banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP kurultayında Erdoğan sürprizi

CHP Kurultay salonunda, ekranda birden bire hiç beklenmedik bir kişi çıktı: Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan.

CHP kurultayında Erdoğan sürprizi

CHP Kurultay salonunda, ekranda birden bire hiç beklenmedik bir kişi çıktı: Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan.

03 Şubat 2018 Cumartesi 09:54
CHP kurultayında Erdoğan sürprizi

CHP’nin 36. Kurultayında dev ekrana, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ve Başbakan Binali Yıldırım'ın ‘eyyy Kılıçdaroğlu’ seslenişleri yansıtıldı. Ardından ise Türkiye'nin eğitim, tarım, sağlık konusunda dünya sıralamalarında düştüğü son sıralar tek tek sayıldı. Ekrana Erdoğan ve Yıldırım’ın ‘eyy Kılıçdaroğlu’ seslenişleri arasında yansıtılan en vurucu sloganlardan biri de ‘geçmediğimiz köprülere para ödüyoruz’ oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.02.2018 11:16
Anahtar Kelimeler:
KurultayCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kazım 2018-02-03 10:52:31

Süleyman bey,16yıldır sünni siyaset yönetiyor.Cumhuriyet tarihinde olmadık,arsızlık,hırsızlık,kadın cinayeti ve kız erkek demeden küçük çocuk istismarı gördük.Bırakın birazda alevi yönetimi olsun.

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-03 14:34:15 @Kazım

yönetim hic kimseye birakilmaz hak edlip alinir. Eeee birakinda biraz da aleviler yönetsinmis mis. Devleti yöneten kisilerin liyakat sahibi olmalari gerekir. Din ile mezhep ile ne alasai var.. Bu zihniyetle türkiye anca batar, uygarligin pesinden nal toplar. Böyle giderse Kafa ayni kafa akp=chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kazım beye selamlar 2018-02-03 13:42:37 @Kazım

kıymetli kardeş mesele alevi sünni yönetimi değil adil bir düzen adil bir yönetim gerçekten sünni olup peygamber sünnetini kendine şiar edinenler arsızlık hırsızlık yapamaz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dostca elestiri. 2018-02-03 11:58:41

16 yildir chp nin muhalefet yaptigi akp baskani tayyip daha da cok güclendi. yargi, ordu ve emniyeti eline gecirdi. Yukarida hala alevi sünni iktidari söylemleri yapan bölücüler var. Bir devlet din eksenin de yönetilir ise diger tarafa baski uygulayacak demektir. Bunlarmi demokrat? Takim tutar gibi taraftar olmak cahil isidir . Iktidara gelmek istiyorsan yanlislarida elestireceksin. Simdi simsekleri üzerime cekebilirim ama bu benim dogrularim.

Misafir Avatar
K.Kadir 2018-02-03 14:38:00 @Dostca elestiri.

akp baskani tayyipi hapishanden baskanliga kadar refakat eden chp den umut bekliyenlere üzülüyorum. Bir kendinize sorun chp muhalefet yapmasina ragmen tayyip nasil bu kadar güclendi ? Yasasin halkin devrimi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATA GENÇTÜRK 2018-02-03 11:47:13

Türkiye Cumhuriyeti’nin en büyük sorunu yüksek mevkilerde bulunan şahısların,seçilmişlerin,bakanların,bürokratların,yöneticilerin yolsuzluk,rüşvet,vatana ihanet ve kendi çıkarlarını halkın çıkarlarından,ülkenin menfaatlerinden daha üstün ve daha önde tutmalarıdır.Bu yanlışlara karşın sorgulayan,hesap soran,ülkemizin ahlaklı tam bağımsız,özgür,demokrat,devrimci,ilerici kimliklerine hesap vermemek,yargılanmamak,için seçimlerde başarılı olmak için tarikar ve terör örgütleri ile işbirliği yapmaları gözlerden kaçmıyor.Hal böyle olunca İnsanlar Alevi olduğu için dürüst,ahlaklı,birleştiren,ırkçılık,mezhepçilik yapmayan hep doğrunun,haklının,ezilenlerin,işçinin,köylünün yanında yer alan sayın Kılıçtaroğlu nun başarısızlığına sebep oluyor.Yani bilgisiz,kültürsüz insanların ırkçı,mezhepçi zihniyetleri Kılıçtaroğlu gib saygıdeğer insanların başarısızlığı ile sonuçlanıyor. Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine.

Avatar
süleyman 2018-02-03 10:17:01

Alevici siyaset galip gelecek,Kılıçdaroğlu yeniden kanacak ama önümüzdeki seçimleri de kaybedecek.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-03 11:57:48 @süleyman

Sen Kılıçdaroğlu nun hangi alevici siyasetini gördün angut herif.

Beğenmedim! (2)
Avatar
memet 2018-02-03 13:19:34

savaşı destekledikçe köstebek gibi toprağı başına döker

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-02-03 22:59:09

Bir zamanlar bir ""aydın denen soysuz varmış işi gücü Akape kanalında pislik kanal faresi olmakmış.

Avatar
aydın 2018-02-03 12:31:42

bu kurultay .hdp e pkk teror orgutur degildir diyecek chp deki ler hdp yi her plartfomda desdekleyecek bunun adınada ozgur duşunce denecek Allah belanızı versin

Misafir Avatar
aydin her poki yiyin sonra sucu chp ye atin dimi 2018-02-03 16:33:43 @aydın

habur oslo diyarbakir megri megri dolmabahce gorusmesi pesmergenin ulkemizden suriyeye giderken ulkemizde lahmacun yemesi sanki biz bunlari unuttuk ha hadi ordan

Beğenmedim! (0)