banner87

CHP'li Emir'den Mustafa Tuna'ya uyarı

Ankara Büyükşehir Belediye otobüslerinin AKP Ankara İl Kongresi’ne ‘servisçilik’ yapmasına CHP'den tepki.

CHP'li Emir'den Mustafa Tuna'ya uyarı

Ankara Büyükşehir Belediye otobüslerinin AKP Ankara İl Kongresi’ne ‘servisçilik’ yapmasına CHP'den tepki.

18 Şubat 2018 Pazar 17:22
CHP'li Emir'den Mustafa Tuna'ya uyarı

CHP’li Murat Emir, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı AKP'li Mustafa Tuna’yı uyardı: "Şova yönelik açıklamaları bırak, Ankaralıların parasına sahip çık; yoksa sonun İ.Melih Gökçek gibi kullanılıp bir köşeye atılmak, rezil olup gitmektir"

 AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın da katıldığı AKP’nin Ankara 6. İl Kongresi’nde, Büyükşehir Belediye otobüsleriyle AKP’lilerin taşınmasına CHP Ankara Milletvekili Murat Emir’den tepki geldi.

Emir, “Referandum ve seçim süreçlerinde kamu kaynaklarını AKP için seferber edenler, il ve ilçe kongreleri ile piknik organizasyonlarında da kamu kaynaklarını sömürmeye başladı. Buradan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna’yı, şova yönelik açıklamaları bırak Ankaralıların parasına sahip çıkması konusunda uyarıyorum. Yoksa sonu İ.Melih Gökçek gibi kullanılıp bir köşeye atılır, rezil olup gitmektir” dedi.

AKP’nin Ankara Arena Kapalı Spor Salonu’nda yapılan Ankara İl Kongresi, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın katılımıyla yapılıyor. Kongreye taşımacılık işini Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı tarafından üstlenildi. Ankara’nın çeşitli mahallerinden Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin ait otobüslerle ‘servisçilik’ yapılırken, binlerce kişi bu yolla kongrenin yapıldığı salona taşındı.

CHP’li Emir’den tepki 

Belediye otobüsleriyle bir partinin il kongresine taşıma yapılmasına, CHP Ankara Milletvekili Emir tepki gösterdi. Referandum sürecinde Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Ankara’da yaptığı mitinge İ.Melih Gökçek emriyle belediye otobüsleri kullanılarak taşımacılık yapıldığını anımsatan ve kendisinin konuyu Yüksek Seçim Kurulu’na taşıyarak, kamu kaynaklarının kullanılması nedeniyle İ.Melih Gökçek hakkında işlem yapılmasını talep ettiğini ifade eden CHP’li Emir, şunları söyledi:

 “AKP’nin bugün Ankara Arena Spor Salonu’nda gerçekleştirdiği Ankara 6. Olağan İl Kongresi kapsamında bildik uygulama ve görüntülerle karşılaştık. Yine şehrin çeşitli yerlerinden kaldırdıkları Ankara Büyükşehir Belediyesi otobüsleriyle kongreye insan taşımaya, bindirme kıtalarla kongre yapmaya devam ediyorlar. Yüzlerce araç, getirdikleri vatandaşları bıraktıktan sonra şu anda Arena Spor Salonu’nun yakınındaki Atatürk Kültür Merkezi’nde ve çevresinde bekletiliyor. Ankara caddelerinde vatandaşları evlerine ve gidecekleri yerlere taşıması gereken Belediye otobüsleri, AKP’liler için ‘evden kongreye servis aracı’na çevrilmiş durumda.

Özellikle referandum sürecinde, daha ‘AKP Genel Başkanı’ sıfatını üstlenmemiş olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile dönemin AKP Genel Başkanı ve Başbakanı Binali Yıldırım’ın ve bakanların, miting ve her türlü çalışmaları için tüm kamu kaynaklarını seferber edenler, şimdi il, ilçe kongreleri, piknik organizasyonlarında da kamu kaynaklarını sömürmeye başladı.

Yollarını ayırdıkları İ.Melih Gökçek’in tarzı diyorduk ancak hiçbir şey değişmemiş, huylu huyundan vazgeçmezmiş. Gökçek gitti, Mustafa Tuna geldi, Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin olanaklarının AKP’nin hizmetine sunulmasında tek bir geri adım atılmadı. Demek ki Mustafa Tuna’ın, Ankapark’ın yüksek maliyetine ve Ankaralıların parasının boşa harcanmasına itiraz etmesi yalanmış. Sayın Tuna’yı, şova yönelik açıklamalardansa, partizanlık yapmayıp, Ankaralıların parasını bu tür parti faaliyetlerinde harcamaması konusunda uyarıyorum. Bunun sonunu tahmin etmeye gerek yok; gün gelir İ.Melih Gökçek gibi kullanıldıktan sonra bir köşeye atılmak, rezil olup gitmektir.” ​

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
001 2018-02-19 00:30:28

mustafa bey hiç belediye baskanına benzemiyor sıradan fabrika işçisi ve konuşma diksiyonu bile çok kötü

Avatar
GELE ME 2018-02-18 18:30:50

TÜRK MILLTI HIRSIZA VE RÜSFETCIYE OY VERIYOR BOSZNA KARSI CIKMAYIN HIRSIZ OLMIYAN CALMIYAN BANKALARI HORTUMLAMIYAN VEYA BOSALTMIYAN KAMU CALISANLARI BECERIKSIZ OLARAK MILLET TARAFINDAN ALGILANIYOR HELALU HOS OLSUN CALMAYA DEVAM CALMAZSANIZ MILLET SIZI BECERIKSIZ OLARAK GÖRÜR VE SECILEMEZSINIZ

Avatar
YILDIRIM. 2018-02-18 19:59:51

Abdullah Gül - Hüseyin Çelik – Bülent Arınç – Sadullah Ergin - Abdullatif Şener - Murat Başeskioğlu – Erkan Mumcu – İdris Naim Şahin - Yaşar Yakış – Ertuğrul Yalçınbayır – Ahmet Kutalmış Türkeş – Hakan Şükür – Turan Çömez – Ertuğrul Günay – Emin Şirin – Mehmet Yaşar Öztürk – Fevzi İşbaşaran – Mehmet Zeki Özcan – Yusuf Ziya İbreç – İlhan İşbilen – İdris Bal - Vb.

Hatırlayanınız VAR mı?

AKP nin bugünlere gelmesinde sadece Sn Erdoğan' ın Katkısı var, Yukarıda sayılanların ASLA KATKISI YOK. Yarın Sizlerde Bu Şekilde OLACAKSINIZ ! !

Siz Gereğini Yapın ! ! ! !

Sn GÖKÇEK te bana bir şey yapamazlar diyordu ! !

Sn Gökçek e bir sorun CANI ACIYOR mu ACIMIYOR mu ? ? ? ? ? Sizde SIRA SİZE Gelmeden gereğini Yapın ! ! ! SON PİŞMANLIK BİR İŞE YARAMAZ ! ! ! ! Saygılarımla.

Misafir Avatar
chp baraj altında 2018-02-19 08:32:45 @YILDIRIM.

CHP liler in bir kısmı bazı belediyelerde soygun ve rüşvetle işlerini tıkırına koymuş ama kadronun çoğu sogun yapacakları yer bulamadıkları için var üçleriyle iktidara ve dürüst yönetici ve çalışanlara kurumlara çamur atıyorlar. adeta kurumlarımızın başına soyguna talana konmak için kanat çırpan bir chp var karşımızda.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp baraj altında 2018-02-19 08:30:07 @YILDIRIM.

Bu chp nerde var orada kavga var, huzursuzluk var, tepki var tehdit var. bu chp nasıl bişe Allah aşkına. bu kadroyu Kılıçdaroğlu kurdu. chp bozuldu. chp baraj altında kalmazsa ülkemizde huzur ve kalkınma sıkıntılı olur hep.

Beğenmedim! (3)
Avatar
YILDIRIM 2018-02-18 20:01:01

Sn AKP Gönül lüleri;
Ankara Melih Gökçek –Bursa Recep Altepe –İstanbul Kadir Topbaş – Düzce Mehmet Keleş- Niğde Faruk Akdoğan – Balıkesir Edip Uğur –Çorum Muzaffer Külcü – ve diğer leri
Başarı varsa Sn Erdoğan ve Ailesi ! ! !
Başarısızlık Varsa Sizlersiniz ! ! !
Hatırlayanınız VAR mı?
Bunların Hiç mi Emekleri Yok ! !
AKP nin bugünlere gelmesinde sadece Sn Erdoğan' ın Katkısı var, Yukarıda sayılanların ASLA KATKISI YOK. Yarın Sizlerde Bu Şekilde OLACAKSINIZ ! !
SUSMAYIN SIRA SİZE GELECEK ! !
Size de SIRA GELMEDEN Sizler Gereğini Yapın ! ! !
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-18 20:27:57

Sn AKP liler ve AKP den Nemalananlar; AKP nin kurulduğu günden bugüne kadar geçen sürede AKP nin Kaç KURUCULAR KURULU Üyesi Partiden istifa etti veya ettirildi ? AKP ye daha doğrusu Sn Erdoğan' a bulunduğu bu makamı Hangi AKP liler ve AKP den Nemalananlar teslim etiler ? Sn Erdoğan' a kim veya kimler karşı çıktıysa, geriye dönüp bir bakn SONLARI NE OLDU ! Bundan sonra da Sn Erdoğan' a karşı çıkanların sonu Geçmişte Sn Erdoğan' ı OMUZLARINDA TAŞIYARAK Bu makamlara Getirenlerin AYNISI Olacaktır ! ! ! Hatırlatmak İsterim; Sn Erdoğan Kendisini Siyasete Sokan ve buralara gelmesine VESİLE OLAN ERBAKAN' a karşı çıkmadı mı ! ! Sn Erdoğan Kendisine Yük Olduğunu Düşündüğünde Kendisinin Siyasette Var Olmasını Sağlayan MİLLİ GÖMLEGİ Çıkartıp, Gömleksiz Kalmayı Yeğlemedi mi ! ! Rahmetli bir abimin çok güzel bir sözü vardı Onu Yazarak ve Onu Anarak Bitireyim ! ! SİYASETİN HAFIZASI ve VEFASI OLMAZ ! ! ! ! Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-18 20:29:42

Sn Erdoğan; Bulunduğu yere gelebilmek ve orada kalabilmek için TEK BİR FELSEFEYE SAHİP “SİYASETTE KALICI DOSTLUK YOKTUR, KALICI ÇIKAR VARDIR” Bu düştür ile hareket etmekte ve Önce Ülkemizde Siyasetin Kuralları Yıkıp, Siyasetin ALT YAPISINI değiştirdi! ! !
Şimdi İKİNCİ KISIM Başlıyor; Geldiğin yerde kalabilmek için yıktığı ve değiştirdiği ALT YAPININ üzerine yeni ALT YAPI İnşa ediyor! ! !
Bu Alt Yapının Temeline Kendisine kim veya kimler karşı çıkacak olursa ALT YAPIDA HAZIRLATTIĞI MEZARLARA Gömecek düzen kurdu! !
Bu kişi kim veya kimlermiş, kendisini oralara getirmiş, hiç umurunda olmayacaktır! !
Lütfen yazdıklarıma kızmayın, gerçekler istemesek te bu diye düşünüyorum.
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-18 20:01:46

Sn AKP Gönül lüleri;
İstanbul Selim Temurcu - Ağrı İl Başkanı Kemal Atmaca - Muş İl Başkanlı Namık Ergün - Hakkari il Başkanı Nurettin Fırat - Şırnak İl Başkanı Mehmet Aşan – Mardin Mehmet Ali Dündar – Hatay Ahmet Atıç – Van Zahir Soğanda – Konya Musa Arat – Aydın Ömer Özmen (Önce) – Aydın Ahmet Ertürk – Aydın Ömer Özmen (Sonra Yeniden) – ve diğerleri
Başarı varsa Sn Erdoğan ve Ailesi ! ! !
Başarısızlık Varsa Sizlersiniz ! ! !
Hatırlayanınız VAR mı?
Bunların Hiç mi Emekleri Yok ! !
AKP nin bugünlere gelmesinde sadece Sn Erdoğan' ın Katkısı var, Yukarıda sayılanların ASLA KATKISI YOK. Yarın Sizlerde Bu Şekilde OLACAKSINIZ ! !
SUSMAYIN SIRA SİZE GELECEK ! !
Size de SIRA GELMEDEN Sizler Gereğini Yapın ! ! !
Saygılarımla.

Avatar
aydın 2018-02-18 23:42:23

uyanık murat demir vara yoga konuşuyon.hdp ye yapılan hazine yardımını niye soylemiyon. hdp liler size eşek beynimi yedirdi