banner87

CHP'li Ağbaba: Muharrem İnce'ye gönül verenler seçim akşamı hayal kırıklığı yaşadı

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Malatya Milletvekili Veli Ağbaba, ''CHP'ye, Sayın Muharrem İnce'ye gönül verenler seçim akşamı bir hayal kırıklığı yaşadı. Aslında yeni bir başlangıç var. Artık bundan sonra yeni umutlara doğru yelken açmamız gerekiyor'' dedi.

CHP'li Ağbaba: Muharrem İnce'ye gönül verenler seçim akşamı hayal kırıklığı yaşadı

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Malatya Milletvekili Veli Ağbaba, ''CHP'ye, Sayın Muharrem İnce'ye gönül verenler seçim akşamı bir hayal kırıklığı yaşadı. Aslında yeni bir başlangıç var. Artık bundan sonra yeni umutlara doğru yelken açmamız gerekiyor'' dedi.

03 Temmuz 2018 Salı 16:04
CHP'li Ağbaba: Muharrem İnce'ye gönül verenler seçim akşamı hayal kırıklığı yaşadı

27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nde CHP'den yeniden Malatya milletvekili seçilen Ağbaba, beraberindekilerle Malatya Adliyesine gelerek İl Seçim Kurulu Müdürü Hanifi Orhan'dan mazbatasını aldı.

Seçim sonuçlarını değerlendiren Ağbaba, ''CHP'ye, Sayın Muharrem İnce'ye gönül verenler seçim akşamı bir hayal kırıklığı yaşadı. Aslında yeni bir başlangıç var. Artık bundan sonra yeni umutlara doğru yelken açmamız gerekiyor. Yeniden umutlanarak Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'ni yaşatmamız gerekiyor. Son derece vahim, kötü olaylarla karşı karşıyayız. CHP olarak yine Türkiye'nin birliği, bütünlüğü, Türkiye'nin Avrupa standartlarında bir demokrasiyle yönetilmesi için her türlü mücadeleyi vereceğiz.'' diye konuştu. (Toplumsal)

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fatsalı 2018-07-03 16:10:21

yazıklar olsun bunlar için meydanlarda birde sandıkta calıştık eren erdemi sattınız ayaga kalkamayan Allah şifa versin baykalı aday gösterdiniz bir daha oy moy yok

Misafir Avatar
t: @fatsalı x----pişşşt 2018-07-04 09:36:29 @fatsalı

Yanıt: @fatsalı x*************sen chp ye oy verdin artık pişmanlık fayda etmez. geçti borun zamanı sür eşeği niğdeye. fatsalı gel kuzum gel vatan partisine gel

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aynen 2018-07-04 09:34:55 @fatsalı

CHP den ak partiye mutlu olmak isteyenler geçebilir. ama soygun peşinde, yolsuzluk , rüşvet peşinde koşanlar, vurgun yapmak isteyenler ak partiye zaten giremez. mutlu olmak vatan millet kazansın diyen chp li ak partiye oy versin. hatta bu günden gitsin üye olsunlar. vAllahi mutlu olur huzur bulurlar.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp den AK Partiye kimler geçmeli? 2018-07-04 09:33:12 @fatsalı

Tüm demiyorum ama CHP ye oy verenlerin yüzde doksanı AK Partiye oy versin daha mutlu olurlar. diğer yüzde 10? onla zaten omurgasız bir midelerini doldurmak için chp nin kayığını yürütmeye çalışıyorlar. av bulurlarsa yiyecekler. avcı yüzde 10 u zaten AK Partide istemez. ama yüzde 90 ı vAllahi AK Partide daha mutlu our. benden söylemesi

Beğenmedim! (4)
Avatar
Gül Pembe 2018-07-03 16:16:24

sevinmiş gibi bir halin var .güleriz ağlanıcak halimize

Misafir Avatar
aynen 2018-07-04 09:38:30 @Gül Pembe

nıt: @Gül Pembe x--------ağlama lenn. kalk ayğa git saadete al üyeliği bul gülmeyi :-))))))))))))))))))))))))) saddet sizin son durağınız olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-03 16:46:41

BIZLER YANI CEHEPELILER,ATATÜRKÜ KORUMAMIZ İÇİN SIZLERE IHTIYACIMIZ YOK.NE CEHEPE ATATÜRKÇÜ CEHEPE!!!NEDE
CEHEPELI VEKILLER ATATÜRKÜN PARTISINE YAKIŞIYOR.MECLISTE KURUCUSUNUN RESMINI INDIREN CENEPELI OLAMAZ.CEHEPE
YI SOSYAL DEMOKRATLIĞA FEDA ETTINIZ.KURULUŞ FELSEFESINDEN AYRILDI.NE IDÜĞÜ BELIRSİZ INSANLARLA DOLDURULDU.
NE KALBINDE NE AKLINDA,NE DILINDE CEHEPELI OLMAYANLAR PARTIDEN VEKIL YAPILDI.NASIL IFADE ETSEM,CEHEPENIN KURULUŞ FELSEFESİ OLAN ALTI OK CEHEPENIN ONURU ŞEREFIDİR.BU ALTI OK'UN HANGISI BILHAK YERINE GETIRILIYOR.

Avatar
Marmaris'te tatilde koyunde 2018-07-03 16:46:45

Başkanlığı kaybeden şahıs 3 gun Marmaris tatil köyünde ortaya çıkıyor chp liler Üzgün alıyorlar o kişi çok mutlu gulucukler dağıtıyor secim gecesi herkesi çağırmış herkes secim kuruluna gelmiş kaybeden başkan o gece yok onun çağrısı üzerine gelen cezaevine düşüyor kaybeden başkan Marmaris'te gulucukler dağıtıyor abilerin gülü adam kazandı Tebrikler mesaj atiyor

Avatar
VatanSever 2018-07-03 19:43:30

Sizden daha büyük bir hayalkırıklığı yok karşımızda.. Çete gibi oturdunuz koltuklara bir türlü kalkmadınız yıllarca. Birde başarısızlık diyor, aynaya bak, 9 yılda ne yaptınız?.. CHP seçmeni Akşener'e verince ne yapacaksınız merak ediyorum.

Misafir Avatar
mantık..! 2018-07-04 08:30:37 @VatanSever

yarın ince ve akşener cb.adayı olsa bu yaptıklarından dolayı..asla ikisinede oy vermeyiz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-07-03 21:35:42

ince ile olmaz,chp ye yakışmaz ,o polis memuruna ettigi küfürler bir chp liye yakışıyormu,chp magdurken,chp magdur eden oluyor,

Avatar