CHP'li Balbay canlı yayında Erdoğan’ın tepkisini açıkladı

CHP Milletvekili Mustafa Balbay katıldığı bir TV programında, erken seçim ve gündeme dair açıklamalarda bulundu. Balbay, CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı İnce'nin, Erdoğan'ın değimiyle 'AKP'yi çıldırtmadığını ama şaşırttığını' belirtti.

CHP'li Balbay canlı yayında Erdoğan’ın tepkisini açıkladı

CHP Milletvekili Mustafa Balbay katıldığı bir TV programında, erken seçim ve gündeme dair açıklamalarda bulundu. Balbay, CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı İnce'nin, Erdoğan'ın değimiyle 'AKP'yi çıldırtmadığını ama şaşırttığını' belirtti.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 19:02
CHP'li Balbay canlı yayında Erdoğan’ın tepkisini açıkladı

CHP’li Balbay Krt’den Çağlar Cilara’nın sorularını yanıtladı. Balbay seçimlerle ilgili olarak, “Rahatlığa girmemek gerekiyor, son dakikada ne olacağı belli olmaz. MHP ve AKP şöyle düşündü ‘biz ittifakı yaptık onlar birleşemezler, ortak bir aday çıkaramazlar’ erken seçim kararının İYİ Parti’yi seçime sokmamak hem de Cumhurbaşkanlığı seçimlerini büyük bir farkla kazanmak için yaptılar, CHP ve Kemal Kılıçdaroğlu bu oyunu bozdu” dedi.

“BİZİ ÇILDIRTMADINIZ AMA ŞAŞIRTTINIZ”

Balbay Muharrem İnce’nin adaylığıyla ilgili olarak, “Muharrem İnce’yi aday göstererek Kılıçdaroğlu’nun gösterdiği büyüklük karşı tarafın beklediği bir şey değildi. Nitekim Erdoğan bizi çıldırtmadınız ama şaşırttınız dedi. Zaten o şaşırtmanın ardından tamam geldi devam geldi” ifadelerini kullandı.

“BAHÇELİ ÇEKMİŞ KIMIZI”

Erken seçimin ekonomik nedenleri de var mı? sorusuna Balbay “2002 yılı Temmuz ayında Bahçeli Bursa’da çekmiş kımızı haydi gidelim seçime dedi ve erken seçime gitti. Bahçeli’nin her zaman kendi gündemi var” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 20:54
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanMustafa BalbayCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 19:41:04

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.....TAMAM.....

Misafir Avatar
değermi? 2018-05-10 09:54:43 @Vatandaş

AKP VE ERdoğandan şikayet edenlere diyorumki: sana günde 50 lira vereceğim ayda asgari ücret maaşı benim yerime sabahtan akşama kadar TÜP KUYRUĞUNDA BİR KÜÇÜK TÜP ALMAK İÇİN BEKLE. sıcakta veya soğukta vAllahi beklemezsiniz. . bu yüzden dostlar kardeşler eski Türkiye çileli karamsar yokluk kıtlık kuyruklar dolu bir Türkiye idi. bu yüzden AKP Erdoğan ile DEVAM diyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
koç 2018-05-10 09:51:13 @Vatandaş

Kurulu düzeni bozmak isteyenlere fırsat yok TÜRKİYEM YOLUNA DEVAM EDECEK İNŞAALLAH.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
solmaz 2018-05-10 08:54:52 @Vatandaş

Bağırıp çağırmayla, tehditle, kabadayılıkla ülke idare etmek isteyenler avuçlarını yalayacak. CHP BARAJ ALTINDA . geçimsizler yığıntısı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
görüntü netleşiyor 2018-05-10 08:53:18 @Vatandaş

CHP BARAJ ALTINDA GÖRÜNÜYOR KARDEŞLERİM. SİYASİ VİRÜS DEN KURTULACAĞIZ İNŞALLAH.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DEVAM 2018-05-10 08:52:19 @Vatandaş

ALLAH için, VATAN için BU NİMETLERİN devamı için DEVAM.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu günden 24 Hazirana 2018-05-10 08:51:35 @Vatandaş

Türkiye var olmakla yok olmak arsındadır. ya iktidar kazanıp bütün oyunlar bozulacak büyük yüce Türkiye halkı dünya devleti olmaya yürüyecek yada sömürü, işgal bölücü ler hakip olup halkı yokluğa kkıtlığa sefilliğe ölümlere götürecek. TERCİH OY kullanan insanların.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tamammı Devammı? bakalım 2018-05-10 08:35:00 @Vatandaş

chp ve muhalefet diyoki: milleten adama demezlermiş 16 senede sen millete ülkeye iyi olarak ne verdin ****** adama , Bütün Türkiyeye soruyoruz Erdoğan Türkiyeye ne verdi? bakalım. HER İLE HAVA ALANI, HAYEL BİLE ETMEDİĞİMİZ HIZLI TRENLER, MARMARAY, OSMANGAZİ,3. KÖPRÜ, 3. HAVALİANI, BOLU TUNELİ,. Beş YILDIZLI DEVLET HASTANELERİ, HER MAHALLEYE KÜLTÜRMERKEZİ, HER VATANDAŞ SGK LI OLDU. ÇAMAKKALE KÖPRÜSÜ, MİLLİ DENİZ ALTILARIMIZ, MİLLİ TANK, MİLLİ HELİKOPTER, MİLLİ İHA SİHA, TÜRKİYENİN TÜM İLLERİNE BÖLÜNMÜŞ YOL. daha sayayımmı kardeş? yoksa bunları gözüne sokmam yetermi. sen kör ve nankörsün ama Türkiye halkı asildir soyludur. DÜŞÜNÜYOR GÖRÜYOR BU YÜZDEN ERDOĞAN BU YÜZDEN AKP DİYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-10 08:31:08 @Vatandaş

Bne chp liyim. chp kendi parti içinde düzeni sağlayamazken. kendi milletvekillerine baskı uygularken bu kadro Türkiyeyi nasıl yönetir. ben chp ye oy vermem arkadaş. Türkiyenin bir düzeni var ve bu düzen ülkemizi Dünyanın güçlü ülkesi yaptı kalkınma hızla devam ediyor. ben oyumu AKP ye vereceyim. bu gün particilik günü değil. Türkiye nin var veya yok olma mücadelesi verdiği gündür.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
YAPMA , YAPMA KARDEŞİM 2018-05-10 08:18:37 @Vatandaş

Türkiye üzerinde ABD AB tüm sömürü ülkeleri tüm terör örgütleri tüm islam düşmanları oyunlar oynuyor. içimizdeki oyuncularıda belli. AMAN KARDEŞLER Türkiyeyi eski yokluk, kıtlık karabosa, kuyruklar yüzde yüz enflasyon dönemine çevirmek istiyorlar. izin veremyelim. HÜKÜMETİMİZE SAHİP ÇIKALIM. Erdoğan bu ülkenin Lideridir. sahip çıkalım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-05-09 19:18:11

Chp kendisini şimdiden GALIP ilan etmesin. Daha uzun bir yol var. Chp,ye Televizyon yayın haklarını vermiyecekler. Bu konuyu metinglerde
Anlaşmaları lazım.

Avatar
Vatandaş 2018-05-09 19:51:33

Bay Kemal sizlere demokrasi ve insanlık dersi verdi duvara tosladılar çirkefleşiyorlar Meral Bacım gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar MİLLET ittifakı kuruldu sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir şekilde geliyor çirkefleşiyorlar Sn Temel Bey milli görüş gömleğini vermedi çirkefleşiyorlar Sn.İnce meydanlara çıktı ve gönülleri fetih ediyor çirkefleşiyorlar Erken seçimden baskın seçime geçtiler kendi kazdıkları kuyuya kendileri düşecekler Millet farkındalığını sandıkta gösterecek Ankara'da güç zehirlenmesi yaşayan koltuk sevdalısı beylerle sandıkta hesaplaşacak Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Bu ekonomik darboğaz kendi kendine oluşmadı 15 yıldır iktidarsınız. Fazla israf,iflas ettirmiş. Ülkemizi ne hale getirdiniz? Pembe tablolar masallar masallar algı operasyonları boşuna uğraşmayın Doğruları biliyoruz/görüyoruz Artık mızrak çuvala sığmıyor

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-05-09 23:25:55

Sarayın pislik kanalı faresi Aydın soysuzu

Avatar
devammmm 2018-05-10 09:38:37

GÂVURUN" VEYA "GÂVUR OĞLU GÂVURLAR IN" NE DEDİĞİ ÖNEMLİ DEĞİL, SENİN MİLLETİNİN NE DEDİĞİ ÖNEMLİ 37. SULTANIM. VE BEN SENİN MİLLETİN OLARAK DİYORUM Kİ: "DURMAK YOK YOLA DEVAM REİİİSSS" !!!!!!!

Avatar
Hdp 2018-05-09 20:43:31

İkinci tura hdpliler baykot edıyoruz tekrar Erdoğan çıkacak Hdp yi adam yerine koymasanız bizde böyle yaparız

Avatar