banner87

CHP'li Berberoğlu için flaş karar!

CHP Milletvekili Enis Berberoğlu'nun 1 Aralık'ta istinaf mahkemesinde yargılanacağı öğrenildi.

CHP'li Berberoğlu için flaş karar!

CHP Milletvekili Enis Berberoğlu'nun 1 Aralık'ta istinaf mahkemesinde yargılanacağı öğrenildi.

10 Kasım 2017 Cuma 17:12
CHP'li Berberoğlu için flaş karar!

İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi 2’nci Ceza Dairesi, CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu hakkındaki dosyayı esasa kaydedip, duruşma günü verdi. Mahkeme, Berberoğlu’nun tutukluluk halinin devamına karar vererek dosyayı da 1 Aralık 2017 günü yapılacak duruşmada ele alma kararı aldı.
İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi, CHP Milletvekili Enis Berberoğlu hakkında verilen 25 yıllık hapis cezasına ilişkin İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi 2. Ceza Dairesi’nin bozma kararını usul ve yasaya aykırı bularak, dosyayı iade etmişti.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CHPEnis Berberoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ziya 2017-11-10 17:24:46

rezalet hukuksuzlugun ispati bu isde biri bozar biri yazar verilen verilecek ceza adaletin disinda resmen siyasi zorbalik mualiflerini zorla hapse tik kalk yargi bagimsizmis sokakdaki vatandasda inanmiyor buna .

Misafir Avatar
ülkem 2017-11-10 21:00:55 @ziya

Doğruları, dürüslüğü, çalışkanlığı, birliğimizi beraberliğimizi kardeşliğimizi, kalkınmamızı , ülke olduğumuzu , adam yeine konduğumuzu AKP de gördük BU VEFALI MİLLET AKP yi ve lideini asla yolda bırakmaz. chp baraj altında kalacak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-10 20:59:16 @ziya

Yemin ediyorum. bu ülkem için canımda malımda herşeyimde feda olsun. gücüm yettikçe ülkeme hizmet edeceğim. asla hainlerden ihanetçilerden olmam . rabbimden dileyim ömrümün sonuna kadar sağlam bir irade,son nefesime kadar ne yaptığını bilen olarak beni yaşatması. ne makam ne para, nede başka birşey için asla ülkeme ihanet etmem, ve kimseyede yalan iftira etmem. ölüm var eyy inanoğlu, ölüm neki HESAP var eeey inasanoğlu. uyan uyan uyumaaa.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kahvelerde böyle söylüyorlar.. 2017-11-10 18:25:14 @ziya

akp,ye ve mhp.ye asla oy yok..
bizde iyi partiye oy vereceğiz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2017-11-10 17:25:35

HERKES BIR GUN HESAP VERECEK YALNIZ BERBEROGLU ICIN DEGIL BUTUN HAKSIZ YERE HAPISHANELERDE YATANLAR ICIN.

Avatar
assan pavell 2017-11-10 18:03:40

bunun aynısını buna göz yumanlara yapmak lazım

Avatar
seçmen 2017-11-10 17:29:45

İhanet suçluları serbest kalırsa şevkim çok kırılır.

Misafir Avatar
mardinli cabbar 2017-11-10 18:26:38 @seçmen

sende şevk varmı? alooo
darısı başına...veloooo..

Beğenmedim! (1)
Avatar
adalet hepimize lazim 2017-11-11 03:25:50

mit tirlarinla silah yollayan asil sucludur gerisi palavra

Avatar