CHP'li Hakverdi'den Burhan Kuzuya yanıt

CHP'nin 15 vekil hamlesi hakkında "CHP artık bitmiştir" diyen Burhan Kuzu'ya yanıt verdi

CHP'li Hakverdi'den Burhan Kuzuya yanıt

CHP'nin 15 vekil hamlesi hakkında "CHP artık bitmiştir" diyen Burhan Kuzu'ya yanıt verdi

22 Nisan 2018 Pazar 23:57
CHP'li Hakverdi'den Burhan Kuzuya yanıt

CHP Ankara Milletvekili Ali Haydar Hakverdi, CHP'nin İYİ Parti hamlesi hakkında "CHP artık bitmiştir, siyasi bir meftadır. Ruhuna el fatiha!" diyen Burhan Kuzu'ya tepki gösterdi.

Hakverdi, kişisel Twitter hesabından yaptığı açıklamada Kuzu'ya "Turşun bile kurulmaz artık senin" diyerek yanıt verdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yazık ki adam sandık 2018-04-23 00:27:29

Prof. kuzu mefta değil mevta. Fatihah ne demek yahu be adam. AKP de kalite yerlerde. Küfür etmekten başka birşey söyleyemez olmuşsunuz.

Misafir Avatar
chp seçim şarkısı AKP GÜLE GÜLE 2018-04-23 13:07:26 @Yazık ki adam sandık

https://www.youtube.com/watch?v=aPJOCTBBUL4

Beğenmedim! (0)
Avatar
yılmaz yaşar 2018-04-23 00:34:14

saray boku nasıl prof olmuş onu prof yapanın agzına tüküreyim

Misafir Avatar
Vay Allah senden razi olsun. 2018-04-23 00:42:50 @yılmaz yaşar

yanli, cabuk ol sirada bekleyen cok insan var!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cancan 2018-04-23 00:12:13

Yav kardeşim bunların seviyesine inmeyelim boşverin ampul patladı artık kabullenemiyorlar cevap vermeye deymeez bu koyuna pardon kuzuya

Misafir Avatar
bay kuzu CHP YUCELDI 2018-04-23 01:49:53 @Cancan

TURK MILLETI CHP nin yaptigi fedakarligin bilincinde asil akp nin ruhuna EL FATIHA OKUSANIZ IYI OLURDU

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-04-23 00:14:03

Kiskanarak yermekde yenilgidir . Kuzucuk seni a ka pe de adam yerine koyan yok. Bakanlik beklerken şaşi bakan oldun! Gözün acik gidecek.

Misafir Avatar
Zübük 2018-04-23 00:17:13 @Ossmann

Bu ahlaksiz anayasa Profu. anayasa degisikliginde diktatörlügü saklayan ve yapilan degisikligi , bakan olmak icin öve öve bitiremiyen zat dir. Iyiki aciklama yapmis yoksa bir kösede küfleniyordu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
abdullah 2018-04-23 00:16:12

yillarca ulkede sagci solcu savasi cikaranlar bakin bi gercek vatan severler iste bence chp iyi parti ve sadet partisi bu gidise dur diyip ulke bir devrim yasiyacak zaman vatan ve gelecegi artik cok umutluyum

Avatar
SELCUK 2018-04-23 01:02:15

SANIRIM, SIMDI CHP 15 VEKIL VERINCE, IYI PARTI HAZINEDEN YARDIM ALICAK.. AKP BUNA BOZULDU..SIMDI HAZINE YARDIMI ALAMASIN DIYE GENE HILELER YAPARLAR..SECIME GIRMESINI ENGELLEYEMEDILER BARI PARAL ALMASINI ENGELLEYELIM DIYE GENE KANUN DEGISTIRMEYE BASLAR ISELER HIC SASIRMAYIN !!!!

Avatar
selcuk 2018-04-23 00:59:50

BASLADILAR GENE , FETOCU, HAIN , ŞER ITTIFAKI DIYE.. IYIDE KARDESIM SIZ ISTIYORDUNUZ CHPNIN ITTIFAK YAPMASINI,, ADAM ITTIFAKI YAPTI..SIMDI NIYE KIZDINIZ EY AKPNIN BURHAN KUZUSU ? ZORUNUZA GIDEN NEY ? SIZ DEMEDINIZMI NIYE ITTIFAK YAPMIYOSUNUZ DIYE ? NE OLDU SIMDI HA ?

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 01:22:04

Yancı kocamış kurt erken seçim dedi iktidar balıklama atladı baskın seçim kararı aldı. Kendi kazdıkları kuyuya kendileri düştü. Sanıyorsunuz alemin akıllısı sizsiniz. Güç zehirlenmesi yaşıyorsunuz. DEMOKRASİDE ÇARELER TÜKENMEZ. İYİ Parti'yi seçime sokmayacak muhalefeti ittifak yapmasını engelleyecek ama olmadı. Şimdi size yolun sonu göründü saltanat kayığı su alıyor. Şapka düşecek kel görünecek. Zaten vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi. Bakış açısı değişti. ATANAMAYANLAR, İŞSİZLER, EMEKLEYEREK YAŞAYAN EMEKLİLER, ÜRETEMEYEN ÇİFTÇİLER, ŞEHİT AİLELERİ,PERİŞAN ESNAFIMIZ,TAŞERON MAĞDURLARI,ASGARİ ÜCRETLİLER ve BODRO MAHKUMLARI seçim sonuçlarını belirleyecek. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları artık boşuna mızrak çuvala sığmıyor. Ankara'daki bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek Telaş yapmayın. Her şey güzel olacak HALK iktidarı kurulacak. İYİ günlere