banner87

CHP'li Balbay: Artık medya gücü yok, güçlerin medyası var!

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay TBMM'de yaptığı konuşmayı ''AKP medyada çok kanallı tek seslilik yaratmak istiyor'' açıklamasıyla resmi sosyal medya hesabından paylaşarak, ''artık medya gücü yok. Güçlerin medyası var'' dedi

CHP'li Balbay: Artık medya gücü yok, güçlerin medyası var!

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay TBMM'de yaptığı konuşmayı ''AKP medyada çok kanallı tek seslilik yaratmak istiyor'' açıklamasıyla resmi sosyal medya hesabından paylaşarak, ''artık medya gücü yok. Güçlerin medyası var'' dedi

18 Mayıs 2018 Cuma 19:30
CHP'li Balbay: Artık medya gücü yok, güçlerin medyası var!

Mustafa Balbay resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan paylaştığı ''AKP medyada çok kanallı tek seslilik yaratmak istiyor!..''  adlı videoda, ''Medyada fiilen çok kanallı bir tek seslilik yaratmaya çalışıyorsunuz. Kanal çok görünüyor ama ses tek. Artık medya gücü yok. Güçlerin medyası var. En güçlü iktidar kendinin bütün medya organlarını kendi bünyesine alarak onunla birlikte iktidarını güçlü tutmaya çalışıyor Eğer siyasetçiler medyayı tümüyle ele geçirip böylece halkı da ele geçirmek istiyorum derse  yanılıyorlar. Bu tür iktidarların tümü bugün tarihin çöplüğündedir. Yaptıkları herşeyde açığa çıkmıştır'' açıklamalarında bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.05.2018 20:51
Anahtar Kelimeler:
CHPMustafa Balbay
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MILLETI MEDYA NARKOZUYLA 2018-05-18 21:54:47

UYUTUYORLAR

Misafir Avatar
aynen. 2018-05-19 11:39:24 @MILLETI MEDYA NARKOZUYLA

kılıçdaroğlu, balbay, demirtaş, fetö, pkk , iyi parti bunlar bir elin parmakları gibi hepsi bir koldan harekett ettiriliyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OY umuzu kime verelim? 2018-05-19 11:37:53 @MILLETI MEDYA NARKOZUYLA

24 Haziran akşamı ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak. oyunu herkes ona göre versin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2018-05-19 11:36:52 @MILLETI MEDYA NARKOZUYLA

Milleti chp 80 yıl uyuttu be. ülkeye ne yatırım yaptı ne yüzde doksan dokuzu müslüman olan bir ülkeye din öğrenme dini tarz giyinme hakkı vermedibe. bir avuç inançsız insana yüzde doksan dokuzu köle etti be. ama AKP bu yüzde doksan dokuzun hakını savunduğu gibi o yüzde bir in hakkınıda savundu be. bu yüzden ben AKP diyorum. DEVAAAAM .

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-18 21:55:25

MUHARREM INCE

Avatar