banner58
Flaş Haber
Kapat

CHP'li Ağbaba: Başka cemaatlere yol açıyorlar

CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, Halk TV'de katıldığı programda AKP'nin FETÖ sonrası başka cemaatlerin önünü açtığını iddia ederek, "Şimdi başka cemaatlere yol açıyorlar... Asla akıllanmadılar" dedi.

CHP'li Ağbaba: Başka cemaatlere yol açıyorlar

CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, Halk TV'de katıldığı programda AKP'nin FETÖ sonrası başka cemaatlerin önünü açtığını iddia ederek, "Şimdi başka cemaatlere yol açıyorlar... Asla akıllanmadılar" dedi.

07 Ağustos 2017 Pazartesi 10:53
1352 Okunma
CHP'li Ağbaba: Başka cemaatlere yol açıyorlar

CHP Malatya Milletvekili ve Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, Halk TV canlı yayınında AKP'nin ülkeyi Fethullahçı Terör Örgütü'nden (FETÖ) sonra başka cemaatlere peşkeş çektiğini iddia ederek yaptığı açıklamada "Bir cemaate Devleti tahsis ettiler, onlar da gitti darbeye kalkıştı. Şimdi başka cemaatlere yol açıyorlar. Asla akıllanmadılar" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.08.2017 11:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yılmaz 2017-08-07 11:50:05

bu kış hilafet geleçek! Dervişin zikri neyse fikri de odur.Bırakın ders almayı sadece Erzurum Atatürk Üniversitesi ile Sinop Üniversitesine baksınlar Tepeden tırnağa hepsi Cemaatcı,tarikatcı !...

Misafir Avatar
koç 2017-08-07 14:03:24 @yılmaz

daha saymakla bitmez. akp herkesimi uçağa bindirdi. akp den önce uçağa ancak iş adamları, çok zenginler binerdi. ömründe yçağa binmeyen milyonlarca insan vardı . bu gün kime sorsan uçağa mutlaka binmiş. iftiracı yalancılar. bu akp nin emeği burnunuzdan gelir nankörlük etmeyin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurttaş ali 2017-08-07 13:37:49 @yılmaz

akp.ye asla oy yok..cemaatçileride milletin çoğu sevmiyor..
tehlikeli birikimdir cemaatler.....cemaatlar kapatılsın..millet istemiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ülkem 2017-08-07 11:09:35

yok yok hiç hedef saptırmayın. FETÖ SONRASI fetö patronları chpye Atatürk çüdiye sızdılar. chp de Atatürkçü kalmadı. delili ise. fetö avukatığı yapıyor tüm chp. hdp dsetekcisi chp, T C yi yıkmak isteyen iki terör örgütünün avukatı savunucusu ve destekcisi chp. başkasına hiiiiç numaradan çamur atmayın

Avatar
aydın 2017-08-07 13:19:48

sus utanmaz adam,daha dün 150 bin memur açıga alındı diyip çaktırmadan fetocuların hakkını arıyordun

Misafir Avatar
ülkem. 2017-08-07 14:00:22 @aydın

Allah dan korkun be. mazlumların yanında akp oldu hep. bu gün hasta bakıma muhtaç olanların hepsine maaş veriyor ve hepsininde bakımcısına evde kim bakıyorsa onada ayrı maaş veriyor. hastaları özel hastanelerde servisli diyaliz e gönderiyor. kimseyi aç suzuz bırakmmıyor, ölüme terke etmiyor, kimse artık hastanelerde rehin kalmıyor. artık emekliler maaş kuyruğunda ölmüyor. insafsizlar yalanla akp yi suçlamayın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet ..akp. oy yok 2017-08-07 13:39:21 @aydın

mazlumun ekmeği ile oynamak insanlık değlidir..akp.ye millet asla oy vermemeli..bu gün o mazluma yarında oy verene olabilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
bak şu konuşana. 2017-08-07 16:05:52

millet bunlara diyor hala akıllanmadılar. bunlarda akp lilere diyor. ne garip yahu