banner58

CHP'li Çaykara: Atatürk'e hakaretin hesabını verecek!

Cumhuriyet Halk Partisi(CHP) Beylikdüzü Gençlik Kolları yönetimi, sosyal medya üzerinden “10 Kasım zulüm 1938’de son buldu…09.05’de herkesi helaya davet ediyorum görsünler nasıl siren çalınır” diye paylaşımda bulunan TÜRGEV Beylikdüzü kurucu yönetim kurulu üyelerinden Abdullatip Coşkun hakkında suç duyurusunda bulundu. Basın açıklamasını CHP Gençlik Kolları Genel Başkan Yardımcısı Utku Caner Çaykara gerçekleştirdi.

CHP'li Çaykara: Atatürk'e hakaretin hesabını verecek!

Cumhuriyet Halk Partisi(CHP) Beylikdüzü Gençlik Kolları yönetimi, sosyal medya üzerinden “10 Kasım zulüm 1938’de son buldu…09.05’de herkesi helaya davet ediyorum görsünler nasıl siren çalınır” diye paylaşımda bulunan TÜRGEV Beylikdüzü kurucu yönetim kurulu üyelerinden Abdullatip Coşkun hakkında suç duyurusunda bulundu. Basın açıklamasını CHP Gençlik Kolları Genel Başkan Yardımcısı Utku Caner Çaykara gerçekleştirdi.

13 Kasım 2017 Pazartesi 11:25
6306 Okunma
CHP'li Çaykara: Atatürk'e hakaretin hesabını verecek!

CHP Beylikdüzü Gençlik Kolları yönetimi yaptıkları açıklamada şu ifadelere yer verdi: "TÜRGEV  Beylikdüzü şubesi kurucu yönetim kurulu üyesi  olan Abdulmuttalip Coşkun isimli şahsın sosyal medya hesapları aracılığı ile Ulu Önder Atatürk’ü aşağılayan ifadeler kullandığı tespit edilmiştir. Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkenin en büyük değeri iken alenen aşağılayıcı ifadeler kullanılması anayasal bir suçtur.Cumhuriyet Halk Partisi Beylikdüzü Gençlik Kolları olarak Gençlik Kolları Genel Başkan Yardımcımız Utku Caner Çaykara ve Atatürkçü Düşünce Derneği Beylikdüzü Şube Başkanı Ulviye Seçkin ile gerekli makamlara suç duyurusunda bulunduk. Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’e hadsiz ve seviyesiz bir şekilde hakaretler savuran bu şahsın adalet önünde hesap verdiği ve cezalandırıldığı güne kadar konunun takipçisi olacağımızı kamuoyuna bildiririz"...

Bu arada gelen tepkiler üzerine TÜRGEV bir açıklama yaparak,”Abdulmuttalip Coşkun’un TÜRGEV ile olan ilişkisinin kesildiğini “belirtti.

Ayrıca Coşkun’un sosyal medya üzerindeki çirkin paylaşımını gelen tepkilerden sonra sildiği de öğrenildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.11.2017 11:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
(???) TBMM = TÜRKİYE BÜYÜK MASON MAHFİLİ (???) 2017-11-18 01:03:52

CHP Tunceli İl Örgütü Atatürk’e karşı silahlı isyan gerçekleştiren Seyit Rıza’yı andı ?
İl Başkanı Ali Rıza Güder ve Kemal Kılıçdaroğlu vede CIA-MOSSAD ajanları İSTİFA !

Avatar
TC KEMÂLİST MÜFREZE - ÖLÜMSÜZLER 1919 2017-11-18 00:58:38

DERSİM'Lİ SİYONİST-PKK'LI Y-CHP ! YETER AQ ! BİTTİNİZ ULAN SİZ !!!!!
ALLAH'INA KURBAN VATAN PARTİSİ ! http://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez

Avatar
uzucu 2017-11-13 11:33:31

ATATURK e hakaret eden ya Kafirdir ya Nankordur ya ajandir yada Vatan hainidir nokta

Misafir Avatar
seçmen 2017-11-14 09:57:05 @uzucu

Böğle kısır döngülerle, bir cahilin, bir serserinin söylemiyle gündemi meşgul edip durmayın yahu. iş yapın işş. ülkemizin birliye beraberliye ihtiyacı var. boş işlerle fitne üretmeyin. bu halk devletini seviyor hükümetine güveniyor. bir cahillik eden Atatürke saldırandan dahadan cahilsiniz siz bunu gündemde tutarak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
istanbulum 2017-11-14 09:54:12 @uzucu

hani bazı çocukalar somurturya annesine sorar benimi çok seviyorsun kardeşimimi? anne bu her ikisinide sever ve ikisinide sevdiğini söyler. ama haşin ve cahil çocuk küser hayır sen kardeşimi seviyorsun beni sevmiyorsun der küser, evden kaçar, eve gelmez, gidip komşularda kalır , arkadaşlarında kalır aile huzursuz olur. şimdi chp aynen bu çocuk gibi. AKP müslüman bir parti olduğu için Atatürk ü sevemezsiniz diyor. yahu bu ne cahillik. yahu böğle bile olabilrmi. ben müslümanım ve Atatürk ü seviyorum hemde sözde Atatürkçü geçinene chp lilerden daha çok seviyorum Atatürkü. chp işte böğle çocuk gibi akp ye kızıp gidip dış ülkeleri, sosyalistleri, rusları, abd büyük elçilerini, AB Türkiye karşıtlarını dost edinir Ülkemizi şikayet ederler. takdir ve karar yüce milletimizindir. chp ye oy verir yada vermez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sivas 2017-11-14 08:23:01 @uzucu

chp birde akp ye saldırıyor, akp nin en alt ve en üst kademelerine saldırıyor chp. yahu siz akp nin yüzde bir kadar bile iş yapmıyorsunuz iş yapmanız şöyle dursun işleri engelliyorsunuz , ülkemize zarar verecek eylemler yapıyorsunuz. bu halk size oy vermez. anketlerde chp yüzde 23 oy lıyormuş vAllahi PESS. deömekki chp ye oy verenler chp nin hareketlerini takip etmiyor. bunlar baraj altında kalmalı.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
sivas 2017-11-14 08:19:48 @uzucu

chp nin işi yok, bilgisi yok, meşguliyet için durmadan Atatürk diyor. Yahu Atatürk ü bu millet sevmiş, bağrına basmış. chp sen önce kendi aklını başına topla aldığın maaşın karşılığını faydalı işler yaparak öde. yada sus ortalığı karıştırma.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
bolu 2017-11-13 11:37:38 @uzucu

Atatürke en büyük haksızlığı chp yapıyor. chp li olmayan Atatürkçü vatandaşlarımızı dışlıyor. chp Atatürkçü değil.

Beğenmedim! (35)
Avatar
iyi parti mustafa 2017-11-13 11:39:25

akp li yezidin piçi, akp emevi dincisi bir çetedir

Avatar
yurt mert 2017-11-13 11:52:09

tuvalete girin ve birdaha oradan hic cıkmayın sizin layık oldugunuz yegane yer orası zaten....

Avatar
mehmetcik 2017-11-13 11:34:14

bi arastirin bu ibnenin soyunu kesin cizeme yalayicilardandir serefsiz

Misafir Avatar
türk ve müslüman 2017-11-13 16:05:22 @mehmetcik

cok haklisin kardes bu pezevenk vAllahi yunan bile degildir ..soysuzdur bu it soysuz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2017-11-13 11:38:38 @mehmetcik

chp kendini lağv etmeli. ülkeye fayda lı olmak istiyorsa chp kendini kapatmalı. yoksa avrupanın çalışma ofisi olarak ülkemize çok zarar veriyor.

Beğenmedim! (33)
Avatar
cok ayip ve gunah 2017-11-13 11:34:36

bilal bu adam icin ne yapmayi dusunuyormus

Misafir Avatar
sakarya 2017-11-13 19:17:04 @cok ayip ve gunah

Bunlar chp lide değiller. bunlar kiralık satılmış veya açlıktan yal yemek için kapıda bekleyen kangal lardır. yok kangala ayıp oldu TAZI bunlar TAZI. bunlar ülke çıkarını düşünmez bunar ancak karınlarını, boğazlarını düşünür. birde patronu bir kıyak yapıp bir zakkum verirse sarhoş olup iyice saldırır bunlar bu tipler. kaale almamak lazım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
cok yazik 2017-11-13 12:50:21

akillari fikirleri belden asariya calisiyor simdide helaya davet ediyor seviye yerlerde surunuyor