CHP'li İnce'den adaylık iddialarına ilişkin açıklama

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, cumhurbaşkanı adaylığı iddiaları hakkında konuştu.

CHP'li İnce'den adaylık iddialarına ilişkin açıklama

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, cumhurbaşkanı adaylığı iddiaları hakkında konuştu.

01 Mayıs 2018 Salı 22:18
CHP'li İnce'den adaylık iddialarına ilişkin açıklama

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce cumhurbaşkanı adaylığı iddiaları hakkında açıklamalarda bulundu.

Çağdaş Ses’e konuşan CHP’li İnce;  "Partim beni aday yaparsa sırtımdaki teri hiç soğutmayacağım. Yorulmak bilmeyeceğim. Faşizmden, baskıdan,  zulümden, adaletsizlikten; kurtuluşu kolektif bir ruhla memleketin her zerre toprağında hiçbir ayrım yapmadan gece gündüz örgütleyeceğiz." dedi…

Kendisi aday gösterilmezse tavrı ne olur sorusunu da yanıtlayan CHP’li İnce; "Bu mücadele isimleri aşan bir mücadele.  Partimin adayı kimse; Genel Başkanımız kimi aday gösteriyorsa benim de adayım odur. Sanki kendim adaymışım gibi çalışmaya devam edeceğim" diye konuştu.

Gazeteci İsmail Saymaz, CHP-İyi Parti-SP-DP arasında dün netleşen ittifakın "Demokrasi İçin Milli Birlik İttifakı" adını kullanacağını, CHP'nin Cuma günü açıklayacağı cumhurbaşkanı adayı olarak ibrenin Muharrem İnce'yi gösterdiğini söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 22:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-01 22:38:58

ADAY OLMASANDA BÜTÜN BU SAYDIKLARINI YAPMAN LAZIM VATAN iCiN VE DEMOKRASi iCiN

Misafir Avatar
aferin ince seni seçsinler 2018-05-02 09:42:29 @KECi COBANI

sen erdoğanı ayaklar altına alırsın bak ülkeyi kurtaranlar hep balkanlardan çıkmıış m.kemel atatürk ,süleyman efendi gibi sende kurtarırsın çünkü geçmişinde şerefsizlik yok.ailen ve kökün belli nakşilerden oy almak için özbekistana gidip takiye yapmıyorsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tercih_ 2018-05-02 08:56:20 @KECi COBANI

Muharrem ince Yeni parti kurmalı. chp de Atatürkçü kalmadı.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-02 08:55:15 @KECi COBANI

chp de bir İnce kalmış adam gibi. onuda chp aday gösterip devre dışı bırakmak istiyor. genel başkanı aday olsun. korkak genel başkanı.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
ince ince 2018-05-02 08:54:06 @KECi COBANI

Zalimin yanında olsan ne kadar çalışsan o kada yük günah yüklenirsin ince. kendini batağa saplama ince.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emekçi 2018-05-01 22:47:04

Bekliyoruz sayın İNCE senin adaylığını çık meydanlara da meydanlar adam görsün sevgili eğitimci kardeşim TC. nin Cumhurbaşkanı Kim tutar seni arkandayız.

Avatar
Muharrem 2018-05-01 22:58:42

Muharrem ince çok iyi bir aday olur

Avatar
Emekçi 2018-05-01 22:49:45

Ali Aktaş yahılıyorsun CHP nin mazisinde kirlilik yok yalan talan soygun yok tamda iyi adamların yeri sayın İNCE' de iyi adam olduğundan yerini bulmuş.

Avatar
Ali aktaş 2018-05-01 22:45:14

Sen iyi adamsın c h pye yakışmıyorsun

Avatar
Türknevzat 2018-05-02 00:07:14

CHP'de sizden başka ben,ben,ben diyen yok.parti içinde çözümü yapmak daha iyi.Diğer adaylar gibi sessiz olun lütfen.

Avatar
Kader 2018-05-02 07:45:00

Riyakar bir siyasetçi, dürüst değil, fırsatçı ve karekter yoksunu olduğun için hiç bir zaman başkan olamayacaksın ince.Kendi partini yerden yere vuran konuşmaların ile seni sevenleride kırdın dürüst değilsin ince.

Avatar
aydın 2018-05-01 23:33:10

sen heycan ve ego tatmini arıyon,chp yi ataturkcu cizgisinden ayırmak için vargucuyle çalışıyor bilhassa içerdeki mihraklar başta istanbul il başkanını seçtirenler senin partide kalıp kılıçtarogluna yardım etmen gerekir 2-hdp e pkk yı re ediyorum terörünü kınıyorum demedikten sonra yanınıza yaklaştırmayın kasım ve referandumu akp ye hediye eden hdp dir hendek kazarak,yarında ankara yeni mahaledeki gibi bir katliam yapar darma dagan eder itifakı sonrada teröristin cenazesine miletvekili gönderir karşı gelenede ne var gelenegimizde var der demirtaş