CHP'li Dudu'dan çok önemli iddia!

CHP PM üyesi ve Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu, CHP İlçe Başkanı Fatih Turan ile birlikte, önceki gece Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde yaralıları ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu.

CHP'li Dudu'dan çok önemli iddia!

CHP PM üyesi ve Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu, CHP İlçe Başkanı Fatih Turan ile birlikte, önceki gece Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde yaralıları ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu.

23 Ocak 2018 Salı 11:11
CHP'li Dudu'dan çok önemli iddia!

Akın Bodur / Cumhuriyet - CHP PM üyesi ve Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu, yaptığı açıklamada, “Bu roketlerin menzili 12 kilometre. Ve buradan (Reyhanlı kent merkezi) Suriye sınırı yani Afrin bölgesi 12 kilometreden daha fazla. Yine aldığımız bilgiye göre, saldırının daha önceden hazırlanarak, Türkiye topraklarından bir yerden yapıldığı bilgisi bize verildi" dedi. 

CHP PM üyesi ve Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu, CHP İlçe Başkanı Fatih Turan ile birlikte, önceki gece Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde yaralıları ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu. Kaymakam, emniyet müdürü, jandarma komutan vekili ve belediye başkanı ile görüşmelerde bulunan Dudu, gazetemize yaptığı açıklamada, “Bu roketlerin menzili 12 kilometre. Ve buradan (Reyhanlı kent merkezi) Suriye sınırı yani Afrin bölgesi 12 kilometreden daha fazla. Yine aldığımız bilgiye göre, saldırının daha önceden hazırlanarak, Türkiye topraklarından bir yerden yapıldığı bilgisi bize verildi. Yani saldırının terör örgütü tarafından yapıldığı noktasında şüphe yok ancak, Suriye’den değil, Reyhanlı kırsalından önceden hazırlık yapılmak suretiyle bu saldırının yapıldığı ve roketlerin oradan ateşlendiği bilgisi bize ulaştı. Bu da ciddi ve dikkate alınmaya değer bir bilgidir. Bu noktada hükümetin, devletin gerekli tedbirleri alacağını ve üzerine düşeni yapacağına inanıyorum” diye konuştu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.01.2018 11:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iyİki varsın CHP 2018-01-23 11:55:24

BU ÜLKENİN SİGORTASISIN

Misafir Avatar
yurt gazeteside düşman gibi konuşuyor.cevap 2018-01-23 16:28:46 @iyİki varsın CHP

Bu kadar cahillik ile gazete okuyorsun. Okudugun o makale haberdir, gazetenin yorumu degil! Gazetenin görevi ve amaci haber yapip okuyucularini bilgilendirmektir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mutrtalip 2018-01-23 16:18:07 @iyİki varsın CHP

Bu plani cok öncede davutoglu , fidan ve savunma bakani ile dile getirilmisti öbürtrafdan türkiyeye 3-5 füze atar suriyeye girme bahanesini yaratiriz demislerdi. Bunlardan hersey beklenir!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazeteside düşman gibi konuşuyor. 2018-01-23 14:56:33 @iyİki varsın CHP

chp li dudu dan çok önemli İDDİA diyor bu gazete. kimin ağzı bu?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Düşmanda aynen chp li gibi konuşuyor 2018-01-23 14:55:25 @iyİki varsın CHP

CHP'li Dudu'dan çok önemli iddia!
CHP PM üyesi ve Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu, CHP İlçe Başkanı Fatih Turan ile birlikte, önceki gece Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde yaralıları ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bunlar YPG li gibi konuşuyorlar:-( 2018-01-23 14:54:44 @iyİki varsın CHP

CHP'li Dudu'dan çok önemli iddia!
CHP PM üyesi ve Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu, CHP İlçe Başkanı Fatih Turan ile birlikte, önceki gece Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde yaralıları ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Beğenmedim! (4)
Avatar
ESKI 2018-01-23 12:48:49

Oyumuz CHPP ye

Avatar
cino 2018-01-23 12:08:46

EGERKI CHP BIRSEYDE IDDA EDIYORSA YANLS YOKTUR KESIN BILGI OLMADAN IDDA ETMEZLER AKPE NIN BU HAREKATI IKISENE ÖNCE YAPMASI GEREKIRDI YANI BUNLAR SECIM YATIRIMIDIR GERCEK BIR HAREKAT YOKTUR ORTADA YAPILAN HILELI BIR YANILTMADIR

Avatar
Akp gözü dönmüş İşid zihniyetinde 2018-01-23 12:59:27

12 kilometrelik menzili füzeyi bir atıyorlar FÜZE 30 kilometre daha gidiyor..Vay be...Ne füzeymiş bu füze? Herkes biliyor ki dünyaya karşı "işte bize saldır var" diyebilmek için kendi kendini Füzelemek dünyada sadece Osmanlı işid zihniyetinde görülür.Akp ülkeyi bölmeye niyetli.Rusya ya söz verdi..Afrini sözde alıp Suriye rejimine verecek...O zaman niye kardeşin ESAD a "Katil Esed" dedin diye sormazlarmı? Madem Suriyeye terk edilecek Afrin o zaman niye gariban Anadolu çocukları sürülüyor ölüme?

Avatar
Rusya ya verilen söz! 2018-01-23 16:49:55

CHP yi de Mhp gibi yapma planları var Akp nin ..2023 lerden sonsuza kadar iktidarda kalma planları var..Barış çağrıları hukuda suç değil savaş çağrılsı suçtur bütün kanunlarda..Birde Akp nin Rusya ya "Afrini alıp kesin rejime bırakacağzı,teslim edeceğiz" sözü var. Rusya gazteleri yazıyor...Madem Suriye ile anlaşacaktın o zaman 7 yıldır nedir bu çektiklerimiz...Rejim ile Rusya İdlibe saldırdı bir çok yer aldı Ahraru Şamı yine sattı Akp. Yani Suriye rejimi ve Rusya hem idibi hem Afrini sonunda almış olacak..Biz ne kazanacağız?

Avatar
aydın 2018-01-23 11:17:16

yeni chp başını onue egip duşunecek.essaslı bir teror poltikası oluşturacak.içerdeki teroriste kanka,dişardaki aynı uzantuıya duşman deme soytarılıgını bırakacak,hdp ye de pkk a piyonlugunu bırakmadıkca yanına yaklaştırmayacak.hdp ne diyor pkk a terorist orgut degildir

Avatar
bilemedim gitti 2018-01-23 11:36:36

Eyyy chp ne dediğinizi kendiniz biliyormusunuz? ohal in kalkmasını isteyen chp terör saldırılarından numaradanmı şikayet edyor?

Avatar
Vatandaş Mehmet 2018-01-23 12:31:13

CHP böyle ufak ayak oyunlarıyla iktidar hesapları içindeysen yazık.Bu vizyonsuzlukla nereye kadar umut olursun?