CHP'li Kaftancıoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na destek!

Cumhuriyet Halk Partisi’nde 3-4 Şubat tarihlerinde yapılacak 36’ıncı Büyük Kurultayı için geri sayım sürerken CHP İstanbul İl Örgütü'nde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun desteklenmesi kararı çıktı.

CHP'li Kaftancıoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na destek!

Cumhuriyet Halk Partisi’nde 3-4 Şubat tarihlerinde yapılacak 36’ıncı Büyük Kurultayı için geri sayım sürerken CHP İstanbul İl Örgütü'nde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun desteklenmesi kararı çıktı.

31 Ocak 2018 Çarşamba 23:20
CHP'li Kaftancıoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na destek!

 CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, haftasonu Ankara’da gerçekleştirilecek CHP’nin 36. Olağan Kurultayı öncesinde İstanbul kurultay delegeleriyle bir araya geldi. Kaftancıoğlu, 172 imzayla Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu’na destek vereceklerini belirterek “Kurultayımızda örgütümün iradesini teslim değil onurla temsil edeceğim” dedi. 

CHP’li Kaftancıoğlu, bazı medya organlarında CHP delegelerinden zorla imza alındığına ilişkin çıkan haberlere de sert tepki gösterdi. Kaftancıoğlu, “Bizler yaptıklarımız ürettiklerimizle var olacağız, dedikodularla işimiz yok. İstanbul kurultay delegelerinden tek bir arkadaşımız dahi imza istemek için aranmadı. Bizler inandığımız mücadele adına böyle bir eylemi ayıp sayarız. Bugüne kadar da bu konuyla ilgili hiç açıklama yapmadım. Çünkü meselemiz imzalar değil inanç, mücadele, cesaret. Kurultay delegelerimiz partinin vicdanıdır, iradesidir, örgütümüzün sesidir. Onların iradesine hiçbir güç ipotek koyamaz. Ben bu örgütün başkanı olarak onların iradesini kimseye teslim etmem ancak o iradeyi sonuna kadar temsil etmenin mücadelesini veririm. Partimiz bu ülkede demokrasinin öncüsüdür. CHP’de genel başkanlık yarışının varlığı da zaten olması gereken bir durumdur” dedi.

İl Başkanı Kaftancığlu, eline ulaşan çarpıcı bir belgeyi de kurultay delegeleriyle paylaştı. Belgede CHP’nin genel başkan adaylarıyla ilgili yapılan bir anket sonucunun yer aldığını söyleyen Kaftancıoğlu, “Bunu yapanlara ve buna inananlara söylüyorum; CHP’nin genel başkanı anketle seçilmez” dedi. Kaftancıoğlu algı operasyonu olarak nitelendirdiği belgeyle ilgili şunları söyledi: “Elime noter onaylı bir belge ulaştı. 400 vatandaşa 3 genel başkan adayımızın ismiyle CHP’nin olağan kurultayında genel başkan olarak kimi görmek istiyorsunuz sorusu yöneltilerek anket yapılmış. Bunu yapanlara ve bunlara inananlara söylüyorum; CHP’nin genel başkanı anketle seçilmez. O zaman örgütün, kurultay delegelerinin, parti içindeki diğer seçimlerin ne anlamı var? Ben bir anket yaptırıp ‘10 bin kişi Kemal Kılıçdaroğlu’nu istediğini ifade etti’ desem sizin iradenize ipotek koymuş olmaz mıyım? Umarım algı operasyonu yapmak amacıyla hazırlanan bu belge doğru değildir. Doğru olmadığına inanmak istiyorum. Doğru değilse bunu sizinle paylaştığım için de özür dileyeceğimi belirtmek isterim. Çünkü ben partimizde genel başkanlık yarışına girmiş hiçkimsenin bu tür algı operasyonları yapacağına inanmıyorum. Doğru olmamasına partim adına çok sevinirim.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.02.2018 00:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-31 23:36:02

akp erir mhp baraj alti

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-01 11:28:51 @CHP KAZANACAK

isterseniz su icin icinizi serinletin.... millet akp den bikti ...millet mhp den bikti... pirincek in partisi zaten mecliste yoktu yazmaya gerek yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
love story 2018-02-01 11:26:15 @CHP KAZANACAK

erdogan pirincek bahceli baskanlik sistemi dogacak sonrada eyalet sistemi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYKU 2018-02-01 09:59:02 @CHP KAZANACAK

chp hdp beraber uyumuşlar birde iyi partiyi peydahlamışlar. nikahsızken.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gerçek hdp liler 2018-02-01 09:57:05 @CHP KAZANACAK

Alında kılıçdaroğluda canan kaftancıoğluda gerçek HDP lidir. ve chp de daha bir çok milletvekili ve yönetici gerçek hdp ve pyd dostudur. chp liler farketmesi lazım artık.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tufan 2018-02-01 09:56:10 @CHP KAZANACAK

Cup min %2 3arasi mhp nin%7 8 arasi akp min %8 12 arasi hdp % 3 5 arasi Eriyicek iyiparti de  25 arasi oy alır kazanan iyi parti

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-02-01 00:11:10

bu hdp sevicilerin kılıçtaroglunu desdekledigi tezgah.bunlar yerel seçimlerde hezimet olacagını biliyor.ve kılıçtaroglununda istifa edecegini.birlik goruntusu veriyor bu derin ajanlar.zaten bu kadının getirilmesi merkez seçmenin iyi partiye kayması. bu kadın bilinçli getirildi içerdeki ajanlar tarfından.ataturkcu kesim kusturulecek parti ele geçirilecek ve ataturkcu kesim zayıflayacagından bu karayalçın ve fikri saglar erdal aksunger boke cihaner vs takımı partiyi ele geçirecek.bu oyunu bozmak için bu kadının istifa etirilmesi lazım yoksa yerel seçimden sonra chp marjinaleşecek

Misafir Avatar
ay aydin zaten pirincekci 2018-02-01 02:38:05 @aydın

hala anliyamadinizmi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CAN 2018-02-01 01:37:10 @aydın

Zırvalamışsınız tek kelimeyle . Faşizme bu kadar meraklıysan Mhp'ye katıl derdim ama o da yok artık. Sen en iyisi Perinçek grupçuğuna katıl..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oylemi dede 2018-02-01 00:14:12 @aydın

hic inandirici degilsin

Beğenmedim! (1)
Avatar
ayy var yaa 2018-02-01 01:11:55

koptumm aydin dedeye bak ya

Avatar
Tekin Baran 2018-02-01 04:03:29

ULAN AYDIN YAVSAGI BEYNI GOTUNDE PUST BURAYA BASKALARININ KALEMIMI KULLANARAK YORUM YAPMA. EGER DELIKANLI ISEN BURAYA BENIM GIBI ACIK KIMLIGINI KOY EGER KOYMAZSAN BIR GUN SANA BEN NE YAPACAGIMI BILIYORUM.
OROSPU DOLU.

Avatar
Yörük haydar 2018-02-01 09:37:28

Herkes önünden yesin kaftancıoğlu akpyi neden bu kadar gerdi anlamadım.bu eski fetö seviciler neden korkuyor. Parasını kayıt altında tutmayıp evde tutan eskiden fetöyü öven liderden ne beklenir.afrine giden paralı profesyönel arkadaşlarımızın Allah yardımcısı olsun para ilede olsa başkanın çocukları gibi korkak değiller.

Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-01 10:46:34

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA ..........

Misafir Avatar
evet dede CHP KAZANACAK 2018-02-01 11:23:04 @CHP KAZANACAK

istersen KUDUR

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2018-02-01 10:53:01

Bu kiliçtaroğlu soysuzuyla bu iş buraya kadar artık bizim kazanma şansımız yok.. Ak parti ve M hp bizim ağzımıza sıçar .. biz başka kasetle gelmeyen lider aramamız lazım yoksa bunlar bizi düdükler....

Misafir Avatar
utanmiyonmu 2018-02-01 11:24:09 @Tekin Baran

tekin bey in nikini kullanmaya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Delibo 2018-02-01 06:06:34

Yine seçim kaybetmek istemiyoruz.Aziz yıldırım nasıl gs şampiyonluğunu sayıyorsa Kılıçdaroğluda balkon konuşması sayıyor.Yeter artık değişim zamanı geldi 2019 a yeni bir liderle..

Misafir Avatar
korkma 2018-02-01 11:29:39 @Delibo

kilicdaroglu kazanacak

Beğenmedim! (0)