banner87

CHP'li Adıgüzel'den Erdoğan'a çok sert Kılıçdaroğlu tepkisi

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Onursal Adıgüzel, Erdoğan'ın Kılçdaroğlu ile ilgili sözlerine tepki gösterdi.

CHP'li Adıgüzel'den Erdoğan'a çok sert Kılıçdaroğlu tepkisi

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Onursal Adıgüzel, Erdoğan'ın Kılçdaroğlu ile ilgili sözlerine tepki gösterdi.

09 Nisan 2018 Pazartesi 01:16
CHP'li Adıgüzel'den Erdoğan'a çok sert Kılıçdaroğlu tepkisi

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na yönelik sözlerine sosyal medya kullanıcılarından tepki gelmeye devam ediyor.

Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'nu eleştirerek, 'Devletten aldığı maaş dışında tek kuruş kazanmamış adama ana muhalefet partisini emanet ederseniz olacağı bu' demesi üzerine sosyal medyada Kemal Kılıçdaroğlu'na sahip çıkan binlerce yurttaş #HelalMaaşHelallokma etiketiyle destek mesajı paylaştı. Ve saat 9'dan itibaren Kılıçdaroğlu'na destek mesajları trend topic oldu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Onursal Adıgüzel de Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na yönelik sözlerini paylaştığı videoyu, "AKP Genel Başkanı, Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu’nu; “Devletten aldığı maaş dışında tek kuruş kazanmamış” diyerek eleştirdi. Utanmasa “sen niye çalmıyorsun Eyyy Kılıçdaroğlu” diyecek. #HelalMaaşHelalLokma" diyerek tepki gösterdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adil 2018-04-09 06:45:42

hiç utanmıyor uzun

Avatar
İYİ günlere 2018-04-09 02:06:52

Artık iktidar mızrağı çuvala sığdıramıyor. Hepsi güç zehirlenmesi yaşıyorlar iktidarın Ağızlarından salyalar akıyor Kin ve nefret yaşıyorlar ve ayrışmadan besleniyorlar Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar / Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa ne fayda, kredi borcu nedeniyle bankalara rehin durumda. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor taşeron işçi çıkardığınız KHK ile işsiz kalacağından endişeli çoluk çocuk geleceklerinden endişeli benzin / motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi şimdi de elektrik zamları çıktı. Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor bir eli yağda bir eli balda olan beyler bayanlar vatandaş sandıkta de el mi yaman bey mi yaman gösterecek. İYİ günlere

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-13 09:57:46 @İYİ günlere

AKP ekonomide sinifta kaldi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KÖTÜ ye Tecrübeli chp 2018-04-09 18:37:41 @İYİ günlere

8 seçim i kaybetti. artık seçimle kazanamayacağını tecrübe etti. saldırmayla, iftiryl hakaretle seçim kazanmayı deniyorlar. bu halk bu ihanet parti CHP yi baraj altında koyacak inşAllah.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Kınıyorum 2018-04-09 18:35:54 @İYİ günlere

bu yobaz sürüsü Erdoğan Türkiyesinin gelişmesinden nimetleinden tepe tepe faydalanıyor kalkmış Erdoğanalaf söylüyor. işte bu tiplerdir yediği kaba pisleyenler.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kınıyorum 2018-04-09 18:34:58 @İYİ günlere

Bu lafını bilmeyenleri, kendini bilmeyenleri, sözünü sazını bilmeyenleri kınıyorum. benim ülkemin cumhurbaşkanına hakaret edeni kınıyorum. kendi kanları beş para etmeyenler kalkıp halkın adamına laf söylüyor. utanmazlar. kendini bilmezler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
iyi parti ve chp.ye oy vereceğiz 2018-04-09 09:35:03 @İYİ günlere

doğru yazmışsınız...şerefsizin biride BEĞENMEMİŞ..adi trol..Allah akp.yi batırsın inşaAllah...kesinlikle oy vermeyeceğiz..akp..hırsızlarına..
insan ve imanlı olan kişi asla akp,ye oy vermez..lanet kavim gibi oldu..Tam HUD as.zamanındaki mendeburlar gibi herşeyleri HİLE olmuştur..ALLAH KUL HAKKINI YİYENLERİ VE MENFAATI İÇİN ÜLKEYİ perişan edenleri ve oy verenlerini de PERİŞAN EYLESİN.....AMİN

Beğenmedim! (0)
Avatar
hoylu bey 2018-04-09 08:39:07

evde kasada parasını saklayan lider hırsız lişderdir,bankaya koysa hesabını verecek.bu konuşmadan sonra bitmiştir artık Allah kendisini böyle konuşturup haksızlıklarını ortaya çıkarıyor tuvaletten sonra kuru kuru maaşa talim etmeyen reis oldu.geçmişine bakın servetine bakın bakalım nerden gelmiş bu kadar servet .tabi hakim önüne çıkınca bunun hesabını verecek.

Misafir Avatar
Mazlumların ahhı indirir tahttan şahı...inşaAllah 2018-04-09 09:40:11 @hoylu bey

Beğenmedim! (0)
Avatar
İYİ günlere 2018-04-09 02:12:22

merdi kıpti şecaat arzederken sirkatin söyler. çingenenin merdi, kendini överken hırsızlığını söyler başka bir deyişle mert çingene hırsızlığıyla övünür ...

Avatar
İYİ Adam 2018-04-09 08:55:56

Unutmayın... Herkes er ya da geç yargılanacak. Şu günlerde paçayı kurtardığını sanan elitler, o saraylarında barınamayacaklar.

Misafir Avatar
Allahın derin adaleti ve gazabı gerekir. 2018-04-09 09:42:53 @İYİ Adam

Bu adalet mi yargılayacak..kargalar güler..be...ertesi gün serbesttir.
hakim de akp.li seçim bş.da akp.li.adalet akp.li olmuşken hangi hakim akp.ye ceza verecek_?

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAKAN 2018-04-09 20:28:09

EVET ÇOK HAKLISIN,KEMAL BEY SIZDEN YOLSUZLUK HIRSIZLIK VE PARA SIFIRLAMA KONULARINDA AKP LILERDEN EPEY ÖĞRE
NECEĞI VAR.BENCE AKP DE STAJ YAPSIN.

Avatar
1100 odalı Sarayım var-fos adam 2018-04-09 14:17:42

Erdoğan baltayı yine fena taşa vurdu.batdıkca batıyor

Avatar