilar.

Misafir Avatar
evet millet aç aç aç 2018-01-26 00:39:43 @Zübük

o yuzden artik CHP zamani

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
begenmiyen merak ettim ben ne yazdim ?? 2018-01-26 00:26:20 @Zübük

yoksa google translate mi kullandin hihihi
ja ja komedi filmini izliyesim geldi 16 dakika sonra
Wers glaubt, wird selig

Beğen (1) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dr.Ümit Kocasakal Bey 2018-01-25 23:40:44 @Zübük

Vatan partisine gecse vatan partisi belki meclise girme sansini bulur perincekle olcak is degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Devrimci ve Demokrat 2018-01-25 23:38:01 @Zübük

Uğur Mumcu okudunuzmu arkadaslar ?? Mr.gulizar okumus olmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunu okudunuzmu arkadaslar. 2018-01-25 23:28:33 @Zübük

https://odatv.com/chpdeki-o-degisiklik-baskan-adaylarinin-onunu-nasil-tikadi-2501181200.html

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
hav hav miyav miyav ai ai 2018-01-25 23:28:26 @Zübük

hayvanlara şiddet uyguluyan hayvanlara tecavüz eden hayvanlari öldürenler veya hayvanlari dövüştürenler horozcular gibi yani hepsi ağir yargilansin tecavüz eden pedofiller hadim edilsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elfida 2018-01-25 23:13:23 @Zübük

Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oldu olcak hepimiz gazi olalim 2018-01-25 23:07:25 @Zübük

millet olarak fedakarlik yapip cumhurbaskaninin kislik sarayini yazlik sarayini bi yigin koruma ordusunu luks ucaklarini luks arabalarini ortulu odenegini basbakanin ortulu odenegini oduyoruz
millet gazilik madalyasini coktan haketti oduye oduye sirtimiz kambur oldu be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
medya akp icin calisiyor 2018-01-25 22:54:39 @Zübük

trt ye bi yigin para oduyoruz hep akp reklami yapiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bir bayan olarak devrimci 2018-01-25 22:44:40 @Zübük

sözü hiç aklima gelmezdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
benim tercihim objektif medya 2018-01-25 22:40:34 @Zübük

bilinçli tüketiciyim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gülizar beni 2018-01-25 22:38:02 @Zübük

hislerim yaniltmaz neyse uzatmiyalim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ja ja komedi filmini izliyesim geldi 2018-01-25 22:37:03 @Zübük

Wer’s glaubt, wird selig

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gülizar 2018-01-25 22:27:26 @Zübük

Ben devrimci ve demokratim, bana catanlar videoyu seyrettinizmi di? Nasil?
Ben trol falan degilim chp düsmani hic degilim!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
haha 2018-01-25 22:22:41 @Zübük

bende inandim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iftiranizi yemeyiz e 2018-01-25 22:16:37 @Zübük

https://www.youtube.com/watch?v=5FkgMdAPcRg

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Gülizar 2018-01-25 22:15:38 @Zübük

Kadinligimi birak hala cinsiyet degistirmedim. suna bak, https://www.youtube.com/watch?v=5FkgMdAPcRg

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Gülizar 2018-01-25 22:12:17 @Zübük

Gazeteleri arastirin bakin, google amcaya sorun, iftira atacak kadar karaktersiz degilim!

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
gülizar icimden bir ses 2018-01-25 22:09:47 @Zübük

sanki senin murat veya hasan oldugunu veya mehmet olabilecegini soyluyor neden acaba ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gülizar iftiranizi 2018-01-25 22:07:47 @Zübük

yemeyiz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gülizar 2018-01-25 22:06:10 @Zübük

chp linin biri 70 senede 7 kere iktidar olamadik neyi tartisiyorsunuz deyince adami dövdüler !

Beğenmedim! (3)
Avatar
aydın 2018-01-25 23:14:52

madalyonun diger yuzu fikri sagalar derinden derinden ilerliyor,partideki ataturkculeri kusturmek kaçırmak iiçin istanbulda hdp ci kişiyi seçtirdiler bu manevra ile chp nin oylarıda duşecek karadeniz trakya başta.ve yerel seçimde kılıçtaroglu istifa edecek.bunlarda zaten yeterince delege ele geçirildi ve kongerde goruntude ılımlı emenetci turruva atını seçecekler ve chp marjinaleşecek idasını yitirecek bop un onu açılacak terdip bu.kılıçtaroglunu mumla arayacagız

Misafir Avatar
aydin sen cok zavallisin kilicdaroglunu 2018-01-25 23:33:41 @aydın

bi yerden yere vuruyon sonrada mumla ariyorsun sen kendinle celisiyorsun
benim icin kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan yana vatandastan yana

Beğenmedim! (0)