banner87

CHP'li Başarır'dan AKP'li Alpay Özalan'a sert yanıt

CHP Mersin Milletvekili Ali Mahir Başarır Meclis kürsüsünden, "Ben de diyorum ki 2002'de eğer ki iktidar olmasaydınız, bu Meclis bombalanmazdı, bu çocuklar tecavüze uğramazdı" dedi.

CHP'li Başarır'dan AKP'li Alpay Özalan'a sert yanıt

CHP Mersin Milletvekili Ali Mahir Başarır Meclis kürsüsünden, "Ben de diyorum ki 2002'de eğer ki iktidar olmasaydınız, bu Meclis bombalanmazdı, bu çocuklar tecavüze uğramazdı" dedi.

25 Temmuz 2018 Çarşamba 20:25
CHP'li Başarır'dan AKP'li Alpay Özalan'a sert yanıt

CHP Mersin Milletvekili Ali Mahir Başarır, AKP'nin OHAL'i kalıcı hale getirdiği yasa teklifi üzerine TBMM Genel Kurulu'nda dün bir konuşma yaptı.

Başarır, Alpay Özalan’ın "2002'deki şampiyonada ülkemizin başında Sayın Recep Tayyip Erdoğan olsaydı, biz final oynardık." açıklamasını eleştirdi.

“2002'DE EĞER Kİ İKTİDAR OLMASAYDINIZ BU MECLİS BOMBALANMAZDI”

CHP’li Başarır şu ifadeleri kullandı:

"Bir milletvekiliniz çıktı şunu söyledi: '2002'de Recep Tayyip Erdoğan başbakan olsaydı Dünya Kupası'na giderdik' dedi. Ben de diyorum ki 2002'de eğer ki iktidar olmasaydınız, bu Meclis bombalanmazdı, bu çocuklar tecavüze uğramazdı."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.07.2018 23:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A 2018-07-25 20:42:36

Teyyo 16 yıldır iktidarda bırak final oynamayı dünya kupasına katılamadık. Atacaksan doğru at alpay denen cahil.

Misafir Avatar
cennet için 2018-07-26 13:04:31 @A

5 VAKİT NAMAZ ŞART

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Doğru olmak için 2018-07-26 13:04:01 @A

5 VAKİT NAMAZ ŞART

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen 2018-07-26 12:09:45 @A

EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞYTANİRRACİM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy müslüman 2018-07-26 10:56:57 @A

Her zaman ŞEYTANDAN ALLAH A SIĞIN. ETRAF ŞEYTAN DOLU

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-07-26 09:24:55 @A

teyyo ne len yavşak sen kimsinki satılmış hain

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
fiziki olarak ... EGE 2018-07-26 08:43:08 @A

2002 Yılınd Türkiye fiziki olarak işgal edilmeişsede fikir, plan, ve proje olarak işgal edilmişti. AK PARTİ bu ülkeyi İP ten aldı, Dünya devleti yaptı buna kuduran kesimi kınıyorum ve naletliyorum.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aynen,ALİ MAHİR ZIRVALAMIŞ 2018-07-26 08:41:20 @A

2002 yılında ak partiiktidar olmasaydı darbe çok rahat yapılacaktı. ülke bir kaç saatte teslim alınıp bir kaç ayda paramparça edilecekti. bu yüzden ak partiye çok kızıyor bu küstah hainler . işte bizde Türkiye halkı olarak bu yüzden ak partiyi seviyoruz. Ali Mahir zırvalamış

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
buyurun cevap verin. 2018-07-26 08:38:14 @A

AK PARTİY VE dindara Yorum yaparak saldıranlara soruyorum . hayatta en çok sevdiğinizin başına yemin ettiriyorum. çocuğunuz olsa, karınız kızınız olsa ve birine emanet bırakmak zorunda kalsanız. ak partili dindar birinemi emanet bırakırsınız yoksa chp li içkici birinemi?

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ali mahir başarır a soruyorum. 2018-07-26 08:31:47 @A

ALİ MAHİR, ak parti iktidarda diyemi meclisi bombalattınız? ak parti iktidarda diyemi tacizleri, tecavüzleri intiharları desteklediniz, tavsiye ettiniz? ak partii iktidarda diyemi Atatürk postuna adam yada kadın tutup saldırttınız? ak parti iktidarda diye siz düşmanlara ülkede huzur yok güven yok diye göz kırptınız, ak parti iktidarda diye mi yabancı turistlere Türkiyeye gelmeyin güvenli değil dediniz? ak parti iktidarda diyemi rusya uçak krizinde rusyanın yanında yer aldınız? ak parti iktidarda diyemi İran Türkiye savaşsa İran tarafında olurum dediniz? EVET aynen siz kin ve nefretinizden vatan haini olmuşsunuz. itiraf ettin helal olmasın bu milletin bu ülkenin hakkı emeyi burnunuzdan gelsin.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Bravo 2018-07-25 20:36:10

Bravo Başarır'a, salak Alpay'a tokat gibi cevap vermiş.

Misafir Avatar
vatandaş 2018-07-26 09:28:18 @Bravo

ulan pkk agılı yavşak elin aletiyle meclice gırdınız ötuyosunuz ermeni fetö artıkları

Beğenmedim! (2)
Avatar
D 2018-07-25 21:53:48

Vay çömez vay ne çabuk palazlandın. Ne oluyor o kadarda güvenme kendine . Neydim ne oldum ne olacağını düşün, bırdenbire şımarık olman fayda deyil zarar verir sana herkesin vekili olyahu o kadar zormu .A be cahil böyle Gönül'lere girersen çok çabuk kıçına yersin tekmeyi haberin olsun .

Avatar
Vatandaş 2018-07-25 22:09:17

Vay. Yavşak Alpay vay 2002 de recep hırsızlık yapıyordu 2002 de sadece Galatasaray vardı recep babası veto ile devleti nasıl ele geçirip aylasim yapalım diye hayal kuruyorlardi, hey aptal Alpay 2002 sen bu yana arkana don bir bak recep iktidar olalı ülkenin durumu ve o tarikat yuvalarında ki çocuk tecavizcilerin savunuculuğunu yapmaya başladım,başarır doğru söyledi. Ne pislik varsa hep bu iktidar sayesinde oluyor.Uyan be aptal uyan

Avatar
zeynep 2018-07-25 22:59:53

Alpay.pisligi.siz.ancak.kücük.cocuklara.tecavizü.bilirsiniz.soz.hayvan.bile.olamazsiniz

Misafir Avatar
: @zeynep x---zeynep sapığına cevap 2018-07-26 08:35:23 @zeynep

t: @zeynep x---nasiii? zeynep küçüçük çocuklara tecavüz etmeyi kim biliyor? haaaa senin derdin başka . sen tecavüze uğramamışsın o zoruna gidiyor. yürü be kahpe sana ak partiden, dindardan saldıran tecavüz yada tacizci çıkmaz. sen senin pislik içinde kanka olduklarına bak onlar seni sikiştirir bir köşede. sürtük manyak zeni.

Beğenmedim! (2)
Avatar
recai 2018-07-25 21:56:41

bu kimki püh

Avatar
funda 2018-07-25 22:58:13

Dünya.kupasi.türkiye..ulsn.alüay.psligi.eger.her.namaz.kilinsa.arapstanda.serit.vsr.onlsrda.ne.bok.var.pislikler.

Avatar
funda 2018-07-25 22:57:58

Dünya.kupasi.türkiye..ulsn.alüay.psligi.eger.her.namaz.kilinsa.arapstanda.serit.vsr.onlsrda.ne.bok.var.pislikler.