CHP'li Balbay: Yürekler engel tanımaz!

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, resmi sosyal medya hesabından süper kupa maçında 'Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa' pankartının stada alınmamasına ilişkin açıklama yaptı

CHP'li Balbay: Yürekler engel tanımaz!

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, resmi sosyal medya hesabından süper kupa maçında 'Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa' pankartının stada alınmamasına ilişkin açıklama yaptı

06 Ağustos 2017 Pazar 23:37
1580 Okunma
CHP'li Balbay: Yürekler engel tanımaz!

CHP İzmir Milletvekili, TBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Üyesi Mustafa Balbay, Atiker Konyaspor ile Beşiktaş arasında oynanan Süper Kupa maçında 'Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa' pankartının stada sokulmamasına ilişkin resmi twitter hesabından paylaştığı mesajda Aşık Mahsuni'nin bir sözünden örnek vererek, "Aşık Mahsuni ne güzel söylemiş; Bir daha gel gel Samsun'dan. Bu ruh statlara sığmaz. Ahmaklar bunu anlamaz. #YaşaMustafaKemalPaşaYaşa" dedi.


 
Olaylara ilişkin NUTUK'tan da bir örnek veren Balbay, "NUTUK şöyle başlar: "19 Mayıs 1919, Samsun'a çıktım, durum..." Büyük Atatürk; Bugünkü durum da yeniden başlamayı gerektirecek kadar vahim!" ifadesini kullandı. 

Öte yandan stada sokulmayan pankartla Anıtkabir önünde fotoğraf çektiren Beşiktaşlı taraftarlarının fotoğrafını paylaşan CHP'li vekil, "Hadi diyelim pankartı stada almamaya gücünüz yetti; yürekler engel tanımaz ki! Bu sevgi stadlara sığmaz ki!#YasaMustafaKemalPasaYasa" açıklamasında bulundu.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.08.2017 00:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat yilmaz 2017-08-07 01:57:53

Bu dinci yobazlar ATAMIZI niye sevmiyorlar dede dedim.Cunku ebelerini yunan askerlerinin altindan aldigi icin torunum dedi. Bende haaaa..'oyuzden dedim.

Avatar
kemalist 2017-08-07 00:17:30

var ol supersin balbay

Misafir Avatar
ülkem 2017-08-07 09:29:00 @kemalist

çok zoruma gidiyor yahu! Atatürk le alakası olmayanlar Atatürk ün adını kullanıp milleti kandırmaya çalışıyorlar. chp de Atatürk çümü kaldı ? yok kalmadı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
boş lar boş işlerle meşgul 2017-08-07 09:22:59 @kemalist

BİRAZDA GERÇEKLERDEN BAHSEDİN BEE!!!****Kalkınma Bakanı Lütfi Elvan, Konya-Alanya Mahmutlar arasındaki 7-8 saatlik yol mesafesini 2 saate düşüreceklerini açıkladı.***SİZE KALSA BU MİLLETİ PATİKA YOLLARINDA MAHRUM BIRAKIRSINIZ. işyapan hükümeti karalayın durun. millet görüyor, Allah cc görüyor siz çırpınıp durun.

Beğenmedim! (2)
Avatar
maçka işgalcilerine , 2017-08-07 08:25:19

Günaydın arkadaşlar. bu bir avuç sapkın Atatürk ü pis emellerine alet etmek istiyorlar. sanki Atatürk bunlara açılın, saçılın, cıplak olun, donla dolaşın diyecekti! AYIP çok BÜYÜK AYIP hepisine ve bunları destekleyenlere. bunları gönderenler zaten ajan ve hain de bunlar satılmışlar. bunları beğenen ve destekleyenlerde zır cahiller.

Avatar
BOP un ortağı CHPKK nın dönek siyasetçisi 2017-08-07 09:25:48

1-Ulus devlet 60 senelir devam eden karşı devrimin resmileşmesiyle tasfiye edildi
2-artık yeni Türkiye deyiz,federatif din devletinin anayasası yürürlükte
3-atatürk Türkiye’sini tasfiye eden vatan haini siyasi bürokrasi Milleti!!! Futboll tv ile ve CIa veri tabanı sosyal medya ile uyutuluyor.
4- Millet Attürk ü sevseydi gerçekten Türkiye bölünmenin eşiğinde olmazdı şimdi

Avatar
dogasever 2017-08-07 12:21:45

sahtekar, ulusalci, cikarci, gene is basinda. cumhurriyeti gammazliyan pislik seni

Avatar
ege 2017-08-07 08:28:26

Mustafa balba görüntüde Allah cc insan suretinde yaratmış seni. bunun kıymetini bilmeni tavsye ederim. bu özelliğini korumanı isterim. seni seviyoruz fakat aşırı uçların safında olman ve halkıda devlete , millete karşı kışkırtma içinde olman sana hiç yakışmıyor şimdilik. ama dahada isyankar olursan yanı yoldan tam çıkarsın . oda en kötü yol olmuş olur .