CHP'li Canpolat: Ortak hedefimiz CHP iktidarıdır!

CHP İstanbul'da ilçe kongrelerinin son bulmasına ilişkin İstanbul İl Başkanı Cemal Canpolat Yurt Gazetesi yazarı Süleyman Kılıç'a konuştu. Canpolat, ''Ortak hedefimiz CHP iktidarıdır. Seçimlerin kaybedeni yoktur. Bayram havasında geçen demokrasi şöleninde, tüm örgütümü kutluyorum'' dedi.

CHP'li Canpolat: Ortak hedefimiz CHP iktidarıdır!

CHP İstanbul'da ilçe kongrelerinin son bulmasına ilişkin İstanbul İl Başkanı Cemal Canpolat Yurt Gazetesi yazarı Süleyman Kılıç'a konuştu. Canpolat, ''Ortak hedefimiz CHP iktidarıdır. Seçimlerin kaybedeni yoktur. Bayram havasında geçen demokrasi şöleninde, tüm örgütümü kutluyorum'' dedi.

24 Aralık 2017 Pazar 23:44
CHP'li Canpolat: Ortak hedefimiz CHP iktidarıdır!

Cemal Canpolat, "Bu seçimlerin kaybedeni yoktur. Kazananı demokrasi ve CHP'dir'' diyerek örgütüne şu mesajı verdi:

Yarışan listelerin tamamı örgütümün saygın üyeleridir. Aslında kazanan demokrasidir. Bu demokratik bir yarıştır. Görev alan ilçe başkanları da, yönetimleri de, delegeleri de, üyeleri de il başkanı olmaktan gurur duyduğum CHP'nin yeni yöneticileridir. Hepsiyle muhabbetim ve mesafem ayndır. Hiç kimseye karşı ön yargım ve mesafem yoktur. Bu demokratik yarışta kaybeden yoktur. Tüm örgütümü bayram havasında geçen demokrasi şöleninde olgunlukla yarıştıkları için kutluyorum. Tüm seçilen arkadaşlarıma hayırlı uğurlu olsun dileklerimi iletiyorum. Hedefimiz ortaktır, CHP iktidarıdır.

İstanbul'da 36 ilçede yapılan seçimlerde CHP İlçe Başkanları belirlendi.

Sonuçlar şöyle: 

Ataşehir : Hakkı Altınkaynak 
Çekmeköy : Hüseyin Kızıldaş 
Beylikdüzü : Taşkın Özer 
Sultanbeyli: Murat Kantekin 
Sarıyer : Sevim Temizel Yalınkılıç 
Bakırköy : Selçuk Biber 
Zeytinburnu : Metin Doğan 
Beykoz : Aydın Düzgün 
Silivri : Suna Göçengil 
Sancaktepe : Alper Yeğin 
Beşiktaş : Sebahattin Öztürk 
Avcılar : Erhan Bozan 
Esenler : Bülent Ütebay 
Adalar : Kerem Tunç 
Arnavutköy : Ruhi Tuncel 
Bağcılar : Murat Sönmez 
Başakşehir : Özgür Karabat 
Bayrampaşa : Remzi Albayrak 
Büyükçekmece : Hüseyin Remzi Gökbulak 
Esenyurt : Ali Gökmen 
Küçükçekmece : Turgay Özcan 
Sultangazi : Murat Poyraz 
Tuzla : Hasan Uzunyayla 
Şişli : Veli Çellik 
Kadıköy : Ali Narin 
Güngören : Temel Akkoç
Şile: Şecattin Güney
Eyüp: Sinan Akçiçek
Gaziosmanpaşa: Binali Dağdeviren
Kağıthane: Mehmet Ali Yüksel
Fatih: Soner Özimer
Kartal: Muammer Çelebi
Pendik: Doğan Çakmak
Beyoğlu: Bekir Özcan
Maltepe: Engin Özkan
Ümraniye: Cafer Aktürk
Çatalca: Halil Gök
Üsküdar: Erdoğan Altan

Bahçelievler: Kongre iptal edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.12.2017 12:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oylarimiz CHPye 2017-12-25 00:51:07

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar meclis millet by pass vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Misafir Avatar
seçmen 2017-12-25 18:05:22 @oylarimiz CHPye

vAllahi ben chp ye iyi partiye , hdp ye oy vermem.
ben AK PARTİ ye oy vereceğim. Halkı düşünen, ülkeyi düşünen, adil, adaletli, yürekli, çalışkan bir kadro var. 16 yılda tasdik ettiler , isbat ettiler kendilerini.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
BAAAAAAAAK seennnnn!!! 2017-12-25 18:03:11 @oylarimiz CHPye

AYNİ GAZETELER, AYNI ADAMLAR AYNI ŞEYLERİ SÖYLÜYOR!!!
chp tek başına iktidara yürüyorlar?
iyi parti tek başına iktidara yürüyor.
chp en az yüzde 60
iyi parti en az yüzde 60
bu komikler kendilerini kandırıyor . sanıyorlarki biz Türk halkını bu şekilde kandırırız.

ayıp ayıp. hepiniz yaşınızı başınızı almış insanlarsınız. ölüm var, heap var ilahi adalet var yalan atmayın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
talana gelmek isteyenler var 2017-12-25 08:47:11 @oylarimiz CHPye

Makamını unutup turist gibi gezen CHP’li belediye başkanları yurt dışını mesken tutmuş!
Gazetemizin dünkü manşetinden yurt dışına çıkış rekoru kıran ilk 10 belediyenin CHP’li olduğunu açıklamıştık. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, belediye başkanlarının isimlerini açıklamazken, yurt dışı rekoru kıran başkanlardan ilk ikisinin ilçe belediye başkanı, üçüncü sırada yer alan ismin ise il belediye başkanı olduğu ve her üçünün de Trakya bölgesinden olduğunu bildirmişti.
Bakan Soylu’nun “2,5 yılda 557 gün yurt dışında kalan CHP’li belediye başkanı var” açıklamasında kimi kastettiği ortaya çıktı.
Edirne Havsa Belediye Başkanı Oğuz Tekin’in, başkanlığı döneminde tam 185 defa yurt dışına çıkış yaptığı ve 557 gün makamından uzak kaldığı öğrenildi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Osman 2017-12-25 05:07:32

chp iktidar olacak uretim cogalacak,,bu urettiklerimiz hem ic Hemde dis pazarlarda satilacak,,,,ulke ekonomisine pazar lazim iktidar degil,,,,erdogan arap ulkeleri ile alis veris yapmasa ulke yine ac kalir,,,chp pazari nerde bulacak merak ediyorum,,,,elde mikrofon konusmasi kolay,,,vaadi dedem bile yapar is olaya gelince sasirip kalirsin dunya ulkeleri dis pazarlari sana birakirlarmi ne uretiyorsunda ne satacaksin,,,chp de gelse iktidara akp hukumetinin yaptiklarindan ileriye gidemez az mantikli konusalim

Misafir Avatar
osman a cevap 2017-12-25 08:48:38 @Osman

osman sen buna inanıyormusun gerçekten? chp mi üretim yapacak? ya git git işine. chp liler eylence bilir iş bilmez.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp ye oy verelimmi? 2017-12-25 08:47:31 @Osman

Makamını unutup turist gibi gezen CHP’li belediye başkanları yurt dışını mesken tutmuş!
Gazetemizin dünkü manşetinden yurt dışına çıkış rekoru kıran ilk 10 belediyenin CHP’li olduğunu açıklamıştık. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, belediye başkanlarının isimlerini açıklamazken, yurt dışı rekoru kıran başkanlardan ilk ikisinin ilçe belediye başkanı, üçüncü sırada yer alan ismin ise il belediye başkanı olduğu ve her üçünün de Trakya bölgesinden olduğunu bildirmişti.
Bakan Soylu’nun “2,5 yılda 557 gün yurt dışında kalan CHP’li belediye başkanı var” açıklamasında kimi kastettiği ortaya çıktı.
Edirne Havsa Belediye Başkanı Oğuz Tekin’in, başkanlığı döneminde tam 185 defa yurt dışına çıkış yaptığı ve 557 gün makamından uzak kaldığı öğrenildi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2017-12-25 10:42:35

hdp yi ziyarete git yine.oda pkk yı desdeklesin askeri polisi sehit etsin bu alcaklık degilmi

Avatar
Allah Untandırmasın"Kolay gelsin 2017-12-25 13:56:46

Bu Akparti illetinden bir an önce kurtulmamız lazım.Bunlar ülke yönetmeyi Tarikat kanunları sanıyorlar.ve işleri gücleri Fitne ve Yolsuzluk

Avatar
Aydın""Zevzeği kuşum Aydın 2017-12-25 13:59:21

Sarayın kanal faresi Aydın sen Kuşum aydınmısın

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-25 14:34:58

fransada ohal sadece terroru kapsiyor ulkemizde ise cok onemli yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass dunyanin neresinde boyle bir uygulama var akp ohalsiz ulkeyi yonetemiyorsa derhal istifa etsin mit polis ordu akp nin emrinde mecliste cogunluk akp de akp istedigi yasayi mecliste zaten cogu zaman cikartiyor ozel terror yasasi cikartirsin olur biter feto khk lar icin bahane olamaz yeter artik cocuk mu kandiriyorsunuz

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-25 14:42:30

fransada ohal sadece terroru kapsiyor ulkemizde ise khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass ohal firsata donustu mit polis ordu zaten akp nin emrinde terror yasasi yetersizse akp mecliste ozel yasa cikartabilir mecliste cogunluk zaten akp nin elinde akp ohalsiz ulkemizi yonetemiyorsa derhal istifa etsin

Avatar
deoman oğul 2017-12-25 09:59:50

sizde içinizdeki pislikleri rüşvetçileri insafsızları menfeatçileri temizlemezsenin nah iktidar olursunuz.