CHP'li Gaye Usluer imza sayısını açıkladı

CHP'de olağanüstü kurultay talebiyle 16 Temmuz'da başlatılan imza toplama süreci tamamlandı. Kurultay için imzalar teslim edildi.

CHP'li Gaye Usluer imza sayısını açıkladı

CHP'de olağanüstü kurultay talebiyle 16 Temmuz'da başlatılan imza toplama süreci tamamlandı. Kurultay için imzalar teslim edildi.

02 Ağustos 2018 Perşembe 16:04
CHP'li Gaye Usluer imza sayısını açıkladı

Olağanüstü kurultay çağrısına 1240 delegeden 630’u imza verdi. Bu da salt çoğunluk olan 531 delegeden 72 fazla imza olduğu anlamına geliyor.

CHP'li Gaye Usluer açıklama yapıyor. Usluer'in açıklamaları şöyle;

Delegelerimizi temsilen olağanüstü kurultay talebimizin gerekçelerini açıklamıştık. delegelerimizi temsilen heyet olarak bir basın açıklaması yapmayı uygun gördük.

Önümüzde yerel seçimler var, 24 Haziran 2018 tarihinde genel seçimlerde almış olduğumuz yüzde 22.6'lık almış olduğumuz bir sonuç var. En büyük anket yakın zamandaki seçimlerdir.

İsteğimiz; CHP'nin siyasal ideolojik tutarlılık göstermesidir, kadro hareketinin başlamasıdır.

Günlerden beri merak ettiğiniz rakamı açıklıyoruz: noter tasdikli imza sayımız 630.

50 delegemizin daha notere giderek kurultay için imza verdiğini biliyoruz, ancak henüz elimizde belgeleri yok.

İmza vermiş olan delege arkadaşlarımız pazartesi akşamına kadar bizlere belgeleri ulaştırdıklarında bunlar işleme alınacak.

İmzasını çeken delegelerin olduğu yönünde tartışmalar oldu. Öncesinde hiç ihtimal vermemiştik. Ancak sonrasında bize bilgiler ulaştı, rakamı konusunda bir bilgimiz yok.

Talebimiz sayısal bir talep değil talebimiz siyasi bir talep. Biz tabandan gelen talebi, seçmenlerden gelen talebi olağanüstü kurultay çağrısına dönüştür. CHP'de bir çığlık var, bir arayış var. Bu çığlığı hepimiz duyuyoruz. Türkiye'de demokrasi istiyoruz, eğer ülkede demokrasi istiyorsak önce CHP'de demokrasi olmalı.

Kurultay delegesinin karşısına çıkamazsak, demokratik bir program içeriğiyle toplanamazsak, yarın milletimizin karşısına nasıl çıkacağız, nasıl oy isteyeceğiz?

Bir an önce kamuoyunda bu tartışmalar sonlanmalıdır. Olağanüstü kurultay bir felaket değil doğal süreçtir. Bu noktada KK'dan beklentimiz; olağanüstü kurultay sürecini bir an önce başlatmasıdır.

Biz Atatürk'ün kurduğu partiyi asla ve asla AKP'nin mahkemelerinde tartışılır duruma getirmeyeceğiz.

Olağanüstü kurultay; CHP'nin tüm örgütleri için, tüm üyeleri için birleştirici bir güç olacaktır.

İmza veren tüm delegelerimize teşekkür etmek istiyorum. Önümüzdeki süreç, olağanüstü kurultayımız önce partimiz sonra tüm Türkiye için hayırlı olsun.

Elimizde şu an belgeli 630 imza var, bunun dışında hesapladığımız, olduğunu bildiğimiz 50 imzalı belge daha var ama henüz bize ulaşmadı. Pazartesi günü saat 17:00'ye kadar o belgelerin de ulaşması halinde belgeler işleme sokulacaktır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.08.2018 16:41
Anahtar Kelimeler:
KurultayImzaCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
K.Kadir 2018-08-02 16:38:22

kendi delgelerinin sesini duymak istemiyen chp halkin sesini duyarmi.? üc kisi chp nin tabutuna son civiyi cakacaklar. 1 kilicdaroglu 2 özkan 3 ince!

Misafir Avatar
değilmi ? 2018-08-02 18:50:48 @K.Kadir

CHP de genel merkez de myhalefette NUMARACI, N İKİ TARAFTA BİR BİRİNİ KANDIRIYOR. 3 KAĞITÇIlar topluluğu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
NOT EDELİM SEÇİMDE CHP BARAJ ALTINDA KALMALI 2018-08-02 18:14:43 @K.Kadir

Bu CHP bide Türkiye devletini yönetmek için seçime girdi ve ana muhalefet parisi oldu!!! vah vaaah. bunlar kendilerini yönetemiyor, bunlar bir kurultayı yapamıyor, bunlar içlerinde birbirleri ile anlaşamıyor, bunlar birbirlerini yiyor koltuk için. düşünün ülke bunların eline geçse ne olur? ALLAH korusun. bunu düşünmek bile istemiyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜZÜĞE AYKIRI HAREKET ETİNİZ 2018-08-02 16:24:19

ARKADAŞLAR CHP TÜZÜĞÜ GEREĞİ İMZALARİ CHP GENEL BASKANİNA TESLİM EDİLMESİ GEREKİRDİ.TÜZÜĞÜ AYKIRI HAREKET EDİLDİ.107 KURULTAY DELEGESİ İMZASINI ÇEKMİŞTİ.ÇEKEN ARKADAŞLAR KENDİLERİNE İHTARNAME YOLLADİLAR.BU NEDEN ACİKLAMA DİNİ.

Misafir Avatar
TÜZÜĞE AYKIRI HAREKET ETİNİZ x----- 2018-08-02 16:42:44 @TÜZÜĞE AYKIRI HAREKET ETİNİZ

Kilicdaroglu ekmelettini CB adayi gösterirken tüzüge uydumu ? salaksiniz cer cöp ile ugrasmayi birakin! 200 kisi dahi olsa orada bir sorun var demektir cözülmesi gerekir...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
N 2018-08-02 16:34:10 @TÜZÜĞE AYKIRI HAREKET ETİNİZ

Hassiktir ordan aklına soktuğumun geri zekalısı. gerekli yere teslim etmişler. daha neyin, kafasını yaşıyorsun sen dangalak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Pardon 2018-08-02 17:22:18

Lütfen beyni ile değil de ancak belaltı ile düşünebilenler yorum yapmasın. Yorumuna küfür katan kişiler, bilin bu sizin bilgisel yetersizliğinizdir.

Avatar
Siz 630 imza toplasaydiniz 2018-08-02 16:30:31

Siz 630 imza toplasaydiniz tüm taraftarının genel merkeze yigardiniz.neler yapardınız biz sizi biliyoruz genel baskana çiçek vermenize barışma istiyorsunuz.gelecek seçimde hiç biriniz milletvekilli değilsiniz.

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-08-02 22:52:21 @Siz 630 imza toplasaydiniz

Rejim değişti, ne fonksiyonları kaldı ki.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mb 2018-08-02 16:39:00 @Siz 630 imza toplasaydiniz

kılınçdaroğlu seni becersin emi siktiğimin yavşakları. İnsan olun biraz am bitleri şerefsiz kemaliniz 9 secim kaybetmiş büssürü yolsuzluğu var tabii gitmek istermide hesap meselesi olunca koltuktan gitmek istemez tabii anladınmı göt oğlu gött

Beğenmedim! (1)
Avatar
GELE ME 2018-08-02 16:33:50

KILICDAROGLU AYRILIRSA CHP BARAJI DAHI GECEMEZ AKP NIN ISTEYIDE ZAZEN BUDUR SIN SANMAYIN MUHARREM INCE SUNNI KÖKENLIDIR SUNNILER ONA OY VERIYOR SUNNILER CHP TARIHTEN BU YANA TEK BIR OY DAHI VERMEMISTIR HER SUNNI TÜRK VEYA KÜRT KENDINI BILIYOR CHP DAGILIR VE ALEVILER HDP NIN YANINDA YERINI ALIR BIR KAC TANE SUNNI ISE MHP VEYA IYI PARTIYE DAGILIR

Avatar
bunlarda 630 kurultay delegesi olsaydi 2018-08-02 16:41:57

Chp genel merkezin önünden taraftarları ayrılmazdi. Bunların bir işi doğru DEYİL ŞOV YAPİYORLAR. ŞOV BİTTİ ARTIK ASIL İŞLERİNİZE DÖNÜN HALK SİZDEN SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ İÇİN PARLOMONTDA OLMANIZI İSTİYOR.PARTİ İÇİNDE KAVGA ETMENİZİ İSTEMİYOR.RESMİ RAKAMLAR 430 İMZA VAR 2 AGUSTOS 2018 İTİBARIYLA 107 KURULTAY DELEGESI İMZASINI CEKMİS

Avatar
Emine 2018-08-02 16:34:38

Hepsi sahte..Iclerinde AKAahPeye üye olanlar

Misafir Avatar
nıt: @Emine x***-------cevap 2018-08-02 16:42:01 @Emine

t: @Emine xaha bu sapık adınada fatma demiş.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-08-02 17:03:16

BU CHP E TACİZCİYİ KÜFÜRCÜYÜ ADAM AŞAGILAYANI BİR YERE GETİRMEZ,BU CHP SOKAK SOYTARISINA MEVKİ VERMEZ,BU ATATURKUN PARTİSİ

Misafir Avatar
aydın 2018-08-02 17:08:10 @aydın

ÇAKALLAR TEZGAH KALMIYOR ÇEVİRİYOR,TAMAMSA VERİN GENEL MERKEZE,BUNLARDAN NE OLURKİ OLSA OLSA İYİ CANBAZ OLUR

Beğenmedim! (1)